הבחירה שלי לכתוב על "אופנה איטית" נובעת ממגוון רחב של סיבות ואחת מהן היא כל מה שקשור לשמירה את הכדור המשוגע הזה שלנו שעל אף מגוון חסרונותיו, הוא למיטב ידיעתנו היחיד שיש לנו 😉 ולכן הדבר הטבעי הבא הוא לכתוב, לסקור ולהציג גם מוצרי צריכה אחרים שמתכתבים עם האג'נדה הזאת. 

ובכל זאת כשפנתה אלי חברת Modibodi והציעה לי להתנסות ולסקר את המוצר שלהם – תחתוני מחזור רב פעמיים האינסטינקט הראשוני שלי היה לסרב מחמת חוסר סקסיותו וחוסר פוטוגניותו של הנושא. אבל שנים של אימון בריסון האימפולסיביות הג'ינג'ית שלי הוכיחו את עצמם ואחרי נשימה עמוקה ומחשבה לעומק הבנתי שהערך האמיתי של סיקור כזה, חשוב הרבה יותר מעוד תמונה מחמיאה וגורפת לייקים שלי וקיבלתי לסקירה שני זוגות תחתונים שכאלה.  

התנסתי בתחתוני מחזור רב פעמיים

מה זה בעצם?

תחתוני מחזור הם תחתונים שעשויים מבד טבעי ונושם (במבוק או צמר מרינו) בשילוב עם טקסטיל המיקרופייבר שאחראי על הספיגה. לאחר השימוש שוטפים את התחתונים במים קרים ומכבסים בתכנית כביסה עדינה. התחתונים חוסכים את השימוש בכל מוצרי הספיגה החד פעמיים: תחבושות היגניות, תחתוניות ושאר חבריהם הלא ידידותיים לסביבה. 

איזה סוגים של תחתוני מחזור יש?

באתר של Modibodi יש מבחר גדול של דגמים, צבעים וגזרות. חשוב למדוד טוב את המידה לפי טבלת המידות שבאתר כי התחתונים צריכים לשבת טוב על הגוף. בחרתי שני צבעים: בשחור ובסגול בדרגת ספיגה גבוהה (יש 4 דרגות ספיגה). עוד אפשר למצוא באתר חלק תחתון של בגד ים שמבוסס על תחתוני המחזור וגופיית הנקה. 

איך הייתה החוויה שלי?

אני מודה שלא היה לי פשוט הקונספט. כל כך הרבה שנים התרגלתי למוצר חד פעמי והתרגלתי להשליך אותו ממני הכי מהר שאפשר שהקונספט החדש דרש ממני התאקלמות. כשקיבלתי את המחזור לא העזתי להתנסות עם התחתונים ביום הראשון והחזק ביותר ולבשתי אותם ביום השני החלש יותר אצלי. לשמחתי, התחושה הייתה נהדרת ולא הרגשתי כלום במהלך אותו היום: לא תחושת אי נוחות ובדיוק כמו בפרסומות של הנשים המחוללות והשמחות (כי ידוע שזה מה שמחזור גורם לנו לעשות…;-) ), פשוט לא הרגשתי אותם. בסוף היום ולפני המקלחת, פעלתי לפי ההוראות, שטפתי אותם היטב במים קרים ומשם היישר לכביסה. 

בחודש הבא אתקדם צעד נוסף ואלבש אותם כבר ביום הראשון וכמובן אדווח כאן. 

הנה כמה שאלות ששאלו אותי על השימוש בתחתוני המחזור

הולכים עם אותם התחתונים כל היום או שצריך להחליף?

אני שמתי אותם בבוקר והסתובבתי איתם עד הערב. כמו שציינתי למעלה, לא העזתי עדיין ללכת איתם ביום הכי חזק אז אנסה את זה בפעם הבאה ואדווח אבל ביום שבו כן ניסיתי, לא הייתה שום סיבה להחליף באמצע ותאמינו לי שבדקתי לא מעט תוך כדי היום….;-)

האם מרגישים את הדימום במהלך היום עם התחתונים?

התחתונים שאני ניסיתי הם בדרגת ספיגה 3 (מתוך 4) ולהפתעתי הספיגה הייתה טובה יותר מאשר התחבושות ההיגניות שעד כה השתמשתי בהן. להתנסות הראשונה בחרתי בתחתונים השחורים אז גם לא ראיתי סימני דם בכל פעם שהייתי בשירותים. 

עוד דבר שהפתיע אותי לטובה הוא שהתחתונים דקים יותר גם מהתחבושות הדקות ולכן תחושת הנוחות היא מאוד גבוהה. מה שכן, חשוב להקפיד על מידה מדויקת כדי שהם באת ישבו טוב ולא נחשוש מדליפות. 

לא מגעיל לשטוף את זה ולכבס אח"כ עם כל הכביסה?

אני חושבת שכל כך התרגלנו להרחיק מאיתנו כל דבר שקשור למחזור שזה אכן דורש הסתגלות. לאלו שבכל זאת מעדיפות לא לשטוף קודם בכיור במים קרים אלא להכניס ישר לכביסה זה גם אפשרי, אבל כנראה שלאורך זמן המוצר פחות ישמר ככה. בכל מקרה, אני מתארת לעצמי שבדיוק כמו שמתרגלים להחליף חיתול לתינוקות ולנקות אותם וזה מפסיק להגעיל אותנו ההורים, ככה מתרגלים גם לזה וכמובן שאדווח לכן בחודש הבא אם הפעם זה היה קל יותר. 

עוד כמה דברים שמצאו חן בעיני, אבל ממש

דבר נוסף ולא פחות חשוב שמצא חן בעיני הוא המגוון של סגנונות הגוף והיעדר הריטוש של הדוגמניות באתר. כל אחד מהדגמים מוצג על אישה אחרת במגוון מידות, גדלים וללא כל ריטוש ומבלי לטשטש סימני מתיחה או סימני צלוליט. בעיני זה מסר חשוב מאוד וכבר תקופה ארוכה אני מפלרטטת עם המחשבה להפסיק לצרוך בגדים ותכשיטים ממקומות שבוחרים בדוגמנית שכל קשר בינה ובין איך שאני נראית הוא מקרי בהחלט….

טבעי וללא ריטוש. מתוך האתר של Modibodi

דבר חשוב נוסף שמקפידים עליו ב Modibodi הוא הקפדה על תנאי עבודה הוגנים והמפעלים שבהם הם מייצרים, קיבלו את התקן OEKO-TEK תקן שמבטיח תנאי העסקה הוגנים לכל עובד ועובדת. 

מוזמנות להמשיך ולעקוב אחרי Modibodi גם בפייסבוק ובאינסטוש

שנמשיך את הקשר?

אם גילית ענין בפוסט, ואת רוצה לקרוא גם את הסקירה הבאה,

אם נהנית מהגיגי ואת אוהבת לקרוא על אופנה ולייף סטייל,

אשמח אם תצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" עוד קצת למטה בחלונית ההרשמה. 

ואם יש לך שאלות על הפוסט, מוזמנת לשאול או להגיב למטה בתגובות, ואשמח ל"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ובאינסטוש המתולתל והצבעוני שלי

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת