אתר חדש למוצרי טיפוח, קוסמטיקה וביוטי שמרכז מגוון גדול כל כך של מוצרים, כולל מוצרים אקולוגיים באריזות מתכלות, זה תמיד סיבה טובה למסיבה וככה בדיוק הרגשתי עם האתר החדש והמעולה OH GLOW שאני שמחה לספר שנתחיל יחד בתקופה הקרובה שיתוף פעולה שבו אסקור כל פעם סדרת מוצרים אחרת, ואתן הקוראות נהנות מקוד הטבה להנחה של 15% על כל האתר כולל כפל מבצעים עם הקוד 15off שיהיה בתוקף עד ה 23.3.21.

מה אפשר למצוא באתר הקומסטיקה והביוטי החדש OH GLOW

הפילינג של COCOSOLIS

המותג COCOSOLIS הוא לגמרי הקראש החדש שלי ובהמשך אדבר גם על שמני הגוף שלהם. אבל רגע לפני שנצלול למוצרים, הרשו לי לספר לכן על החברה עצמה. מדובר בחברה אקולוגית שמשתמשת רק ברכיבים אורגניים ונקיים מכימיקלים תוך הקפדה גם על איכות הסביבה והאריזות של המוצרים עשויים מחומרים מתכלים. 

מארז פילינג הקפה כולל 4 חפיסות של סבון פילינג: פילינג קפה לגוף, פילינג אפרסק מלון לגוף, פילינג וניל מנטה לפנים, פילינג קרמל שוקולד לגוף ופילינג מנדרינה וניל. הפילינג מכיל גם קפאין שמסיר תאים מתים, מעורר את הגוף ומטפל גם בצלוליט ושימוש לאורך זמן צפוי להפחית אותו. 

את הפילינג מורחים על כל הגוף ובאזורי הצלוליט אני מורחת כמות נדיבה יותר וגם משפשפת חזק יותר יחד עם הכפפות או הספוג (עליהם כתבתי בהמשך) ומשאירה את הפילינג לפחות עוד שתי דקות לפני שאני שוטפת כדי לתת לקפאין להשפיע קצת (בקבוצות ביוטי שונות יש לא מעט המלצות להשאיר אותו אפילו 20 דקות אבל מודה שלא הצלחתי להחזיק כל כך הרבה זמן). אני אישית התחברתי יותר לפילינג אפרסק מלון בגלל החיבה שלי לניחוחות פירותיים ומתוקים. 

טיפ קטן ממני: לפילינג יש מרקם כמו של קפה בוץ (טבעי ואורגני, כבר אמרנו? ;-)) שמשאיר פירורים נדיבים מסביב ולכן מצאתי שעדיף להשתמש בו במקלחון ולא באמבטיה כי קל יותר לשטוף את השאריות. 

למארז הפילינג של COCOSOLIS 

פילינג אורגני לגוף ולפנים

מברשות וספוגים לגוף

מברשת יבשה לדיטוקס וטיפול בצלוליט

מברשת שמיועדת לשימוש יומיומי "על יבש" לאזורים שיש להם נטייה לצלוליט כמו ירכיים, ישבן והחלק התחתון של הזרוע (המוכר גם כ"מלח פלפל"…). המברשת מסירה תאי עור מתים וממריצה את הדם. 

למברשת לטיפול בצלוליט ודיטוקס

מברשת לטיפול בצלוליט

ספוג רחצה פילינג

ספוג לשימוש יומיומי בזמן המקלחת (או האמבטיה) עם סבון או פילינג. יש לו שני צדדים, אחד רק ונעים לפינוק והשני גס יותר לפילינג והמרצת הדם. אני משתמשת בצד הרך שלו לסיבון כל הגוף ולקרצוף מאסיבי יותר באזורי הצלוליט וסימני המתיחה והעור בהחלט נראה ומרגיש חלק יותר. 

 

לספוג הרחצה  

 

ספוג רחצה לשימוש יומיומי

כפפות פילינג לניקוי עמוק

זוג כפפות עשויות בד ספוגי לפילינג עמוק והמרצת הדם. הכפפות הללו עובדות בצורה עמוקה ולכן ההמלצה היא להשתמש כפעמיים בשבוע ולא יותר. הכפפות מיועדות לשימוש במקלחת על עור רטוב וגם את הכפפות צריך להרטיב. מורחים מעט סבון על הכפפה ומתחילים לקרצף את הגוף, ובאזורים שבהם יש צלוליט או שומן מצטבר כדי להתעכב קצת יותר. 

הטיפול מורגש היטב כבר מהשימוש הראשון והעור בהחלט מרגיש חלק יותר ונעים למגע. חוץ מזה, הן פוטוגניות להפליא ענין חשוב מאוד בעידננו אנו ;-).  

המוצרים שיעזרו לנו להפטר מהצלוליט

קולקציית שמני הגוף

אם קרם לחות נועד כדי ללחח את העור, לשמן הגוף יש תפקיד נוסף: לייצר שכבת הגנה שמגנה על העור מפני כל מה שיכול לייבש או לפגוע בו: מזיהום ועד אוויר יבש. שמני גוף מורכבים משילוב של כמה שמנים בריכוז גבוה שזוקקו כל אחד לפי מטרתו. אני ניסיתי בינתיים שני שמנים גם הם של המותג האקולוגי COCOSOLIS: את השמן להגברת ייצור הקולגן ואת השמן לטיפול בצלוליט. 

שמני גוף בניחוחות מפנקים

שמן גוף יבש להגברת ייצור הקולגן

את הקולגן ונפלאותיו התרגלנו לצרוך במסגרת מוצרי הפנים אבל לקולגן תפקיד לא פחות חשוב גם בטיפוח עור הגוף. הקולגן שומר על מיצוק העור, הגמישות והמראה החיוני שלו. כבר קרוב לשבועיים שאני משתמשת בשמן הזה אחרי המקלחת ומדובר בלא פחות מהתמכרות! 

נתחיל עם הניחוח הפירותי הנהדר שלו שאני נהנית להסניף עוד שעות אחר כך. הוא נספג מאוד מהר ולא מכתים את הבגדים ומשאיר את העור חלק כמו טוסיק של תינוק (מינוס תפרחת החיתולים… ;-)).  

מה ההבדל בין שמן גוף לקרם גוף

שמן גוף לטיפול בצלוליט

שמן טיפולי שמיועד למריחה באזורים בהם מצטבר צלוליט ושומן עודף. השמן מעודד ניקוי רעלים ומגביר את זרימת הדם ומעודד חילוף חומרים באזורים הללו ובכך הוא מסייע לגוף לפרק את התאים שבין היתר אחראים לצלוליט. 

אני מורחת את השמן אחרי המקלחת באזור הירכיים והישבן ואז מורחת על שאר הגוף את השמן להגברת ייצור הקולגן. גם השמן הזה נספג מהר מאוד ולא מכתים את הבגדים. 

המלצה על שמן גוף שמטפל בצלוליט

מה חשב הצלוליט שלי על המוצרים?

נכון שילדים זה שמחה אבל אליה וקוץ בה ויחד עם הבאתם לעולם אנחנו "זוכות" גם ברצפת אגן נפולה, טחורים, סימני מתיחה, צלוליט ושאר ירקות או אם לדייק, מרורים….

למרות שמאז ומעולם עסקתי בספורט ובתקופה האחרונה יותר מתמיד, הצלוליט שהגיע עם ההריון הראשון שלי לפני שמונה שנים והתגבר אחרי ההריון השני, מסרב להעלם ומאז ניסיתי מגוון טיפולים ומוצרים להעלים אותו. 

נתחיל עם תיאם ציפיות: קשה מאוד להעלים צלוליט והטיפול צריך להיות משולב: אורך חיים ותזונה, פעילות גופנית ומוצרים ייעודיים לטיפול יומיומי. 

מבחינת אורך חיים השנה האחרונה על כל קשייה גרמה לי לרופף את הרגלי האכילה הבריאים לטובת פחמימות ריקות, טעימות ומנחמות. מצד שני, אני עושה הרבה יותר ספורט מבעבר וזה ניכר על השרירים והגוף ובעיקר על שרירי הירכיים, הבטן והזרועות. כבר קרוב לשבועיים שאני משתמשת על בסיס יומיומי במברשת הגוף היבשה, בפילינגים, בספוג ובשמן לטיפול בצלוליט והופתעתי לגלות שיש הפחתה בצלוליט בעיקר באזור האחורי של הירך מתחת לישבן. קשה לי להעריך איזה מבין המוצרים תרם הכי הרבה לתוצאה אבל יש לי תחושה שפילינגי הקפה בשילוב המברשת או הספוג תרמו את התרומה הרבה ביותר. יש סיכוי לא רע בכלל שאם הייתי מוותרת על הפחמימות הריקות והמענגות שהולכות נהדר עם הקפה של הבוקר, התוצאות היו משמעותיות אפילו יותר אבל אם יש משהו טוב שלקחתי מכל התקופה הזו של הקורונה זה להסתפק "בטוב דיו" ולהשאיר את השלמות לתקופות מסוג אחר…

בלוגרית האופנה הילה תלתלים

קצת יותר שרירים וקצת פחות צלוליט… צילום: מיקי שאודר

איפה אפשר למצוא את OH GLOW

המוצרים שהתנסתי וסקרתי בפוסט הזה הם חלק מקיט לטיפול בצלוליט וסימני מתיחה במחיר מבצע לכבוד החגים. 

את כל המוצרים שסקרתי ועוד הרבה מוצרים אחרים, תוכלו למצוא בחנות אונליין של OH GLOW ולא לשכוח להתפנק עם קוד הקופון 15off שנותן הנחה של 15% שיהיה בתוקף עד ה-23.3.21

ממליצה בחום לעקוב גם אחרי עמוד הפייסבוק של OH GLOW שבו עולה הרבה מאוד תוכן מענין על המוצרים וגם מגוון פעילויות ומתנות שוות במיוחד שמחלקים לעוקבות. 

מוצרים איכותיים לניקוי עמוק של הגוף

שנמשיך את הרומן?

מזמינה אותך להנות מכל הקופונים, ההנחות וההטבות שיש לקוראות "תלתלים" בקבוצת וואטסאפ סגורה ולא מספימה שבה אני שולחת במרוכז פעם בשבוע את כל הקופונים וההנחות שבתוקף באותו השבוע. לקבוצה מצטרפים מכאן. 

ואם נהנית מהפוסט והגיגי, ותרצי להמשיך ולקרוא גם את הפוסטים הבאים שלי ולהכיר עוד עסקים ומעצבים מקומיים או לקרוא על טיולים מפנקים, אשמח אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה

מוזמנת לשוטט גם באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי ואם את במצב רוח מפרגן במיוחד, אשמח ל"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים"

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת