לפעמים נדמה לי שהסיבה היחידה שהקיץ קיים הוא כדי לשמש רע הכרחי שרק יגרום לי להעריך את בוא הסתיו ולהנות ממנו הרבה יותר 🍀. קצת כמו החודשים הראשונים של הורים עם תינוק חדש, שבהם במקרה הטוב אחד מבני הזוג מצליח לישון מדי לילה 4 שעות רצופות, ואז כמה חודשים אחר כך פתאום שש שעות מטכ"ליות מרגישות כמו נופש ארוך במלדיבים 🙃.  

עכשיו כשמזג האוויר כבר לגמרי נסבל, ורוחות סתוויות מקשטות את האוויר, אני מסוגלת לחזור ולראות את חצי הכוס המלאה (בעיקר אם היא מלאה בקאווה 🥂). כל האווריריות הזאת היא הזדמנות נהדרת לעצור ולהודות על כל הטוב הזה וב"טוב הזה" אני כמובן מתכוונת לדברים שכל אחת יכולה למצוא ולרכוש לעצמה בדיוק כמו שהאל התכוון 😉. 

צילום: ורד פרקש; חליפת בית: לויטקס

שרוולים ארוכים, שובה של מג רייאן ומוצרי טיפוח חיוניים

בגדי בית ארוכים

למרות העובדה שהספקתי לציין כבר 41 סתווים, אני עדיין מתרגשת כל שנה מחדש במעבר מקיץ לסתיו, ובעיקר במעבר לבגדי סתיו עם שרוולים ארוכים. בגד עם שרוול ארוך, מייד עושה לי חשק להתכרבל וכבונוס, הוא משאיר מספיק מקום לנשנושי החורף הבאים עלינו לטובה ;-).

צילום: ורד פרקש; בגדי בית ופיג'מות: לויטקס

את בגדי הבית והפיג'מות של חברת לויטקס כבר הללתי, שיבחתי, והצגתי כאן בבלוג כמה וכמה פעמים, כשההתנסות הראשונה שלי איתם הייתה עוד בימי הקיץ החמים והדביקים כשכל יציאה מהבית הייתה משולה מבחינתי ליציאה לאזור קרב שבו חום, לחות ואגלי זיעה מאגפים אותי מכל פינה אפשרית. בגדי הבית והפיג'מות צלחו באופן מרשים את מבחן הכביסות והמשיכו להראות ולהרגיש כמו ביום שקיבלתי אותם.

בנוסף, המחירים הנוחים לא פחות מהבגד עצמו, בשילוב טווח מידות נדיב המגיע עד מידה 4XL וייצוג נאה של מגוון נשים וסוגי גוף בלוקבוק באתר (כולל עבדתכן המתולתלת והנאמנה 🙃), הפכו את יחסי עם מוצרי חברת לויטקס מסטוץ לרומן מתמשך חוצה עונות. והפעם, אני שמחה ונרגשת להציג כמה פריטים מקולקציית הסתיו\חורף החדשה.

צילום: ורד פרקש; פיג'מות ובגדי בית: לויטקס

באינסטגרם הצבעוני שלי כבר ביקרת? 

מסתבר שהניינטיז חזרו…

בתור מי שחיה חלק ניכר מהזמן במציאות הוירטואלית המכונה טיקטוק, לא יכולתי שלא להתרגש מכך שבנות ואפילו כמה מבני דור ה-Z העלו מן האוב את המורשת האייטיז בואכה ניינטיז באמצעות ההאשטג על שם מג רייאן על נגזרותיו השונות.

ההאשטג שגלש אפילו לאינסטגרם וזכה להתייחסות גם מצד מג רייאן בעצמה, מציג מגוון תופעות ניינטיזיות שחלקן מיוחסות גם למג רייאן ובין היתר תספורת קצרה מעט מבולגנת, הפסקול שהופיע בסרטים בהם כיכבה רייאן, כובעים, משקפי שמש ומגוון פריטים סתווים שהקשר בינם לבין רייאן זהה לקשר שבין בנות דור ה-Z לשנת 1990… אבל היי, הטעם האופנתי שלי בילדות הפך לטרנד 🤘.   

צילום: ורד פרקש; פיג'מה וחליפת בית: לויטקס

קרם גלייז מחייה תלתלים

הסתיו היא עונה נהדרת לארון הבגדים, ולצילום אבל את השיער שלי היא מעט מאתגרת. גם בימים רגילים התלתלים שלי דקים ודלילים ובלי כוח עזר ראוי, נראים עלובים וחסרי חיים. כבר כמה חודשים שאני מהללת ומשבחת את מוצרי השיער שמיועדים לתלתלים של עדי שירי, וכבר המלצתי עליהם כאן בעבר, המלצה שאני חוזרת עליה בסטורי שלי באינסטגרם כל פעם מחדש כשאני מסיימת לחפוף, למרוח ולפנפן עם דפיוזר.

בלי להגזים – אלו הם המוצרים הכי טובים שהשתמשתי בהם בשנים האחרונות והשיער שלי מעולם לא נראה טוב יותר כמו שהוא נראה אחרי חפיפה + מריחה!

מוצרי שיער לשיער מתולתל

צילום: ורד פרקש; קרם גלייז: עדי שירי

שגרת הטיפוח שלי אחרי החפיפה מתחילה כשהשיער עדיין רטוב ומעליו אני מורחת סרום להזנה. בשלב הבא אני מתחילה לפנפן ללא הדפיוזר עד שהשיער מפסיק לטפטף ונהיה פשוט לח. בשלב הבא, אני מורחת כמות נדיבה מאוד של קרם הגלייז ומתחילה לייבש עם הדפיוזר. מי שיש לה כמוני שיער דק ודליל וזקוקה לעוד נפח, יכולה להוסיף עוד קצת קרם גלייז כשהשיער כבר כמעט יבש, אבל הפעם, רק באזור שקרוב לקרקפת כדי לתת עוד נפח. בשלב האחרון אני וממשיכה עם הדפיוזר עד שהשיער יבש לגמרי. לסיום, אני משפריצה כמה שפריצים של הבושם המיוחד לשיער, בושם שעשוי מרכיבים שלא פוגעים בשיער, לא מייבשים אותו, והוא אפילו עולה פחות מבושם רגיל. מי אמרה שאי אפשר לאכול את העוגה ולהישאר רזה?? 🧁

למוצרי השיער של עדי שירי

לסרטון ההדרכה שהכנתי על השימוש במוצרי השיער של עדי שירי

צילמה: ורד פרקש; מוצרי שיער: עדי שירי

הסרום שיעלים את סימני היובש

בתור מי שניחנה בעור פנים רגיש במיוחד, עונות מעבר הן תמיד בעייתיות עבורי והמעבר מהלחות של הקיץ לסתיו, בדרך כלל מלווה ביובש ולפעמים גם באדמומיות ואפילו פצעונים משל הייתי מתבגרת עתירת אקנה ולא אמא לכזו… לכן אני מאוד בררנית בכל מה שנוגע למוצרי הפנים שלי אבל אוהבת לנסות מוצרים חדשים שמיועדים בין היתר לעור רגיש כשלי.

הפעם אני רוצה לשתף אתכן בחברה ישראלית חדשה בשם דנה טל, שפיתחה מותג קוסמטיקה תחת הקונספט של Less is more ולכן היא פיתחה מוצרים שיכולים להתאים לכמה צרכים שונים כשהמטרה היא להימנע מהצורך לרכוש ולהשתמש באינספור קרמים שונים ולעבור להשתמש בכמות קטנה של קרמים שמתאימים לכמה מטרות בו זמנית.

היחודיות באתר של דנה טל הוא בתהליך האבחון: באתר יש שאלון שעוזר לאבחן את סוג העור שלנו ולהציע לנו את הפתרונות המתאימים לפי האבחון. אלא שגם כאן הסיפור לא מסתיים, וגם אחרי שמקבלים את המוצרים, יש ליווי טלפוני ואם יש צורך, עושים שינוי במוצרים או במינון של המוצרים עד שמרגישים שהעור נראה במיטבו.

במקרה שלי התוצאה שקיבלתי בסוף האבחון היא שיש לי עור מסוג RT שזה עור מעורב: שומני יותר ומבריק באזור המצח, האף והסנטר אבל נוטה מאוד להתייבש ביתר האזורים. בהתאם לאבחנה, קיבלתי ארבעה מוצרים: ג'ל ניקוי עדין ולא מייבש, סרום וויטמין E, קרם לחות קליל ומקדם הגנה SPF 30 עם גוון שמחליף אצלי את הצורך במייק אפ 🤘.

בפוסט הבא אני הולכת לשתף בשגרת הטיפוח שלי ובהתרשמות שלי אחרי חודש של שימוש בכל ארבעת המוצרים (רק אומרת ששווה מאוד לחכות…) אבל בגלל שהפוסט הזה עוסק בסתיו, מתמקדת רגע בסרום וויטמין ה-E הנפלא שעלה על כל הציפיות שלי בכל מה שנוגע לשימוש בסרום.

צילום: ורד פרקש; מוצרי קוסמטיקה: דנה טל

וויטמין E הוא מרכיב חשוב מאוד בשגרת הטיפוח והבריאות משום שהוא נוגד חמצון חשוב ועושה עבודה נפלאה בשמירה על העור חיוני ובריא. סרום וויטמין E מתאים לעור עדין במיוחד והסרום הספציפי הזה מאופיין במרקם נהדר וקליל שנספג מאוד מהר ומשאיר את העור חלק, נעים מאוד למגע, ומכין אותו גם לקרם הלחות ומקדם ההגנה שהם אצלי הבאים בתור בשגרת הטיפוח של הבוקר.

עוד דבר שאהבתי מאוד באתר של דנה טל הוא החלוקה של המוצרים לכאלה שמצוין לידם שהם תלויי אבחון (בעיקר מוצרים שיש בהם חומרים פעילים) לצד מוצרים שאינם תלויי אבחון ומתאימים לכל סוג עור. את המוצרים שתלויים באבחון אי אפשר לרכוש סתם ככה, וצריך לעבור את מסלול שאלון האבחון כדי לדעת אם המוצר מתאים. בעיני זה מאוד לא טריוויאלי ובהחלט יחסוך לנו לרכוש מוצרי קוסמטיקה שלא באמת יתאימו לנו.

לאתר של דנה טל

צילום: ורד פרקש

שנמשיך את הרומן?

אם נהנית מהפוסט עד עמקי נשמתך, או שלפחות נהנית מספיק כדי לרצות לקרוא גם את הפוסטים הבאים 🙃;

אם את אוהבת להכיר מעצבים ועסקים ישראלים, ויוצרים מענינים בתחומי האופנה, הטיפוח והלייף סטייל;

אם את רוצה לדעת על הטבות, הנחות והגרלות שמיועדות רק לקוראות הבלוג;

אז אשמח מאוד אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 👇

מחכה לך גם באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי, אשמח גם ל"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים", ואם במקרה יש לך טיקטוק, אשמח לראות אותך גם שם עם הרבה סרטונים משעשעים.

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת