כמי שאוהבת לתמוך ולרכוש בעיקר מעסקים קטנים, עד כה בכל הנוגע להלבשה תחתונה הייתה המשימה לא קלה. מצד אחד, ישנן הרשתות הגדולות שמייצרות במגוון מדינות שלא בהכרח שומרות על תנאי העסקה הוגנים או על ייצור בתנאים אקולוגים וממילא עיקר הרווחים הולכים למנהלים הבכירים ובעלי המניות. מצד שני, יש כמה עסקים קטנים מצוינים שמייצרים הלבשה תחתונה נהדרת אבל מאוד מאוד יקרה. לכן, כשנודע לי על מותג הלבשה תחתונה חדש, עסק קטן בשם סילייה די של הלבשה תחתונה אונליין שדוגל במכירת הלבשה תחתונה לנשים בזול ומייבא את המוצרים מאוסטרליה, לא הייתה שמחה ממני להתנסות במוצרים, לשתף ולשמוח יחד איתכן. אז הנה מה שיש לי לספר על מותג ההלבשה התחתונה החדש סילייה די. 

מותג חדש להלבשה תחתונה אונליין 

קצת על מותג ההלבשה התחתונה אונליין של סילייה די

הרעיון שעומד מאחורי מותג ההלבשה התחתונה סילייה די הוא להביא הלבשה תחתונה לנשים בזול, באיכות גבוהה וממדינה שתנאי ההעסקה בה הם הוגנים, שילוב שלדעתי הוא היחיד מסוגו בארץ כרגע. קו העיצוב של המותג הוא ספורטיבי מינימליסטי עם מענה לכל המידות ומבני הגוף וגם הייצוג הנשי של הדוגמניות באתר משקף מגוון רחב של נשים, נושא שתמיד מבורך בעיני ולצערי עוד לא הפך מובן מאליו ורבות מהחברות עדיין מציגות דוגמניות במראה מאוד מסוים שכמעט ולא משקף את איך שנראה קהל הלקוחות שלהן. 

הלבשה תחתונה למידות גדולות

מגוון של מידות גוף. מתוך האתר של סילייה די

השיטוט באתר נוח מאוד והמוצרים מחולקים לשתי קטגוריות: "תחתונים" ו"חזיות" ובכל אחת מהן אפשר לבחור האם לצפות בכל המוצרים או לבחור בחלוקה נוספת לקטגוריות לפי גזרה וסגנון. לעצמי הזמנתי חזיית ספורט וחזיית סטרפלס, ומגוון של תחתונים בגזרת ביקיני. 

החזיות שהזמנתי

במסגרת ההזמנה לעצמי בחרתי בשתי חזיות שונות: חזיית סטרפלס בצבע גוף וחזיית ספורט ללא ברזלים. 

חזיית הסטרפלס

כבר שנים שלא הייתה לי חזיית סטרפלס, כשהסיבה העיקרית היא שבתור בעלת חזה קטן, עם גופיות ושמלות אני לרוב הולכת בלי חזיה. אלא שלאחרונה אחרי תקרית באירוע משפחתי שבה התכופפתי ליד בן משפחה מבוגר והבנתי שכל העיניים נעוצות בעופריי החשופים, החלטתי שגיל 41 זה יופי של גיל להצטייד בחזיית סטרפלס טובה. לכן בחרתי בחזיית סטרפלס בצע ניוד שמגיעה עם כתפיות נשלפות במחיר אטרקטיבי במיוחד: 60 ש"ח בלבד. 

חזיית סטרפלס בצבע ניוד

בינתיים כבר הספקתי לחנוך אותה ולהנות מאוד מהאחיזה שלה, היציבות שלה, והעובדה שבזכות צבע הניוד היא ממש לא בולטת מתחת לבגד גם כאשר היא מבצבצת מתחת לבד תחרה.

ואם לסכם: ממליצה בחום על חזיית הסטרפלס. 

שמלת קומבינזון

צילם: צביקה טיומקין

חזיית ספורט ללא ברזלים

אחד מיתרונות החזה הקטן הוא שכבר שנים אני הולכת עם חזיות ללא ברזלים. אבל בתור מי שעושה הרבה ספורט, אני עדיין זקוקה לתמיכה טובה גם כי בזמן ריצה תמיכה זה נוח וגם כי הגיל וכוח המשיכה עושים את שלהם גם על חזה קטן… לצורך הזה בחרתי ב"חזיית ספורט רייסר לנערות" שאני מודה שלא כל כך הבנתי למה היא מוגדרת "לנערות" כי עבור הצרכים שלי היא לגמרי מושלמת. 

היא מעין שילוב של חזיה וגוזיה, עם אחיזה טובה לגב מה שהופך אותה למושלמת כחזיית ספורט. היא ללא ברזלים, רכה ונוחה, בטווח מידות עד 75B ועולה רק 70 ש"ח. 

התחתונים שהזמנתי

בקטגוריית התחתונים אפשר למצוא באתר את כל הגזרות. אני אישית מעדיפה את גזרת הביקיני הרגילה והנוחה, אבל חובבות החוטיני והגזרות הברזילאיות, ימצאו גם הן את מבוקשן. 

מבחינת צרכים אני מחלקת את התחתונים שלי לשני סוגים: המפנקים\אלגנטיים\סקסיים והפרקטיים. לשמחתי מצאתי כל אחד מהם באתר. 

תחתונים עם תחרה

מעל הבגד או מתחתיו, תמיד הייתה לי חולשה לתחרה, חולשה שלא פוסחת גם על הלבשה תחתונה. בסך הכל הזמנתי שלושה תחתונים עם תחרה: "תחתוני תחרה סיומת גלית בצבע כתום, שעולים רק 15 ש"ח, וזוג תחתוני היפסטר בצבעים שחור ואפור במחיר 20 ש"ח. את כל הזוגות כבר לבשתי, אהבתי וממליצה בחום. 

תחתונים פרקטיים

התחתונים הפרקטיים עבורי הם תחתונים חלקים וללא תפרים שאיתם אני הולכת עם בגדים צמודים או מעט שקופים ולכן חשוב לי שלא יהיו תפרים או סימני תחרה שיבלטו מתחת לבגד. עבור המטרה הזאת מצאתי את "שלישיית תחתוני ביקיני ללא תפרים" שמתאימה בול למה שחיפשתי וכל אחד מהם יושב מאוד נוח ובנוסף, כל השלישיה היא במחיר של 28 ש"ח בלבד. 

אפשר לשמור על קשר?

אם נהנית מהפוסט, ואת אוהבת להכיר עוד עסקים קטנים, בדגש על עסקים מקומיים ועסקים שמקפידים על עקרונות אקולוגיים ועקרונות של העסקה הוגנת,

אם את רוצה לדעת ולשמוע על הטבות, הנחות ומבצעים של עסקים כאלה, 

אז אשמח מאוד לראותך אותך ברשימת הדיוור של "תלתלים" שאליה נרשמים עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

מוזמנת גם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלי, שבה אני שולחת באופן מרוכז בין אחת לשבוע לאחת לשבועיים ריכוז של הנחות והטבות שבתוקף באותו שבוע לקוראות הבלוג, בדגש על עסקים קטנים. 

ואשמח מאוד לראות אותך גם בעמוד הפייסבוק של תלתלים, באינסטגרם המתולתל שלי ובטיקטוק המעט מופרע שפתחתי לאחרונה ;-). 

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת