ימים קשים עוברים על כוחותינו. השילוב של הגדולה שלי שבחופש (ובקרוב יצטרף גם הקטן….) עם מזג האוויר הבלתי אפשרי הופך אותי לחסרת סבלנות מהרגיל. אולם בעוד אני מתמרמרת (אם כי במידה של חינניות), פיד האינסטגרם שלי מלא בתמונות של אמהות כשרוניות וסבלניות כפי שאני מעולם לא אהיה, מספרות על "קייטנת אמא" ומציגות תמונות של ילדים שמחים אוחזים ביצירות מעשה ידיהם עם ידי אמא וסטטוסים של אמהות שמתענגות על ההזדמנות לזמן איכות עם הילדים. אז במקום להתבוסס ברגשות אשמה (אותם אני שומרת כשאשב לבד בחושך :-)) החלטתי לנצל את האנרגיה שחסכתי בזכות העובדה שאני לא מבשלת, לא עושה יצירה ולא מפעילה את הילדים ולהציע טיפים אלטרנטיביים לצלוח את החופש הגדול עם מינימום אנרגיה ומקסימום סטייל עם בגדי מעצבים מבוטיק רמה-בית לאופנה ישראלית וסנדלים שהם לא פחות מתכשיט לרגל ותיקי הקש המקסימים של קננה חיבוק מהסוואנה.  

איך לצלוח את החופש הגדול בהנאה ובסטייל

תנוחי

ימים בודדים לפני שילדתי את ביתי הבכורה העניקה לי חברה חכמה עצת זהב ואמרה לי "אל תעמדי אם אפשר לשבת, אל תשבי אם אפשר לשכב". כוחו של המשפט יפה גם לימי הקיץ הקשים. ואם כבר לנוח, עדיף על כיסא ססגוני ופוטוגני שיזמן לך אי אלו פריימים מעודדי לייקים כי אם נחנו ולא צילמנו ולא תייגנו, האם באמת נחנו?

למה לעמוד אם אפשר לשבת

המנוחה כידוע חשובה לנפש לא פחות מאשר לגוף ועבור מנוחה לאמא כל האמצעים כשרים: 10 שעות מול מסכים, ערמות של ג'אנק פוד ובייביסיטר מכל הבא ליד. אמא טובה היא אמא שטוב לה ואמא שטוב לה היא אמא אחרי שנ"צ ;-). 

תתנדנדי

אני מודה שמבין שלל הפעילויות המקובלות עם ילדים הליכה לגינה ממוקמת אצלי קצת מעל צירים. אבל אם נתעלם לרגע מהחום, הלחות, היתושים, הילדים האחרים ויותר מזה – ההורים שלהם (לא ככה? 😉 ), יש מתקן אחד שעושה לי נעים בלב ובבטן לא פחות מאשר לילדי: הנדנדה! ובחלומי אני גרה בבית רחב ידיים עם נדנדה בסלון. אבל עד שזה יקרה…קדימה לגינה. 

תתלבשי

החום, הלחות, הילדים, הרעש וחוסר הזמן לעצמנו הם רק סיבה טובה יותר להשקיע בנכס החשוב ביותר שלנו – עצמנו! עכשיו יותר מתמיד זאת ההזדמנות לשלוף מהארון את השמלה הנסיכתית משובצת האבנים שקנית לחתונה של אחותך וללבוש אותה א-לה קייט מידלטון בדרכה למשחק הפולו השנתי כי ולנבוח על הילדים באלגנטיות בדרך למכולת השכונתית…

אחרי שהתלבשת כמו הנסיכה שתמיד ידעת שאת ואפסנת את הילדים במשחקיה הקרובה למקום מגורייך, חזרי חזרה לסעיף הראשון ותתיישבי לנוח ברוב הוד והדר על הכורסה הראשונה שנקראת בדרכך, עם עדיפות לכזאת שתצא טוב בתמונות (כי אחרי שלבשת כזאת שמלה לא תבזבזי אותה רק על האמהות בגינה, נכון?). 

כובע, משקפי שמש ומקדם הגנה

העובדה שאוגוסט ורע לי היא לא סיבה מספיק טובה לפיגמנטציה. או קמטים. או מדוזות. משלושתם עדיף לברוח ויפה שעה אחת קודם.

נעים, מתנפנף, אוורירי

הקיץ הוא שעתם היפה (שלא לומר ההכרחית) של כל הבדים האווריריים והמתנפנים. את מכנסי הוייניל וחצאיות מדמוי עור שמרי לך לחורף או למסיבת ניינטיז רווית מזגן וטאקילה עם ספרייט. 

דבר מה מקש

אינני אדם של סטוצים ועם בגדים, כמו בחיים עצמם, אני מעדיפה מערכות יחסים לטווח ארוך. לכן לא תמצאו אותי נוהרת אחרי טרנדים אבל כללים כידוע נועדו כדי להפר ואם יש טרנד שאימצתי בחום (במטרה להפוך את הסטוץ לבעל 😉 ) הוא טרנד מוצרי הקש שכמו נולד לקיץ הישראלי. לכן ושלא כהרגלי מזמינה את כולנו לצלול עמוק לטרנד הזה שכל כולו קלילות ואווריריות עם פריט אחד לפחות עשוי קש, שלא לומר 4….

התאבזרי (אך במידה)

כשהמחשופים גדלים והזרועות נחשפות זאת שעתם היפה של האקססוריז שזוכים להתנוסס על פיסות הנדל"ן החשופות על גופנו. אבל רגע לפני שאת מתקשטת בשרשראות עור גדולות ועגילי קליפס ענקיים עצרי לרגע לחשוב האם האביזרים הגדולים והכבדים יעבדו גם עם 200% לחות ויתאימו לאקססורי נוסף הרבה פחות חינני: זיעה…. אם את מבלה את ימיי הקיץ הקשים במקומות סגורים ועתירי מזגן אשריך, ועברי היישר לסעיף הבא. 

כשחם ולח עדיף לבחור את אקססורינו בקפידה ולדבוק (תרתי משמע) בכאלה שלא יכבידו עלינו יתר על המידה כי אוגוסט הוא עול מספיק כבד בפני עצמו….

תחייכי

כי בתקופה מאתגרת כזאת, אם לא נחייך, נבכה…. ובכי כידוע לא עושה טוב לעור הפנים.

מה היה לנו – בגדי המעצבים שבפוסט

רמה – בית לאופנה ישראלית

אם הבוטיק "רמה – בית לאופנה ישראלית" מצלצל לכם מוכר זה משום שהוא הופיע פה בבלוג כבר כמה וכמה פעמים, בפעם האחרונה בפוסט שהציג בגדי מעצבים ותכשיטים במחיר של עד 200 ש"ח. המונח "אופנה איטית" הולך ותופס תאוצה ככל שנזקי האופנה המהירה הולכים ונהיים יותר ויותר מדוברים. הבוטיק של רמה הוא מהחלוצים בתחום ורמה דוגלת ברכישת מעט פריטים איכותיים, בייצור מקומי ובכמויות קטנות או ברכישת יד שניה ובבוטיק הקסום שלה שבסמטת זהר במושב גבעת חן ליד רעננה תוכלו למצוא עודפים של בגדי מעצבים ישראליים במחירים מאוד נגישים, מבחר נאה ומשמח של תכשיטים גם הם פרי עיצוב ישראלי ואופנת יד שניה כחדשה.  

לקראת החגים הבאים עלינו לטובה, יתארח הבוטיק של רמה בימים 12.9.19-13.9.19 ביריד דיגיטלית של סלונה ובנק לאומי שיתארח בקניון שרונים בהוד השרון. וכמובן שמוזמנות וגם מוזמנים לעקוב אחרי הבוטיק (במובן החוקי 😉 ) באינסטוש

קננה חיבוק מהסוואנה

תיקי הקש, הכובעים רחבי השוליים והסנדלים שהם לא פחות מאשר תכשיט לרגל שייכים למותג "קננה חיבוק מהסוואנה" שכיכב בבלוג בהפקה קייצית מרעננת. המותג הגיע אלינו היישר מאפריקה עם חגית יוצרת המותג שחייתה כמה שנים ביבשת וכשחזרה עם משפחתה לארץ החליטה להביא את הטוב של אפריקה אלינו הישראליות. 

את הפריטים היפים האלו אפשר למצוא ולרכוש בחנות אונליין וגם לעקוב דרך עמוד הפייסבוק וחשבון האינסטגרם אחרי שלל המכירות והירידים שהמותג לוקח בהם חלק. 

הוסטל אברהם תל אביב

לכבוד הצילומים זכינו להתארח בהוסטל אברהם תל אביב, אחד המקומות המעניינים ולא פחות חשוב הצבעוניים בתל אביב. מדובר ברשת שכרגע מונה 3 מלונות: בתל אביב, בירושלים ובנצרת והיא מציעה חדרי דורם מוזלים, חדרים זוגיים, חדרים משפחתיים וסוויטות. הסניף התל אביבי שבו צילמנו כולל גג ססגוני עם נוף תל אביבי משמח ולאונג' מפנק, ממוזג ופוטוגני שבו אפשר לשחק בסנוקר, לשתות על הבר ולהתנדנד על כיסא הנדנדה הכי יפה שראיתם מימיכם. 

הגג בהוסטל אברהם תל אביב

רוצה לשמוע ממני עוד?

אם נהנית או רק לא סבלת

אם את רוצה להכיר עוד מעצבים ומעצבות, לעזור ולתמוך ביצירה מקומית ובבעלות עסקים קטנות

אם את רוצה להיות הראשונה לדעת על הנחות, מבצעים ולהשתתף בהגרלות שמיועדות רק לקוראות הבלוג כמו אלה שמתקיימות בפינת "הארון השווה שלי"

מוזמנת להצטרף לרשימת הדיוור של "תלתלים". עוד קצת למטה, תמצאי חלונית הרשמה. 

ואם את במצב רוח נדיב ורוצה לפרגן (ידוע שזה טוב לעור הפנים 😉 ), אשמח ל"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ואשמח אם תצטרפי ותעקבי אחרי (במובן החוקי המתבקש) גם באינסטוש. 

ואם כבר הגעת עד כאן ופרגנת לעצמך הפסקה קטנה מהילדים ומאוגוסט, למה שלא תקראי עוד איזה פוסט או שניים שמציע לנו האלגוריתם של גוגל שמכיר אותנו טוב מכפי שאנחנו מכירות את עצמנו…;-). 

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת