אני הילה, ואני דור שלישי (לפחות!) לבעיות שינה. 

מאז שאני זוכרת את עצמי, לאמא שלי היו בעיות שינה והיא לקחה כדורים. השינה הייתה אצלה דבר קדוש, ומי שהעז להפריע את מנוחתה, להעיר אותה מוקדם בבוקר או רחמנא ליצלן – באמצע הלילה, עשה זאת על אחריותו בלבד ואחרי פעם אחת, תאמינו לי שלא הייתה פעם שניה…

כיאה להעברה בן דורית, חוויתי בעצמי בעיות שינה לראשונה בכיתה י"א. זה התחיל בלילה שבו דווקא הלכתי לישון מוקדם מהרגיל כי הייתי מאוד עייפה אבל ברגע שנכנסתי למיטה, התמלא הגוף אדרנלין ולילה שלם רק התהפכתי מצד, לצד לצד. אחרי עוד כמה לילות כאלה כשכבר הייתי טרוטת עיניים ועל סף גבול התפקוד, אמא נתנה לי חצי כדור שינה. 

בהמשך הגיעו הילדים וכמו שכל הורה לילדים קטנים יודע – שינה הופכת למותרות…

השילוב של בסיס איתן לבעיות שינה + ילדים קטנים גרם לי להעריך יותר מכל דבר אחר את חשיבותה של שינה איכותית בלילה ואחד הדברים החשובים שלמדתי במהלך השנים הוא לתת לשינה, לחדר השינה, למיטה ולבגדים – את הכבוד המגיע להם ובדיוק כמו עם ילדים קטנים עם השנים, פיתחתי גם אני את "טקס השינה" שלי, ותאמינו לי שהוא עובד לא פחות מכדורי שינה, וכבונוס, הוא הרבה יותר פוטוגני :-). 

מיטה מסודרת, ריח נעים ופיג'מות רכות – כל מה שיעזור ללילה להפוך להיות לילה טוב

סדר

למרות שלא הצלחתי לשרוד את הפרק הראשון ב"סוד הקסם היפני", יש לי הרבה מאוד כבוד לסדר ולמידה מסוימת של מינמליזם, גם אם אני רחוקה מליישם אותה… אבל בכל מה שנוגע לחדר השינה והמיטה למדתי עם השנים את ההשפעה החיובית שיש לחדר מסודר ומיטה מסודרת, בדיוק כמו שנכנסים לחדר במלון. לכן, כבר תקופה ארוכה שאני מקפידה לסדר את המיטה, השמיכות ואת כל החדר מסביב בלי בגדים זרוקים על הרצפה. בסגרים לקחתי את זה צעד נוסף קדימה וניצלתי את עודף הזמן והשהייה בבית כדי להפוך את חווית חדר השינה לכמה שיותר דומה לחוויה במלון בוטיק עם שמיכה\כיסוי מיטה ובשיא של השיא אפילו גיהצתי את המצעים…

הפרדה 

אחד הדברים שאני מקפידה עליהם כבר שנים הוא לא להכניס את הטלפון לחדר השינה. חלק גדול מהעבודה שלי נעשית באמצעות הטלפון והעבודה כידוע אף פעם לא נגמרת…. תמיד אפשר לגלול עוד באינסטגרם, לראות עוד כמה סרטונים בטיקטוק, ולהשיב על עוד כמה תגובות בפייסבוק…. אז כדי שלא להגרר אל תוך הלילה אני משתדלת כבר כמה שעות קודם להניח את הטלפון על השיש במטבח ולא לגעת בו עד הבוקר. זה עוזר לי להכנס למוד בייתי יותר, נינוח והראש מספיק להתנקות עד זמן השינה. 

פיג'מות כותנה של לויטקס

להשקיע בביגוד

נגמרו הימים שבהם הלכתי לישון עם חולצה ישנה, או עם אותם בגדי הבית שהסתובבתי איתם כל היום. כמו כל אירוע חשוב, גם לשינה מגיעה הכבוד המגיע לה עם בגדי שינה, כלומר פיג'מות, איכותיות ונעימות. בשנים האחרונות אני מקפידה על בחירה בפיג'מות כייפיות ונעימות, כאלה שעושות לי נעים ושמח איך שאני לובשת אותן ומקפידה להחליף אותן ברגע שהן מתחילות להראות קצת בלויות. 

כותנת לילה של לויטקס
בגדי בית במחירים זולים
אופנה טבעונית

ניחוחות

בגיל 14 עבדתי בפעם הראשונה בחיי בחופש הגדול. זה היה אצל דוד שלי במפעל ובמשך שבוע החלפתי את פקידת הקבלה שיצאה לחופש. רציתי לעשות לכולם נעים כשהם נכנסים ולכן הבאתי איתי מהבית את הקטורות הריחניות שלי והדלקתי אותן והנחתי על דלפק הכניסה. המחווה לא התקבלה באהבה ונתבקשתי בעדינות לחדול…. ואז הבנתי שכנראה שבאופן יוצא דופן מהרגיל, אני אוהבת להיות מוקפת ניחוחות, בעיקר בחדר השינה. מאז, אני מקפידה למלא את סביבתי בנרות ריחנים, מפיצי ריח ומבשמי אריגים, כמו אלה של חברת מיידל'ע עליה כתבתי כאן בבלוג ממש לאחרונה

הסבונים האקולוגיים של מיידלע
איפה אפשר למצוא פיג'מות ובגדי בית

לקרוא

בשלב מאוד מוקדם בחיי הייתי תולעת ספרים. הייתי זאת שתמיד מסתובבת עם ספר בתיק ויושבת בהפסקות בבית ספר (ולפעמים גם תוך כדי שיעור אבל אל תגלו 😉 ) וקוראת. כשנכנסה הטלוויזיה לחיי ובעיקר לחדר השינה שלי עוד בגילאי ה-20, התחלתי לקרוא הרבה הרבה פחות כי תמיד היה נוח יותר להדליק טלוויזיה ולהרדם איתה. אבל בתקופה אחרונה אני מקפידה לקרוא יותר גם במהלך היום אבל בעיקר לפני השינה, ושמחה להגיד שגם הדבקתי את ילדי בהרגל הנהדר הזה שבעצמם נרדמים במיטה שלהם עם ספר. 

בלוג לייף סטייל
פיג'מות במחירים זולים

לתת כבוד לבוקר

גם לשעות הראשונות של הבוקר מגיע הכבוד הראוי להן, זמן הדמדומים השקט הזה שמחבר בין שינת הלילה לבין תחילתו של יום אינטנסיבי. תמיד אהבתי להתחיל את הבוקר עם רגע של שקט לעצמי, התבוננות בנעשה בחוץ ולהקשיב לציוץ הציפורים. בחדר בו גדלתי ביבנה היה לי אדן חלון רחב מעץ שעליו ישבתי כל בוקר וכל ערב. בדירה הנוכחית שלי התקנתי ערסל נדנדה בסלון מול הויטרינה למרפסת ועליו אני יושבת כל בוקר עם ספל הקפה, ומקשיבה לציוץ הציפורים המהול באינספור דיבורי הילדים שלי שקצת פחות מתחברים לקונספט של שקט בבוקר, או בכל שעה אחרת ;-). 

הפיג'מות הישראליות שבפוסט

את הפיג'מות הכייפיות והמקסימות שבפוסט קיבלתי מחברת לויטקס, חברה ישראלית שפועלת ומייצרת בארץ כבר 25 שנה בעיקר בגדי ים למגוון מידות אבל גם פיג'מות. חלק מהפיג'מות היא מייצרת בעצמה וחלק מהפיג'מות הן של חברה ישראלית אחרת שאיתה היא עובדת בשיתוף פעולה – חברת gounder. 

ה"אני מאמין" של חברת לויטקס כולל ייצור מקומי, השקעה במגוון רחב מאוד של מידות (מה שבולט מאוד בתחום בגדי הים אצלם), איכות ומחיר נגיש והפיג'מות ובגדי הבית שבחרתי לצלם, עשויות בדים רכים ונעימים, מקסימות ומתוקות והמחיר שלהן מתחיל ב- 39 ש"ח, והן מגיעות עד מידה 4XL.

את בגדי הים והפיג'מות של לויטקס תוכלו למצוא ולרכוש בחנות אונליין, וגם לעקוב בפייסבוק ובאינסטגרם

שנמשיך?

אם את אוהבת להכיר מעצבים ויוצרים מקומיים, ונהנית מהפוסט ומהגיגי ותרצי לקרוא גם את הפוסטים הבאים, 

אם תרצי לשמוע ולדעת על הטבות, הנחות והגרלות מיוחדות לקוראות הבלוג,

אז בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

אשמח לראות אותך גם בקבוצת הוואטסאפ השקטה שלי שבה אני שולחת במרוכז פעם בשבועיים מגוון הנחות והבטות לחברות הקבוצה, לקוראות הבלוג או בכלל. 

אשמח לקבל גם "לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים", לפגוש אותך באינסטגרם המתולתל שלי וגם בטיקטוק הסודי והפרוע

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת