אני מודה שלא באמת האמנתי שנהיה שוב בסגר. כמו כולם גם אני ראיתי את נתוני התחלואה, המספרים והגרפים אבל נהגתי כאחרונת בנות היענה ואימצתי חזק את שריר ההדחקה. רוב הזמן זה אפילו עבד. בעיקר כשהפסקתי לראות חדשות. אבל אז יצאה ההודעה הרשמית והבנתי שזה לגמרי כאן. אבל מספיק לדבר עלי, ובואו נדבר רגע על טיפים לסגר. מה עושים כדי להתעודד, מה עושים כדי לא לצאת מהדעת, מה עושים במגבלת 1000 המטר (שבטח בקרוב יצומצמו שוב ל-100…) ואיך שורדים את מתקפת הזומים של הילדים. 

טיפים לסגר

הטיפים שיעזרו לנו לצלוח את הסגר השני

טיולים

קטונתי מלהבין את ההגיון שב-100 מטר, או 500 או 1,000 ובעיקר, איך אוכפים כזו הגבלה. אבל בואו נניח לרגע שכולנו אזרחים שומרי חוק (שרירותי ככל שיהיה, ולא, זה לא שאני מתלוננת או משהו…;-) ), 1,000 מטר זה כלל לא מעט, ובהחלט אפשר לנצל את העובדה שאט אט הערבים נהיים נעימים יותר, כדי לשוטט במגבלות 1,000 המטרים שהוקצו לנו, וחובבי הצילום שבינינו, מוזמנים להצטייד בבגדים נוחים אך נאים (כי אין לדעת במי נפגוש בדרך), משקפי שמש איכותיות ומצלמה ולנצל את הימים האחרונים של שעות אור בערבים. 

טיפים לסגר בלי לוותר על הסטייל

ואם בצילום עסקינן, לא יכולתי שלא לנצל את ההזדמנות כדי להזמין את כל מי שרוצה לנצל את הסגר לליטוש יכולות הצילום והעריכה שלה בטלפון להעיף מבט בקורס הדיגיטלי שלי לצילום ועריכת תמונות בסלולארי שמוצע בתעריף קורונה מיוחד של 99 ש"ח ומתאים אפילו למי שבטוחה ללא צל של ספק שהיא מאותגרת טכנולוגית. 

הבגדים למי שאוהבת פרחים

להתבונן

לא תמצאו פה משפטים א-לה "להפוך את הלימון ללימונדה" (או לימונצ'לו במקרה שלי 😉 ) אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שלרובנו (כלומר, אני) יש יותר זמן פנוי (עד כמה שאפשר לקרוא לזמן שחלקו הגדול מוקדש לנסיון לנתק את הילדים מהמסך כ"פנוי") ואם כבר נכפה עלינו המשאב יקר הערך הזה, אפשר לנצלו לחיזוק מסוים בתשתית הפנימית של מה שנקרא "אנחנו". זה כמובן לא אומר שצריך לגזור על עצמנו ויפאסנה, ניקוי רעלים ומדיטציה טרסדנטלית יומית בת 3 שעות אבל בהחלט אפשר לחזור ולהזכר בדברים הקטנים הפשוטים שעושים נעים ואולי להגיע לתובנה או שתיים שעם קצת מזל, לא תתפוגג בשניה הראשונה שיפתחו שוב את המסעדות ובתי הקפה…. 

מגוון משקפי שמש מעוצבים

להתענג על תחילתה של רוח סתווית

פעם, בימים שלפני הקורונה אי שם במה שמרגיש כמו לפני מאה שנה לפחות, בואו של הסתיו שימח אותי במיוחד. הרוח הסתווית הנעימה שהופכת את העיסוק שלי בריצה להרבה יותר נוח, ציפיה לגשם הראשון שיגיע ולא פחות חשוב, לריח שיש בחוץ בעקבותיו, ולעלי השלכת הכתמתמים שהופכים את רחובות הרצליה לפוטוגנים במיוחד. 

איפה אפשר למצוא שמלות של סבינה בהנחה

אז נכון שהקורונה הביאה איתה שלל חרדות חדשות ופתאום הסתיו ושלל הוירוסים שהוא נוהג להביא עימו מדליקים נורת אזהרה מסוג חדש וכל כאב גרון גורם לנו להרגיש כמו נשאי קרינה רדיואקטיבים אבל כל אלה הם דברים שרחוקים מלהיות בשליטתי וכל מה שנשאר לי הוא לצאת למרפסת דירתי החדשה, לקחת נשימה עמוקה רוויה באוויר סתווי מלטף ולהודות על כל רגע שבו אני מרגישה בריאה או בריאה יחסית, וזה בהנחה שהצלחתי לקחת רגע בלי שנשמעת כמעט בכל רגע נתון המילה: "אמאאאאאאאאאאאאא".

חולצת ג'ינס קלה

להפרד מסמרטוטי בית

בזמן הסגר הקודם, ניצלתי את הזמן לעשות סדר יסודי בארון. אחד הדברים שהחלטתי להפטר ממנו, הוא ז'אנר הבגדים רווי הכתמים, אלה שסובלים מכיבוס יתר במגוון צבעים דהויים ואפילו (רחמנא ליצלן) אי אלו תפרים פרומים וחורים קטנים. בקיצור אותו ז'אנר שקיבל את השם המכובס מידי "בגדי בית". במקום זאת, החלטתי לאמץ את מה שקרוי בסלנג סקנדינבי "לאונג" שמשמעותו להתלבש כאילו אנחנו מארחות חברים לערב של גבינות ויין בבקתת סקי פסטורלית. לכן אני מקפידה מידי בוקר ללבוש בגדי בייסיק נעימים ונוחים מהסוג שיגרמו לי להגניב חיוך בכל פעם שאני חולפת על יד ראי ולהרגיש בת אדם. כי מה חשוב יותר מאשר להתלבש אך ורק עבור עצמנו? כלומר, עצמנו + עוקבים באינסטגרם\\פייסבוק\\טיקטוק\\כל התשובות נכונות ;-). 

מדיטציה (גם אם זה מרגיש מטופש)

אי שם סביב גילאי חטיבת הביניים גיליתי את עולמות הרוח דרך החנות "אטלנטיס" וכאחרונת הקפיטליסטיות בין שופינג אחד לאחר, נברתי, חיפשתי ומצאתי בכל ביקור שלי בחנות שלל אבנים טובות, קלפי טארוט, קלטות עם מוזיקה מרגיעה ושני ספרים על מדיטציה. 

האפיזודה הסתיימה אחרי בערך שנה כשזנחתי את עולם הרוח המדומה שלי לטובת חיי חברה פעילים ועבודה בבורגר ראנץ' ביבנה ;-). הזמן חלף ועולם הרוח ואנוכי נותרנו כשני קווים מקבילים. השינוי הגיע דווקא מכיון בלתי צפוי בתקופה שבה יצאתי לדרכי העצמאית. הצעד הזה הביא איתו מנעד מכובד של חרדות וחששות וגם תחושת בדידות שליוותה אותי בשנה הראשונה כתוצאה מהמעבר החד של לעבוד עם עצמי בבית בלי לראות במהלך השבוע נפש חיה אחת. וכך מצאתי את עצמי כמעט בלי לשים לב נודדת אל עולמות המדיטציה באמצעות שלל אפליקציות שונות. גיליתי שזה טיפ טיפה עוזר לי, ובימים כאלה, טיפ טיפה זה עולם ומלואו. 

האופנה המופלאה שבפוסט

משקפי השמש של CHIMI

את משקפי השמש המשגעים של CHIMI הכרתי לראשונה באינסטגרם אחרי שיצא לי לראות אותם בכמה בוטיקים חביבים עלי במיוחד כמו "בנות" בדיזנגוף בתל אביב. נדלקתי על העיצוב הנקי והמינימליסטי מצד אחד אבל מגוון צבעוניות כלבבי מצד שני. בארץ ניתן לרכוש אותם דרך האתר של MOSTO ואחרי הכרות קצרה עם בעל האתר למדתי שמדובר במשקפי שמש שהם גם לנשים וגם לגברים, מיוצרים ומעוצבים בשבדיה והאסתטיקה הנורדית שאני כה אוהבת ניכרת מכל זוג.  

המותג עיצב קולקציה בת שמונה דגמים שמתוכה בחרתי כמה שמתאימים למבנה הפנים שלי. כל זוג עשוי בעבודת יד מאצטט איטלקי שקוף מבריק עם עדשות כהות עם הגנת UV מלאה של 100% מקרני השמש.  

משקפי השמש של המותג השבדי CHIMI
משקפי שמש חתוליים
משקפי שמש עם מסגרת כתומה

המחירים למרבה השמחה נגישים לכל כיס ומרבית הזוגות עולים בטווח שבין 319 ש"ח עד 399 ש"ח. את משקפי השמש של MOSTO תוכלו למצוא ולרכוש באתר שלהם או במגוון החנויות שמפורטים ברשימה הזו ושווה לעקוב גם אחרי חשבון האינסטגרם הפוטוגני ובעמוד הפייסבוק שלהם

משקפי שמש עם עדשות UV 100%
משקפי שמש שמתאימים לשמש הישראלית
מגוון משקפי שמש איכותיים ומעוצבים

קולקציית היד שניה של "רמה – בית לאופנה ישראלית"

על הבוטיק של "רמה -בית לאופנה ישראלית" כתבתי פה כבר כל כך הרבה פעמים בעבר ואיך אומרים, לא בכדי. מדובר באחד מאתרי העליה לרגל שלי כי רמה משלבת אצלה בבוטיק (ובהשקפת העולם) את כל הפרמטרים האוהבים עלי והחשובים לי: היא משלבת אופנת מעצבים ישראלים שמייצרים בארץ אבל מתוך הקפדה על מחירים נגישים, היא מביאה לבוטיק פריטים מעונות קודמות והמחיר האטרקטיבי בהתאם ובגדי המעצבים האלה נמכרים בהנחות של עד 70%.

בגדי מעצבים ישראלים בהנחות
אאוטלט של מעצבי אופנה

ובתור מי שהנושא האקולוגי קרוב לליבה, מציעה רמה בבוטיק ובחנות אונליין קולקציה שלמה ומגוונת שכולה מורכבת מבגדי יד שניה, מה שמאפשר למצוא מציאות של ממש כמו למשל השמלה הנהדרת הזו של המעצבת סבינה מוסייב ששמלותיה נמכרות במחירים העולים על 1,000 ש"ח אבל אצל רמה היא עולה 380 ש"ח ונראית חדשה לגמרי. 

שמלת מקסי של המעצבת סבינה מוסייב

הבוטיק הקסום ממוקם בסמטת זהר במושב גבעת ח"ן אבל בימי סגר אלו אפשר לבקר, לשוטט ולרכוש גם דרך האתר "רמה – בית לאופנה ישראלית" שלאחרונה התהדר גם בשלל מוצרי הום סטיילינג מפנקים לימים שבהם כולנו סובלים מקצת מנת יתר של בייתיות. 

גלביה עם שרוול ארוך וכפתורים

שנשמור על קשר?

 אם את חשה שהפוסטים שלי הם בדיוק התבלין שיעזור לך להעביר את ימי הסגר עם קצת יותר חיוך על הפנים, 

אם את אוהבת לקרוא ולהכיר מעצבים ויוצרים מקומיים, ורוצה לתמוך בהם בימים מאתגרים אלה,

אם את רוצה לדעת על שלל ההגרלות המפנקות שנערכות רק לקוראות ולעוקבות של "תלתלים", כמו הגרלות האינסטגרם שנערכות כל שבועיים בעמוד הזה, או ההגרלות שבפינת "הארון השווה שלי", 

אז בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

ואשמח לשמוע מה חשבת על הפוסט כאן למטה בתגובות ואשמח לא פחות לראות אותך גם בחשבון האינסטגרם המתולתל שלי ואשמח ל"לייק" מפרגן בעמוד הפייסבוק כי אין כמו פרגון כדי לעשות קצת טוב למערכת החיסון ;-). 

 

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת