לא רבים יודעים אבל "אסתטיקה" היא באופן רשמי ענף של הפילוסופיה מה שאומר שהעיסוק בה, הוא לחלוטין ענין של הרוח :-). בתור מי שהפכה את העיסוק, יצירת התוכן וכתיבה על אסתטיקה למקצוע, ענין אותי לשמוע איך זה נראה מבעד לעיניים של הדור הצעיר. הממש ממש צעיר.  

יצאתי לראיין שתי פאשניסטות צעירות, האחת ביתי הגדולה סתיו שחגגה בנובמבר 8 והשניה היא אור ארד פנקס בת ה-6, ביתו של בן דודי איתי פנקס ונהנתי לשמוע מהן על המקום של אופנה בחייהן, מה הן אוהבות ללבוש ומה הן רוצות לשאול אותי.

מה חושבות הפאשניסטות החדשות  

אתן אוהבות להתלבש?

אור: "אני אוהבת להתלבש אבל אני קמה מאוחר לבית ספר ואז אני מאחרת כי לוקח לי מלא זמן לבחור למרות שיש לי חולצת בית ספר ואני לא מצליחה להחליט איזה צבע לבחור." 

סתיו: "אני יותר אוהבת לבחור את הבגדים מאשר להתלבש. אני אוהבת לחפור בבגדים בארון." 

אור: "גם אני. אני אוהבת לזרוק בארון. או על הרצפה, או על הכיסא, או על המיטה."

מה אתן הכי אוהבות ללבוש?

סתיו: "שמלה לבנה עם טול."

אור: יש לי שמלה מהממת, ארוכה לבנה ואני אוהבת כל פעם לעשות איתה משהו אחר: או שאני לובשת איתה עם שרוולים, או שאני קושרת את השרוולים מאחורי הגב." 

שמלות מסתובבות
שמלות שושבינה לילדות

מה אתן מרגישות כשאתן לובשות בגד שאתן אוהבות?

סתיו: " זה עושה לי נעים. וכשיש לי שמלה מתנפנפת כיף לי יותר לזוז."

מה יותר חשוב? בגד יפה או נוח?

אור: "נוח"

סתיו: "גם וגם. ושיהיה אוורירי." 

אור: "לפני שבאת, אבא אמר לי ללבוש בגדים נוחים ורק כשאת תגיעי להחליף לבגד יפה. ויש לי שמלה סגולה שסבתא קנתה לי והיא מהממת. ואני מתה עליה." 

אור: את  אוהבת להתלבש יפה? 

אני: "מאוד. כשהייתי ילדה הייתי מחכה לאירוע חגיגי כדי ללבוש את הבגדים שאני אוהבת. היום שאני כבר גדולה ואף אחד לא מחליט עלי, אני נהנית ללבוש בגדים חגיגיים מרגע שאני קמה בבוקר. ובכלל, אני מאוד אוהבת בגדים מנצנצים ואני לא מחכה לאירועים מיוחדים כדי ללבוש אותם, ולובשת אותם פשוט כשמתחשק לי. "

איתי אבא של אור ובן דוד יקר: בתור מי שהכיר את אמא שלך ז"ל שהייתה אחת הנשים הכי אלגנטיות שהיו, כמה את מרגישה שהושפעת ממנה?

אני: "אחת הסיבות שהניעו אותי בסוף שנת 2013 לפתוח בלוג אופנה הייתה המחשבה על אמא שלי. כשרק התחלתי עם הבלוג, הרגשתי שאני ממש מנהלת איתה סוג של דיאלוג תוך כדי הכתיבה וזאת הייתה עוד דרך להנציח אותה עבורי. 

אין ספק שהחיבה לאופנה ואסתטיקה הגיעה ממנה אבל מבחינת סגנון לבוש אנחנו מאוד שונות. לאמא היה סגנון נשי מאוד וסקסי והיא תמיד הייתה צוחקת עלי שהיא לא מבינה מאיפה יצאה לה ילדה שאוהבת להתלבש בסגנון נזירי כל כך. מה שכן. את החיבה לפיאטים, בדי טול וכל מה שמנצנץ ללא ספק קיבלתי ממנה ונראה שאני ממשיכה להוריש את זה גם לסתיו".  

סתיו שואלת אותי: איך את מחליטה בבוקר מה את רוצה ללבוש מכל הבגדים שיש לך? 

אני: "בדרך כלל אני מתעוררת בבוקר ראשונה שכולם עוד ישנים ובגלל שבחדר עדיין חשוך ואני מקפידה לשמור על שקט, אני שולפת את מה שהכי קרוב לדלת של הארון במינימום רעש ובלאגן. אבל כשיש לי בבוקר משהו שבאמת חשוב לי, אני מכינה את הבגדים לילה לפני."

מה תרצו להיות כשתהיו גדולות?

אור: "אני מאוד אוהבת לעסוק במה שקשור לסטייל. בפעם הראשונה שעשיתי לעצמי סטייל ממש אהבתי את זה והחלטתי שזה מה שאני אוהבת לעשות וזה מה שאני רוצה לעשות כשאהיה גדולה."

סתיו: "אני רוצה להיות מדענית שתלמד איך לעשות תאי גוף חדשים שיחליפו אצל אנשים מבוגרים וחולים את התאים החולים וככה הם יהיו בריאים. חוץ מזה אני רוצה לבנות מכונת זמן, להיות רופאה מומחית עם בית חולים משלי וזמרת."

"דמיון חשוב יותר מידע. הידע הוא מוגבל. הדמיון הוא אינסופי" (אלברט אינשטיין)

שנמשיך את הרומן?

אם נהנית לקרוא את הגיגי, ותרצי לקרוא עוד,

אם את אוהבת לקרוא ולהכיר מעצבים ויוצרים ישראליים, ולקרוא על אופנה ולייף סטייל, 

את תרצי לדעת על הנחות, מכירות, הטבות והגרלות שמיועדות לקוראות הבלוג בלבד כמו אלה שבפינת "הארון השווה שלי",

אז בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

מוזמנת לכתוב לי כאן בתגובה מה חשבת על הפוסט, ואשמח ל"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ולראות אותך גם באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי

 

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת