לא מזמן מישהי שאלה אותי למה קראתי לבלוג "תלתלים". 

מבחינתי "תלתלים" זה קודם כל קבלה עצמית. נולדתי ילדה ג'ינג'ית מתולתלת לאמא בעלת שיער בלונדיני גלי משגע, ועור שזוף שמגיב נפלא לשמש, והיא פשוט לא ידעה מה לעשות איתי….אי אפשר היה לקחת אותי לים, או לברכה או לטיולים ארוכים בשמש, ואת תלתלי הסוררים היא ניסתה במשך שנים להחליק עם מגהץ!!

בגיל 14 כיאה לגיל ההתבגרות התמרדתי ולא הסכמתי יותר שהיא תגהץ לי את השיער. ולראשונה בחיי התמודדתי עם תלתלי פרא שלא היה לי שמץ של מושג איך לסדר…..

בהמשך הסתפרתי תספורת קצרה נערית ורק לקראת החתונה שלי אי שם בשנת 2009 התחלתי ללמוד אט אט איך להתמודד עם רעמת התלתלים, איך לסדר אותם, מתי לא לגעת בהם ומתי לא לנסות אפילו ופשוט לאסוף אותם עם 400 סיכות. לצד זה נשבעתי, שאם ילדי יהיו מתולתלים, אוקיר את תלתליהם מהיום הראשון וכך עשיתי עם כל אחד מבני הדור השני למשפחת תלתלים שלנו ;-). 

אחד הדברים שלמדתי במהלך שנותיי כמתולתלת זה כמה חשוב למצוא את המוצרים שהכי מתאימים לשיער שלי. עוד למדתי, שהתלתלים בדיוק כמוני, לא כל כך אוהבים שגרה, ואחת לתקופה, מפסיקים להגיב למוצרים הקבועים ודורשים שינוי :-). לכן אף פעם אין יותר מדי ממוצרים טובים לשיער מתולתל, והפעם קיבלתי להתנסות וסקירה את הסדרה החדשה של המוצרים לשיער מתולתל של חברת ד"ר פישר. 

הבלוג תלתלים

סדרת המוצרים החדשה של ד"ר פישר פרופשיונל לשיער מתולתל

למה בכלל צריך מוצרים מיוחדים לשיער מתולתל?

שיער מתולתל בנוי ועשוי באופן שונה משיער חלק. הוא מושפע הרבה יותר משינויים של מזג אוויר, שינויי לחות, ואפילו מצבים הורמונליים. בנוסף, הרבה יותר קשה לסדר שיער מתולתל ולנבא על איזה צד הוא יקום הבוקר ;-). מוצרים לשיער מתולתל הם מוצרים שמיועדים להתמודד עם האתגרים הללו ואמורים לסייע בסידור השיער, עיצוב השיער, יובש, נפח, שוונצים ואפילו חשמל סטטי. 

גם בתוך סדרות יעודיות לשיער מתולתל יש מוצרים שונים לסוגי תלתלים שונים: יש מי שמרוב נפח לא רואה את היער, העיר או מה שנמצא מלפניה 😉 ויש דווקא מי שכמוני, בעלות שיער דק, דליל ועדין שדווקא זקוקות למוצרים לשיער מתולתל שיגבירו את הנפח. 

תופעה ידועה נוספת שכל מתולתלת מכירה היא שהתלתלים מתרגלים למוצרים ובדרך כלל אחרי תקופה מסוימת מפסיקים להתרגש מהמוצרים, טובים ככל שיהיו ;-). לא סתם תלתלים הם סמל לחופש ויציאה מגבולות….

הסדרה לשיער מתולתל של ד"ר פישר

איזה מוצרים יש בסדרה של ד"ר פישר פרופשיונל לשיער מתולתל?

בואו רגע נדבר על חברת ד"ר פישר פרופשיונל שהשיקה סדרה חדשה למתולתלות. קוראות הבלוג יודעות כמה חשוב לי לתמוך קודם כל בתעשיה המקומית שלנו, גם מטעמים חברתיים כלכליים וגם מטעמים אקולוגים (שינוע אווירי הוא אחד הדברים המזהמים שיש, מה שגרם לי להגמל מאסוס, אמזון, איביי ודומיהם). ד"ר פישר נוסדה לפני יותר מ -55 שנה על ידי ד"ר אלי פישר ואשתו דבורה שהקימו את המפעל הראשון בבני ברק. מהרגע הראשון הם התמקדו במוצרים איכותיים המבוססים על מחקר מדעי ומותאמים לאקלים ולשמש המאתגרת הייחודית לישראל. רוב הייצור נעשה בארץ ולא סתם קיבלו מייסדי החברה את פרס התעשיה הישראלי. 

סדרת המוצרים החדשה נקראת ד"ר פישר פרופשיונל PERFECT CURLES. הסדרה מתמקדת בהפחתת פריזיות וחשמל סטטי, כך שהתלתלים יראו מסודרים יותר ועם הרבה פחות שוונצים (מילה שלגמרי הגיע הזמן שתכנס באופן רשמי לשפה העברית על ידי האקדמיה, נכון??). המוצרים עשירים גם בלחות, וויטמנים והם לא מכילים פראבנים. כל המוצרים בדוקים דרמטולגית וסנסטיב (מבחן המעיד על התאמה לעור רגיש)  ולא נוסו על בעלי חיים. 

הסדרה כוללת שמפו, מרכך ומסיכת הזנה שמסייעים בהפחתת חשמל סטטי וצמצום ה"שוונצים", מסייעים בבנייה ועיצוב של התלתלים, בריכוך ושמירה על הברק. 

מוצרים לטיפוח תלתלים
מסיכה לשיער מתולתל של ד"ר פישר

מה חשבו התלתלים שלי על המוצרים?

במשך שבועיים חפפתי, קרצפתי וסירקתי ועכשיו חזרתי כדי לספר. אז נתחיל קודם כל מהריח. הניחוח פשוט ממכר ונשאר על השיער במשך שעות. בכל מה שנוגע ל"שוונצים", המוצרים לגמרי מקיימים את ההבטחה, השיער רך יותר, מסודר יותר והרבה פחות קופצני, גם אחרי לילה מאתגר שבו השכנים בדירה מתחתינו עשו מסיבה אל תוך הלילה (ובשבילי "אל תוך הלילה" זה כל מה שאחרי 22:00…;-) ) מה שהוביל באופן טבעי להרבה מאוד תזוזות, הסתובבויות, והתגובה המתבקשת – להרדם עם כרית על הראש….אחרי המבחן הזה, בהחלט יכולה להמליץ בפה מלא על המוצרים לכל מי שסובלת מאותו חשמל סטטי בשיער, ומאינסוף שוונצים סוררים. 

בכל מה שנוגע לעיצוב ובניית תלתלים קשה לי יותר להתייחס לא כי המוצר לא סיפק את ההבטחה, אלא כי אחרי החפיפה אני משתמשת במוצרי עיצוב שיער כולל גלייז ומנה גדושה של דיפיוזר שלא הייתה מביישת את קיילי מינו בימי האייטיז הסוערים 😉

את המוצרים אפשר למצוא ולרכוש ברשתות הפארם והשיווק השונות במחירים נגישים ונוחים לכל כיס. ואם לסכם, השילוב של הניחוח הנפלא, העבודה העברית והתמיכה במפעל הציוני הזה, השיפור המשמעותי במראה השוונצים והמחיר הנוח, הופכים בעיני את המוצרים לכאלה שכל מתולתלת צריכה לנסות. 

הבלוגרית "הילה תלתלים"

צילמה: ורד פרקש

פעילות פרס כייפית לקוראות

לא רק בלונדיניות: גם מתולתלות נהנות יותר 😉 ובדיוק בשביל זה, ארגנו לכן פעילות כייפית במיוחד שבה 3 קוראות יזכו בערכה המפנקת הזאת הכוללת שני שמפו, שני מרכך ושתי מסיכות שיער. 

ערכת מוצרים לשיער מתולתל של ד"ר פישר פרופשיונל

הפעילות מתנהלת בפייסבוק בפוסט הזה. מוזמנת מאוד להכנס ולהשתתף. 

שנמשיך?

אם נהנית או החכמת מהסקירה, מהגיגי, ואת אוהבת להכיר ולקרוא על עסקים מקומיים, מעצבים ישראלים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים בתחומי האופנה והלייף סטייל;

אם את רוצה לדעת על הטבות, הנחות והגרלות שמיועדות רק לקוראות הבלוג, כמו ההגרלות שנערכות בפינת "הארון השווה שלי", 

אשמח אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

אשמח לראות אותך גם בקבוצת הוואטסאפ השקטה שלי, קבוצה שבה אני שולחת באופן מרוכז כדי לא להספים בערך פעם בשבועיים במרוכז הנחות והטבות שוות. 

מחכה לך גם בפייסבוק של "תלתלים", באינסטגרם הצבעוני שלי ובטיקטוק החדש הסודי והפרוע

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת