רוב חיי התאפרתי. אמנם לא בצורה מוגזמת (בלי מייקאפ "שפכטל") אבל מתישהו סביב גיל 14 כשהתחילו אצלי החצ'קונים ועור הפנים נהיה שמנוני והבריק לפחות כמו הצ'יפסר שעליו עבדתי בשנותי בתיכון בסניף הבורגר ראנץ' ביבנה, הכנסתי לחיי את הפודרה, הקונסילר והאודמים. 

בתחילת דרכי האיפורית, התחלתי עם איפור זול ולא איכותי שמיוחד שרכשתי בעיקר בשוק יבנה או בחנות הביוטי היחידה שהייתה בעיר. היום, ובין היתר כי יש לי עור מאוד רגיש ואיפור לא איכותי עשוי לעשות לי פריחה או לעורר אקנה או לייבש את השפתיים, אני מקפידה על איפור איכותי ובשנים האחרונות מוצרי האיפור שלי לא השתנו הרבה והרגשתי שהגיע הזמן לפרוש בפניכן את תכולת מגירת האיפור שלי ואת ההמלצות לי לאיפור לעור רגיש ולעיניים רגישות ויש גם הטבה מיוחדת לעוקבות. 

האייליינר שמתאים גם לשתי ידיים שמאליות, האודם המושלם והפודרה שנותנת כיסוי קליל ואיכותי – האיפור שאקח איתי גם לאי בודד

המלצות איפור לעיניים רגישות

מה שאיפור טוב יכול לעשות… צילמה: מיכל גור; איפרה: צליל חן

הפודרה שחוסכת את הצורך במייקאפ

ביום יום אני משתדלת להמנע ממייק אפ כי העור שלי, עור ורדרד, מג'ונג'ן, מנומש ורחוק מלהיות אחיד בגוון, נראה "חלק" מידי עם מייק אפ. לקח לי המון שנים להשלים עם היופי שבחוסר השלמות של גוון העור שלי וחוץ מאשר לצילומים והפקות אופנה, ביום יום אני מסתפקת בקונסילר שאני מורחת באופן נקודתי על אזורים אדמומיים או הכהויות שמתחת לעיניים ומעל פודרה עם קצת גוון. 

כבר שנים שאני משתמשת במייק אפ פודרה של בובי בראון, ושימו לב לטריק שלי: אם אני רוצה כיסוי גבוה יותר, אני משתמשת בספוגית שמגיעה עם המוצר. אבל רוב בדרך כלל אני מחפשת כיסוי קליל יותר ואז אני משתמשת במברשת ה BUFFER של MAC שהיא אמנם לא זולה אבל יש לי אותה כבר שנים והיא אחד המוצרים שאני הכי מנצלת ביום יום אז מבחינת value for money היא הוצאה משתלמת מאוד ובנוסף, קוראות הבלוג נהנות עד ה-15.3.21 מהנחה של 10% על כל האתר של MAC עם קוד הקופון taltalim והוא תקף גם על כפל מבצעים

פודרת מייק אפ
מברשת האיפור המצוינת של מאק

למברשת האיפור של MAC, ולא לשכוח את הקוד שנותן לך 10% הנחה על כל האתר: taltalim

האיליינר המושלם

עוד הרבה לפני שנולד טרנד "עיני השועל" בפילטרים של האינסטוש, אני חלמתי על עיניים חתוליות ואז כמו גם היום, הדרך הטובה ביותר להשיג אותן היא עם אייליינר. 

אלא שבתור מי "שבורכה" בשתי ידיים שמאליות, ועיניים בלתי סימטריות בעליל, במשך שנים, מלאכת משיכת הקו השחור האלכסוני של האייליינר הייתה משימה שארכה לפחות רבע שעה, וכללה השחתה של לא מעט מקלוני אזניים בדרך…. (אבל לפחות יצא לי מזה סרטון מצחיק באינסטגרם…).

יום אחד ואחרי לא מעט סוגי איליינרים שנקרו בדרכי, פגשתי באיליינר המושלם עם מכחול דק ונוח לשימוש. מדובר באיליינר הטוש של MAC, ויחד עם טיפ שנתנה לי חברה מאפרת, להתרגל לשרטט את הקו גם בעין שמאל עם היד החזקה שלי – יד ימין (לפני זה ניסיתי לשרטט בעין שמאל עם יד שמאל), הפכתי שרטטת מיומנת שלא הייתה מביישת את הטובות שבביוטריות! 

אני ואיילנרי

האיליינר שהכי קל לעבוד אותו

לאיליינר של MACולא לשכוח את הקוד שנותן לך 10% הנחה על כל האתר: taltalim

המסקרות שלא נדבקות לריסים

את מה שאלוהים נתן לי בתלתלים הוא חסך מהריסים וכך יצא שאני אוחזת בקומץ ריסים דליל, דק ובהיר. לכן השימוש במסקרה עושה אצלי הבדל של שמיים וארץ ומאז ימי הקורונה בהם העיניים הם כל מה שנשאר מחוץ למסיכה הם כל מה שנשאר, אני מקפידה על שימוש כמעט יומיומי במסקרה. 

בתחום המסקרות השחורות, כבר שנים שאני משתמשת במסקרה של "לוריאל". אין לי מסקרה אחת קבועה ולרוב הייתי קונה מה שמוצא חן בעיני כשהייתי מגיעה לדיוטיפרי… אבל בהיעדר דיוטי מי יודע עד מתי, אני מחדשת את המלאי כשיש מבצע בסופר פארם. 

בתחום המסקרות הצבעוניות, כבר שנים שאני משתמשת במסקרות של חברת קיקו מילאנו. גיליתי אותה לגמרי במקרה באיטליה לפני כמה שנים והוקסמתי גם מהמבחר הגדול של הצבעים וגם מהמחיר הזול. קניתי באותו הטיול מסקרות בצבע ירוק, כחול וסגול ובזכות העובדה שהם עשו לפני כמה שנים עליה לארץ, אני ממשיכה לחדש את המסקרות האלה. 

חשוב לי להדגיש שהן לא מאריכות במיוחד או נותנות מראה דרמטי כמו של המסקרות היוקרתיות (והיקרות יותר), אבל מי שכמוני אוהבת מסקרות בצבעים, תהנה מהן מאוד.  

מה חשבתי על המסקרות של קיקו מילאנו

המסקרה הירוקה האהובה עלי

המחירים המפתים של קיקו מילאנו גרמו לי במהלך השנים לנסות עוד מוצרים שלהם ואני מרגישה שמן הראוי שאציין גם המוצרים שלא אהבתי. ניסיתי את הפריימר שלהם שכמעט ולא הורגש על הפנים ולכן לא ממש עשה את העבודה שלו. גם מהליפגלוס לא הייתי מרוצה בעיקר כי לא הייתה בהם טיפת עמידות. מהר מאוד הם ירדו ונשאר רק הקו שמסביב לשפתיים. 

מצד שני את הלקים שלהם אני מאוד אוהבת. אוהבת גם את הגוונים שלהם וגם העמידות ביחס למחיר היא בהחלט סבירה, בעיקר עם מורחים מעל לק שקוף שלהם או של כל חברה אחרת. 

ללקים של קיקו מילאנו 

האודם שלא מייבש את השפתיים

אמנם ירשתי מאמי ז"ל שפתיים עבות ומשורטטות אבל הם הגיעו בעסקת חבילה עם יובש תמידי. מאז ומעולם סבלתי מיובש קיצוני בשפתיים ברמה כזאת שנאלצתי לפעמים למרוח קרמים רפואיים. עם השנים, למדתי איזה מוצרים מזיקים לי ואיזה מוצרים לא והשלמתי בצער עם העובדה שלעולם לא אוכל להשתמש באודם עמיד….

לקח לי כמה שנים להרכיב את נבחרת הליפסטיקים שלי שמורכבת כולה מאודמים של MAC. 

ביום יום אני אוהבת להשתמש באודם ה- MATTE LIPSTICK שנותן כיסוי בינוני שמתאים לשעות היום ועשיר בלחות:

מה חשבתי על האודמים של מאק

כשאני רוצה אודם חזק יותר אני משתמשת באודם אדום, וכרגע אלה הם שני המועדפים עלי:

שפתון ה – MAC RED:

סדרת השפתונים האדומים של מאק

לכל מי שתוהה לעצמה איך אפשר לבחור אודם בלי לנסות אותו קודם, MAC פיתחו באתר שלהם פיצ'ר גאוני שמאפשר לנו לראות איך גוון של אודם או מייק אפ יראו עלינו. 

שני מוצרים נוספים שעוזרים לי באופן קבוע לשמור על הלחות בשפתיים ועל הדרך גם מזינים אותם בכל טוב הם הפריימר לשפתיים שאני מורחת תמיד כשכבת בסיס לפני האודם והליפ קונדישינר שאני מורחת בין פעמיים לשלוש פעמים בשבוע בערב להזנה ושמירה על השפתיים. 

פריימר השפתיים המצוין של MAC
איך מטפלים בשפתיים יבשות

לאודמים של MAC

לכל מוצרי MAC

ולא לשכוח את הקוד שנותן לך 10% הנחה על כל האתר: taltalim

קונסילר שמעלים אדמומיות וכהויות מתחת לעיניים

יודעת כל אם כי חדוות הילדים מגיעה ביחד עם העייפות הבלתי נגמרת שמתבטאת גם בעיגולים שחורים קבועים מתחת לעיניים. במהלך השנים ניסיתי לא מעט קונסילרים אבל כבר כמה שנים שאני נאמנה לטוש הקסם (ותאמינו לי שהשם "קסם" הולם אותו כל כך) של איב סאן לורן. בדרך כלל הייתי רוכשת אותו בדיוטי פרי אבל כשלא הזדמן לי להגיע, חיפשתי בין רשתות הפארם איפה המחיר הכי משתלם שלו וקניתי באותה רשת. מה שכן שמתי לב אליו הוא שיש גוונים של הטוש שזמינים בדיוטיפרי או באתרים שמייבאים מחו"ל כמו האתר סטרוברי אבל לא מצאתי ברשתות בארץ. 

הקונסילר שמעלים עיגולים שחורים

לתלתלאז'

אי אפשר לסיים פוסט שעוסק בטיפוח בלי הגראנד פינאלה של התלתלאז'. יודעת כל מתולתלת כי לתלתלים חיים ורצונות משל עצמם, וכל שנותר לנו בעליהם, הוא להזין אותם בחומרים המוצלחים ביותר שאפשר למצוא ולקוות לטוב ואם לדייק, ליום שיער טוב ;-). 

את מוצרי התלתלים שלי אני משנה אחת לתקופה כי לתלתלים יש מן תכונה כזאת בדומה לבעלות התלתלים 😉 שאחרי זמן מה הם מתרגלים לחומר וזקוקים לשינוי מרענן. כרגע תוכלו למצוא אצלי במגירת התלתלאז' את קרם התלתלים של amika שמגיע בשתי גרסאות: גרסה שהיא רק קרם למראה שיער אוורירי יותר וגרסה שמכילה גם 20% גלייז למראה תלתלים מעוצב יותר. כל מוצרי amika הם ללא סולפטים, ללא פראבנים ולא נוסו על בעלי חיים. ובנוסף, בימים אלה לכבוד יום האישה מפנקים אותנו עם הנחה של 15% עם קוד הקופון wonder15

איך לעצב תלתלים מושלמים

רוצה לשמוע על כל ההטבות וההנחות שמגיעות אל שולחני או כאלה שמיועדות רק לקוראות הבלוג?

מוזמנת לקבוצת הוואטסאפ הסגורה שלנו, קבוצה סגורה לתגובות (כדי לא לחפור ולא להספים) שבה אני שולחת באופן מרוכז פעם בשבוע את כל ההנחות והקופונים שבתוקף באותו השבוע. 

לקבוצה מצטרפים מכאן

גילוי נאות: חלק מהקישורים בפוסט הם קישורי אפילייטס, כלומר מזוהים כקישורים שהגיעו מהבלוג שלי וככה אתן עוזרות לי להמשיך להתפרנס ולהצליח לקיים את הבלוג בימים לא פשוטים אלה… 

 

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת