אם כמוני עברת את גיל 40, ואפילו את גיל 30, את כנראה יודעת שקמטים הם לא הדבר היחיד שמעטר את הפנים. אחד מסימני הגיל ובעיקר במדינה רווית שמש כשלנו זה הפיגמנטציה, שעבורי כג'ינג'ית מנומשת שאינה חברה של השמש ואפילו לא ידידה, מדובר בלא פחות מהמכה ה-11. 

בימי סגר הקורונה ובהיעדר עבודה, פרנסה, חיי חברה או טעם כללי לחיים (למעט טעמו של היין), ניצלתי את הזמן לשלוש פעולות: סידור אובססיבי של הבית באופן שהיה מסב גאווה למארי קונדו ("סוד הקסם היפני") בכבודה ובעצמה, טעימת יינות שונים (וב"טעימה" הכוונה לגמיעה שבימים מתוקנים עשויה להחשב עילה לאשפוז במוסד גמילה…) וטיפוח בלתי פוסק של עור הפנים. 

כך הגעתי למוצרי הקסם של הלגה רקנטי שקיבלתי להתנסות וחזרתי כדי לסקור את ארבעת המוצרים בהם התנסתי בחודש האחרון וגם לספר ולבשר שאחת הקוראות תוכל לזכות בשניים ממוצרי הפלא האלה בשווי כולל של 750 ש"ח! 

המוצרים לטיפול בפיגמנטציה של הלגה רקנטי

מוצרי הקוסמטיקה של הלגה רקנטי לטיפול בפיגמנטציה

מהי קוסמטיקה מתקנת

הלגה רקנטי בעלת המותג היא קומסטיקאית שלמדה כימיה ורפואה קוסמטית באוניברסיטת תל אביב והתמקצעה בכל מה שקשור לתהליכים הכימיים שקורים בעור. בהמשך, למדה גם רפואה סינית במכללת מדיסין. בהמשך למדה קוסמטיקה פרא רפואית ומאז היא משלבת את כל העקרונות הללו בקוסמטיקה המתקנת. 

במסגרת הייעוץ שלה היא מתייחסת גם לאורח החיים והתזונה, וגם למוצרי קוסמטיקה שונים שהיא מייצרת בעצמה בהתאם לבעיות השונות שרוצים לפתור ובין היתר מציעה טיפולים להצערה ומיצוק של העור, טיפול בצלוליט, טיפול באקנה וטיפול בכתמים ופיגמנטציה. 

סדרת המוצרים לטיפול בפיגמנטציה

הסדרה שקיבלתי להתנסות מורכבת מארבעה מוצרים: סבן פנים מחדש, נוזל פנים מחדש, סרום מבהיר וקרם הבהרה. הסבון ונוזל הפנים הם הבסיס לכל אחד מהטיפולים משום שהם מכינים היטב את העור לספיגת המוצרים שבאים אחריהם. הסבון חודר לעור מבלי לייבש אותו, מנקה אותו בצורה יסודית ומסיר תאי עור עודפים. נוזל הפנים סודק את הדבק בין התאים המתים ומנקה את הנקבוביות וכשמורחים אותו מרגישים תחושת עקצוץ קלה. שתי הפעולות האלה גורמות לעור ולנקבוביות להיות "פתוחים" ולספוג טוב יותר כל חומר שמורחים אחריו: גם את קרם הלחות הפשוט ביותר שיספג טוב יותר ויחדור עמוק יותר לעור. 

אחרי שלב הניקוי, מורחים את הסרום הראשון שעובד על הבהרת הכתם ומניעת הישנותו. אחרי שהוא נספג, מורחים מעליו את קרם ההבהרה שמונע את הצטברות המלנין שהוא החומר בעור שגורם לצבע של הכתם ומסייע ביצירת גוון עור אחיד על הפנים. 

כך נפתרתי מהפגימנטציה

ההתנסות שלי במוצרים לטיפול בפיגמנטציה

על המוצרים כתוב שהתוצאות מיטיביות אחרי 60 ימים של שימוש יומיומי אז תאלצו לסלוח לי כי בינתיים עברו קצת יותר מ-30 ימים מאז שהתחלתי להשתמש באופן יומיומי במוצרים אך להגנתי אומר שמעולם לא הצטיינתי במיוחד בדחיית סיפוקים ;-). 

נתחיל קודם כל עם התחושה. התחושה של כל המוצרים היא מאוד נעימה. הסבון לא מייבש ואני משתמשת בו לא רק להכנה למוצרי ההבהרה אלא כל פעם שאני רוצה לנקות את הפנים. נוזל הפנים מעט מעקצץ אבל התחושה עוברת מאוד מהר ולמרות שהוא מעקצץ, לא נשארת אדמומיות. 

מבחינת התוצאות, נתחיל בזה שאני קהל קשה כי בתור ג'ינג'ית מרובת נמשים, העור שלי מראש לא בגוון אחיד והנטיה שלי לפיגמנטציה היא קשה יותר מאשר האדם הממוצע. ולמרות כל זאת, אני יכולה להגיד שאני כן רואה שיפור קטן. הכתמים העקשנים ביותר שלי נראים טיפה יותר בהירים ובאופן כללי העור נראה אחיד יותר וכמה פעמים שאלו אותי בתקופה האחרונה אם אני עם מייקאפ והתפלאו לשמוע כשהשבתי בשלילה. 

מוזמנות לקרוא ולהכיר עוד קצת את הלגה רקנטי באתר שלה, בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם

רוצה לזכות בסבון הפנים ונוזל הפנים?

ועכשיו החלק שבו אתן נהנות. אחת מכן תזכה בסבון הפנים הנפלא ונוזל הפנים בעל הנוסחה הייחודית שסודק את הדבק שבין התאים המתים ומאפשר לחומרים פעילים שמורחים אחר כך לחדור עמוק יותר לעור. שווי המוצרים הוא 750 ש"ח. 

אז איך אפשר לזכות?

1. להכניס את המייל כאן למטה לחלונית ההרשמה. 

2. להיכנס לפוסט הזה בפייסבוק, לעשות לו "לייק" ולכתוב בתגובה שנרשמתן. 

וזהו. ב–11.6.20 אערוך את ההגרלה והזוכה המאושרת תקבל הודעה על הזכייה. 

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת