חודש לא פשוט עובר על כוחותינו המתולתלים ממגוון סיבות שלא את כולן אני יכולה לפרט קבל עם ופייסבוק אבל חלק מהסיבות קשורות בחבלי העצמאות והפרנסה, במשבר גיל ה-40 ועייפות החומר והרוח. מן ימים כאלה שבהם אני מרגישה שלמרות כל נסיונות הכרת הטוב, הודיה, מדיטציות ושאר ירקות רוחניים, אני חווה בעיקר תסכול, חוסר סבלנות ורצון בלתי פוסק לאכילה רגשית או שופינג רגשי ולא בהכרח בסדר הזה. הימים האלה הם בדיוק הימים להשקיע בכל אותם דברים קטנים שמשמחים אותי ומצליחים להעלות חיוך על פני גם אם לרגע אחד קטן כי מהם החיים אם לא רצף של רגעים?

פיאטים, נצנצים, פרחים והפילטרים החדשים באינסטוש – המדריך שיעשה לכם שמח

פרחים

פרחים הם דברים שאותי משמחים. אלא שהם נוטים לנבול ובמקרה שלי, קוטלת עציצים סדרתית וכנראה האדם היחיד ברחבי האינסטוש שהצליחה להרוג (ודי מהר יש לומר) סוקולנט, הם נובלים בטורבו. לכן ועל אף שאני חולמת לגור בדירה שנראית כמו הפינטרסט הרשמי של תופעת ה"ג'ונגל האורבני", הפרחים היחידים שאני יכולה להכניס הבייתה הם כאלה שנעשו בעבודת יד. וככה הגעתי ליצירותיה המופלאות של מעצבת התכשיטים תמרה, שאצלה הפרחים והתכשיטים הם לא פחות מיצירת אומנות מופתית ושלא כמו פרחים מהסוג הפורח, אלא ישארו פה הרבה אחרינו, אחרי הקורונה או שואה גרעינית, לא בהכרח בסדר הזה ;-).  

פיאטים

פיאטים אותי כל כך משמחים ולעיתים אני תוהה, עד איזה גיל זה ימשיך להיות לגיטימי להמשיך ולפזז עטויה בפיאטים מכף רגל עד תלתל וחשה עצמי בסרט משל הייתי בת לדור ה-Y נול המודעות העצמית או האכפתיות, ולא המקשישה בת 40 שהנני. אומרים שלצבעים שאנחנו לובשים יש השפעה על מצב הרוח שלנו ואני יכולה להעיד מתלתל וגוף ראשון, שכשאני לובשת פיאטים אני מייד מרגישה שמחה יותר. 

מידי פעם אומרות לי נשים שהן מאוד אוהבות את זה עלי ולא על עצמן ועל כך אין לי אלא להשיב שאם היו מספרים לכן שיש תרופה טבעית, בטוחה לשימוש ומאושרת על ידי משרד הבריאות שעוזרת להעלות את מצב הרוח ברגע שנוטלים אותה, לא הייתן לוקחות? ובכן אז יש – קוראים לה פיאטים. לארוז לכן שניים? 😉

גאונות באופנה

אני אוהבת אופנה ואני מעריכה (ולעיתים גם מקנאה) בגאונות של אחרים אבל הכי משמח אותי לגלות גאונות באופנה. ככה בדיוק הרגשתי כשגיליתי לאחרונה את התיקים של POLA V שמעוצבים ומיוצרים על ידי פולה, גאון הייטק שבעיצובים שלה פשוט חושבת על הכל וכל תיק שלה הוא מודולרי, בעל כמה סוגים של סגירה ויכול להפוך בין רגע מתיק צד, לתיק גב ואפילו לפאוץ'! מבחינתי היא המועמדת הבאה לפרס נובל לתרומה לאנושות. מישהו יודע איפה נרשמים?

שמש חורפית

על אף שחובבת חורף אנוכי, החורף הנוכחי הצליח לשבור גם אותי והעברתי אותו יותר חולה מאשר בריאה. כמויות הימים הגשומים שחווינו פה הכניסו אותי לבלוז חורף ומצב רוח משתבלל וגרמו לי להעריך במיוחד את הימים הבודדים יש לומר, שבהם פינקה אותנו שמש חורפית מפנקת מהסוג שמטעינה בכמויות ויטמין D ובעיקר ויטמין HAPPY ;-). 

זמן איכות עם המשפחה בלוקיישן מפנק

לפני שבועיים נסענו בספונטיות לסוף שבוע עם הילדים בים המלח. על פניו נשמע כמו איוונט שעונה על ההגדרה שבכותרת אלא שהמלון התגלה כאכזבה כל כך גדולה שאני אפילו לא מעיזה לציין את שמו כי אין לי את המימון הנדרש לסיבוכים משפטיים…. וכמובן כיאה למדינה שבה הכל יקר ללא פרופורציה, אי אפשר היה לנחש את זה מראש מהמחיר שהם גבו… 

אבל על אף הקשיים הילדים נהנו ואני הצלחתי לסחוט כמה טיפות לימונצ'לו מהלימון החמוץ הזה ולחלץ תמונות טובות שישארו איתנו הרבה אחרי שזכרון החופשה יתפוגג לו….

הפילטרים החדשים באינסטוש

עניין ידוע הוא שהחיים הם מה שקורה בזמן שאנחנו עסוקים בלרפרש את הפיד וצוקרברג וחבורת גאוניו עשו זאת שוב ופתחו את האפשרות לכל אחד ליצור לעצמו פילטרים לסטורי ולשתף עם כלל העוקבים כך שאנחנו גם נוכל להוריד ולהשתמש. 

וכך מצאתי את עצמי מבלה אחה"צ שלם בלאתר בין הפילטרים את כל המנצנצים, הבלינג בלינגים, אלא שיש בהם חדי קרן, קשתות בענן וקאפ קייקס שנופלים מהשמיים. כי אין דבר שמשכיח יותר את שעמומה של השגרה מאשר סטורי צבעוני לרפואה. 

אופנת המעצבים הנפלאה שבפוסט

האופנה המרהיבה בהפקה הצבעונית, הססגונית והמנצנצת בדיוק במידה הנכונה, שייכת לשלוש נשים נהדרות ומוכשרות שעוזרות להפוך את חיינו להרבה יותר שמחים: התיקים של המעצבת ובעלת מותג התיקים הנושא את שמה POLA V, הבגדים הם מבוטיק הוינטאג' של ה-אושיה התל אביבית זו ששום עורכת אופנה שמחזיקה מעצמה לא מעיזה שלא לעבוד איתה – הגברת הראשונה של עולם הוינטאג' – לוני וינטאג' והתכשיטים ההורסים שייכים למעצבת שאני חווה גירל קראש עליה כבר תקופה – מעצבת התכשיטים TAMARA

התיקים של POLA V

האישה, היצירתיות והאנרגיות שעומדת מאחורי מותג התיקים POLA V היא פולינה שמגיעה מעולם ההייטק ומעידה על עצמה שהיא "הייטקיסטית מושבעת" – עד כדי כך מושבעת שאת ביתה הבכורה היא ילדה בחדר הלידה עם לפטופ עליה. ההיסטוריה המשפחתית שלה משלבת סיפורים על למידה והתמקצעות במקצועות ריאליים במקביל לאהבה ורכישת מיומנויות באופנה.

סבתה של פולינה ששרדה את מלחמת העולם השניה, עבדה כרואת חשבון ובמקביל הייתה תופרת מחוננת. אמה של פולינה לימדה פסיכולוגיה באוניברסיטה ובמקביל תמיד סרגה, עיצבה ותפרה. אביה של פולינה היה מדען בעל שם עולמי ובמקביל בנה רהיטים. פולינה למדה ועסקה (קחו אוויר- זה הולך להיות ארוך 😉 ) במתמטיקה, פיזיקה, שחמט, נגינה על גיטרה ותמיד במקביל שמרה על חיי חברה פעילים. גם היום היא נהנית מכל העולמות ולא מוכנה לוותר על אף אחד מהם והיא עובדת באמדוקס, מובילה פרויקטים בכל העולם, חיה חזק את עולם הדיגיטל ומתחזקת את מותג התיקים שלה POLA V

עם שילוב כזה של תכונות ותחומי ענין זה לא מפתיע שהתיקים שלה מעבר לפן האסתטי ורמת הגימור הגבוהה שלהם, הם לא פחות מגאונות לשמה וכל תיק נסגר בכמה אופנים בצורה מודולרית (מילה שעצם השימוש בשמה כבר מעידה על מהנדס קטן שעומד מאחוריה…) ומתאים למגוון שלם של שימושים. 

הגישה של פולינה היא גישת ה-one piece ואת כל התיקים היא מייצרת בעבודת יד כשמה שמוביל אותה בכל פעם זה החומר ולכן כשהיא מתחילה עיצוב של דגם היא לא יודעת מראש איך הוא יסתיים. התוצאה היא שכל פריט שלה הוא יצירת אומנות מיוחדת ואין שניים זהים. 

את התיקים המרהיבים של POLA V אפשר למצוא באתר שלה, בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם

הבוטיק לוני וינטאג'

לידיה מסינג הידועה כ"לוני" ובעלת בוטיק האופנה היפואי "לוני וינטאג'" היא במקור רופאה עם מומחיות בתחום האסתטיקה ופגעי עור ולכן החיבור לכל מה שאסתטי ויפה הוא טבעי לגמרי. לפני 22 שנה היא עזבה את בית החולים בו עבדה והקימה מרפאה פרטית, וכמעט במקביל, לפני 19 שנה פתחה את הבוטיק לוני וינטאג'

הבוטיק שממוקם ביפו, הוא מקום חובה לכל מי שחובבת אופנה איכותית, וינטאג'ית ומבחר אדיר של פריטים עם פיאטים שזה מבחינתי ההגדרה המילונית ל"גן עדן". בחנות אפשר למצוא אוצרות של ממש כמו אוסף תכשיטים, בגדים ומשקפי שמש שהיה שייך לחתולה הלוהטת אליזבת טיילור שלידיה רכשה במכירות פומביות, והמחירים של הפריטים הללו הם הרבה יותר שפוייים ממה שהייתן חושבות. 

עוד אפשר למצוא בבוטיק אופנה עילית של מיטב בתי האופנה כמו השמלה הירוקה והנהדרת שאני לובשת פה מבית דיור לצד פריטים יחודיים שלוני ליקטה מכל העולם של שמות פחות מוכרים. כל פריט הוא יחיד ומיוחד ויש רק אחד ממנו. את הפריטים אפשר לרכוש או לשכור

הבוטיק ממוקם ברחוב יועזר 6 ביפו ואפשר לעקוב אחרי הפריטים המשגעים גם בעמוד הפייסבוק ובאינסטוש. ועכשיו לחדשות המשמחות. בסוף החודש (פברואר), נסגרת החנות לשיפוצים ולכן עד אז כל הפריטים נמכרים בהנחות של עד 60% כמו למשל השמלה הירוקה של דיור שאני לובשת כאן שעלתה 990 ש"ח ועכשיו עולה 500 ש"ח. 

חליפה סגולה של דיור שעלתה 1,200 ש"ח נמכרת ב-600 ש"ח, מעיל הג'ינס שבצילומים נמכר עכשיו ב-300 ש"ח במקום 590 ש"ח, שמלת הטלאים הצבעונית שתפורה כולה בעבודת יד נמכרת עכשיו ב-800 ש"ח במקום 1,200 ש"ח וגלביית הפיאטים נמכרת ב-800 ש"ח במקום 1,500 ש"ח. 

אוסף הנעליים המרשים שבחנות שמכסה חצי קומה וכלל מגוון חלומי של כל נעל שסינדרלה יכולה הייתה להעלות על דעתה, נמצא גם הוא בהנחות של עד 50%. 

התכשיטים של TAMARA

את התכשיטים של תמרה הכירה לי אמי זכרונה לברכה שהייתה הפאשניסטה הראשונה בחיי, ולפני כמה חודשים כשנתקלתי בה במקרה באינסטוש, מייד פצחתי בהליכי חיזור משמעותיים עד שהזמנתי את עצמי להתארח אצלה בסטודיו והוקסמתי מכל מה שהיה לה ולסטודיו להציע. 

תמרה גרטנברג האישה שעומדת מאחורי TAMARA היא מעצבת רב תחומית ובוגרת בצלאל ואת המותג היא הקימה בשנת 2005 כשמה שמנחה אותה ביצירה שלה (ותסכימו איתי שכל תכשיט כאן הוא יצירה שראויה להיות מוצגת במוזיאנים לצד שלל הפיקאסואים והואן גוכים) הם תעוזה, נוסטלגיה וביטוי עצמי. 

העיצובים המרהיבים שלה נעשים בהשראת אופנת האצולה של המאות הקודמות, סגנונות אפריקאיים וסגנונות כפריים. כל תכשיט הוא אחד, יחיד ומיוחד ואין שני לו. 

את העיצובים הנפלאים של TAMARA אפשר למצוא ולרכוש בחנות אונליין ועד סוף חודש פברואר יש מבצע באמת מדהים של 1+1 על כל, אבל כל האתר עם הקשת קוד הקופון: Tamara1+1

ויש לה גם חשבון אינסטגרם מרהיב ביופיו ועמוד פייסבוק כייפי לא פחות.

שנמשיך את הרומן?

אם נהנית מהבלוג, הנצנוצים, הפרחים, הצבעים וההגיגים,

אם את אוהבת להכיר יוצרים חדשים, בוטיקים שווים ולעזור ולתמוך באופנה ויצירה מקומית ובעלות עסקים קטנים,

אם את רוצה להמשיך ולקרוא את הגיגי, טיולי, ולדעת על מבצעים, הנחות, הטבות והגרלות בלעדיות לקוראות הבלוג

אשמח אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

אשמח גם לשמוע מה חשבת על הפוסט כאן למטה בתגובות, ואשמח ל"לייק" לעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ולראות אותך באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת