בדיוק לפני שנה וחצי, סיפרתי פה בבלוג בפעם הראשונה על מוצר חדשני – תחתוני מחזור רב פעמיים של חברת מודיבודי ששלחה לי שני זוגות להתנסות ולסקירה ושיתפתי על התחושה והקשיים שחוויתי בפעם הראשונה שהשתמשתי בהם, ובהמשך המשכתי לשתף והעלתי סקירה נוספת חודשיים אחרי על איך השימוש הולך ונהיה קל יותר וגם על "תופעת הלוואי" הנהדרת שקרתה לי תוך כדי והיא להפסיק להתייחס למחזור כאל משהו מלוכלך ומגעיל ולהתחיל לקבל אותו באהבה כחלק ממי שאני. 

שנה וחצי אחרי, ואני יכולה לומר היום בפה מלא שתחתוני המחזור הרב פעמיים של מודיבודי הוא מוצר משנה חיים! ולא רק אני אומרת את זה אלא גם חברות שלי שעברו בעקבות ההמלצה שלי וקוראות של הבלוג שקראו את הסקירות ומדי פעם כותבות ומודות לי עד היום על כך שהכרתי להן את המוצר הנפלא הזה. 

לכן החלטתי הפעם לא לעסוק בחוויה האישית שלי כי עליה כבר כתבתי מספיק, והזמנתי את העוקבות באינסטגרם לשאול כל מה שהן היו רוצות לדעת על תחתוני המחזור. ריכזתי כאן בפוסט את השאלות שנשאלתי ואת התשובות שלי, ומעדכנת שקוראות "תלתלים" נהנות מהנחה של  12% על תחתוני המחזור של מודיבודי עם הקוד TALTALIM שיהיה בתוקף עד יום ראשון ה-4.7.21

תחתוני מחזור רב פעמיים

האם זה מתאים גם לזרימה חזקה, כל כמה זמן צריך להחליף ואיך מכבסים – הנה מה שרציתן לדעת על תחתוני המחזור הרב פעמיים

זה לא דולף?

אני מודה שבהתחלה גם אני חששתי מדליפות. התחושה עם תחתונים שונה מאשר תחבושת או טמפון בין היתר כי התחתונים דקים יותר ממה שציפיתי שיהיו (נראה לי שציפיתי שזה יהיה כמו חיתול ולמרבה השמחה, זה לא…;-) ). בחודש הראשון השתמשתי רק לכמה שעות בלי לצאת מהבית מתוך חשש לדליפות. בחודש השני כבר הרשתי לעצמי לצאת החוצה ומהחודש השלישי ואילך כבר התנהגתי רגיל לגמרי כולל ספורט. ומעולם לא היו דליפות. 

אגב, בפעם הראשונה שהזמנתי, הזמנתי רק תחתונים בצבעים כהים מחשש לדליפות וכתמים. הפעם הזמנתי גם תחתונים בצבע שמנת לימים שאני לובשת בגדים בהירים כי ברור לי שלא תהיה שום בעיה של דליפה. 

זה באמת עובד?

זה לא סתם עובד, זה משנה חיים! זה נוח יותר מכל מוצר אחר, ואני לגמרי שוכחת מהמחזור (בימים שאין לי כאבים). התחושה נעימה הרבה יותר והיום אני לא יכולה לדמיין בכלל שימוש בתחבושת היגנית והבת שלי שעוד כמה שנים תקבל מחזור, כבר מכירה את המוצר הזה ממני ומבחינתי שלא תכיר בכלל תחבושות. 

איך מכבסים אותם?

התחתונים מגיעים עם הנחיות ברורות ואפשר למצוא אותם גם באתר. אחרי השימוש כדאי לשטוף קודם במים קרים, ורק אח"כ לכבס. מה שאני עושה זה שטוף במים קרים עד שהמים יוצאים שקופים, לתלות לייבוש על מתלה המקלחת ואחרי שמתייבש אני מכבסת בכביסה עדינה עם שאר הבגדים ותולה על החבל. מה שכן חשוב שלא להשתמש במרכך כביסה כי הוא הורס את המוצר.

 תחתוני המחזור הרב פעמיים של מודיבודי

איך ההרגשה אחרי כמה שעות? לא צריך להחליף?

נתחיל עם זה שיש ארבע דרגות ספיגה של התחתונים. ליום החזק אני משתמשת בתחתונים בדרגת הספיגה השלישית (יש עוד דרגה אחת עם ספיגה גבוהה יותר אבל עד כה לא היה לי צורך בה)  וליתר הימים בדרגת ספיגה בינונית. בכל אחד מהימים אני לפחות חצי יום כולל פעילות גופנית שאני עושה כמעט כל יום. הספיגה טובה יותר מאשר עם תחבושת היגנית ומחזיק יותר שעות ועם תחושה הרבה יותר טובה.

האם זה הגני להיות איתם יום שלם? מה לגבי חיידקים וכאלה?

הבד של מודיבודי הוא אנטיבקטריאלי. הנוזל נספג במהירות בשכבה הפנימית ולכן אין בעיית היגנה. למעשה זה בריא יותר ממוצרים חד פעמיים שמלאים בכל מיני כימיקלים שבאים במגע דווקא עם האזור הרגיש הזה. 

תחתוני מחזור

לכמה זמן המוצר מחזיק?

בממוצע כשנתיים ויכול להחזיק גם יותר אם מקפידים על הנחיות הכביסה. 

איך יודעים מתי התחתונים "מתמלאים"?

זה כמובן משתנה מאחת לאחרת ומיום עם זרימה חזקה לימים יותר רגועים אבל הדרך לדעת היא באמצעות שולי התחתונים שנהיים לחים כשהם מתמלאים ואז כדאי להחליף. 

זה לא מרגיש כמו "חיתול"?

גם אני הייתי בטוחה שככה זה ירגיש וכשהם הגיעו הופתעתי מכמה הם דקים וחששתי שהם לא יחזיקו לי את המחזור. הופתעתי מאוד לגלות עד כמה הם החזיקו, וכמה זה נוח ויבש. הכי הפוך מחיתול. אני לגמרי שוכחת מהמחזור. 

איך יודעים מה המידה?

בעקרון המידה היא המידה הרגילה שלנו אבל יש באתר גם טבלת מידות לפי היקפים וממליצה ליתר בטחון למדוד את ההיקפים ולבחור את המידה לפי ההיקף, כי חשוב שהתחתונים ישבו טוב. 

מה אם זה לא יעבוד לי?

מודיבודי מציעה תקופת נסיון של 60 ימים וכל מי שמרגישה במהלך תקופת הנסיון שזה לא מתאים לה, תוכל לקבל החזר כספי. 

איפה מזמינים?

את התחתונים של מודיבודי רוכשים באתר שלהם ומי שחוששת תשמח לדעת שיש תקופת נסיון של 60 ימים ואם היא מרגישה שזה לא עובד, היא תוכל לקבל את הכסף חזרה. 

קוראות "תלתלים" נהנות מהנחה של 12% עם הקוד TALTALIM שיהיה בתוקף עד 4.7.21.

שנמשיך את הקשר?

אם כשקראת את הפוסט חשבת לעצמך "הבלוג הזה הוא הדבר הטוב ביותר שקראתי אי פעם….;-)", או שלפחות נהנית מספיק ממנו כדי לקרוא עד הסוף, 

אם את אוהבת להכיר עסקים קטנים בתחומי האופנה, הלייף סטייל והטיפוח, ולקרוא עוד על אופנה איטית וקיימות,

אם תרצי לקרוא עוד קצת ממני ומהגיגי, 

אשמח מאוד אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

מזמינה אותך להצטרף גם לקבוצת הוואטסאפ הסגורה שלי שבה אני שולחת באופן מרוכז אחת לכמה שבועות את כל ההנחות וההטבות שיש לקוראות "תלתלים". 

אשמח לראות אותך גם באינסטגרם הצבעוני שלי, בעמוד הפייסבוק המתולתל ובטיקטוק הסודי והמשעשע שלי. 

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת