עונת הקיץ הישראלית היא שעתם היפה ביותר של היתושים, המדוזות והאירועים. אולם בעוד שממדוזות ויתושים אנחנו יודעים כיצד להתחמק, מאירועים, או לפחות מחלקם, אין לנו ברירה אלא להתייצב, לשים צ'ק, לענטז קצת מוזיקה ים תיכונית, לאכול קינוח פרווה ולקוות שיהיה זה האירוע האחרון או לפחות האחרון העונה. אך ברשותכם, הרשו לי לאמץ מעט את שרירי "ראיית חצי הכוס המלאה", ולהציע מדריך לאיך להתלבש לאירוע, להוציא החוצה את האלטר אגו שלנו וללבוש את כל אותם בגדים מרהיבים ומשגעים שרובנו (לא כולל כותבת שורות אלו כמובן…) לא נוהגים ללבוש במהלך היום יום. 

איך להתלבש לאירוע

השמלה שמתאימה לכל אירוע

היא באורך הנכון, מפתח נכון בצוואר, היא תפורה לעילא ועילא ומחמיאה לכל מבנה גוף. היא לא קצרה מידי, לא ארוכה מידי, לא חשופה מידי ולא חסודה מידי. היא כל מה שרציתי, לפי המידה ;-). 

להשלמת אפקט ה"וואו" המתבקש, מומלץ להוסיף לה שרשרת סטייטמנט מהסוג שמשמיט לסתות וגורם לכל אחת לעצור אותך, למשש אותה משל הייתה בטן של הריונית בישראל המותרת לכל יד, ולשאול "מאיפה". 

האופציה המנצנצת

ערה אני לעובדה המצערת שמרבית הנשים שהן אינן אני, לא נוטות לצעוד עטויות בגדי פיאטים במהלך היום ללא שום סיבה מיוחדת נראית לעין. אך אם את משתייכת לז'אנר חובבות הבלינג בלינג (כאילו שיש ז'אנר אחר??), אירוע הוא בדיוק ההזדמנות להוציא מהארון ולעיני כל את הפריט המנצנץ הזה שגורם לליבך לנצנץ לא פחות. 

ואין כמו פריט מנצנץ כדי להוסיף לו מתכת אצילה מנצנצת לא פחות מהסוג שמשלים את הטוטאל הלוק הכללי היישר אל תוך מחוזות הסרט שבו אנחנו לעיתים חיות… ולטעמי חבל שלא חיות בו יותר ;-).

השמלה הקלאסית השחורה

כל אישה זקוקה בארון לשמלה שחורה קלאסית טובה מהסוג המחמיא שאפשר ללבוש בכל עת ולהראות נפלא. לי יש חיבה עזה לבדים נשפכים ורכים מהסוג שמלטף את הסקין ומהווה תחליף ראוי למאהב  מהסוג שלא מפרק משפחות ;-).  

שמלה שחורה קלאסית הולכת נפלא עם כל תכשיט שהוא וגם זהב, כסף וכל הבא ליד (באופן המילולי ביותר) תמיד עובד.

לאירוע צהריים

אירועי צהריים נוטים להיות קלילים יותר אם כי לא פחות גלאמיים. לכן, אם חשקה נפשך במעט נצנוץ, אפשר לבחור במקום שמלה בחליפת חצאית שאחד היתרונות בה (חוץ מהעובדה שהיא מהממת) הוא שאפשר בהמשך ללבוש כל אחד מהחלקים בנפרד עם פריט יותר בייסיק ולנצל את הפריטים המקסימים האלו גם ליום יום. 

להשלמת מראה האלה היווניה (רק בגרסה המתולתלת הג'ינג'ית), בחרתי בתכשיטי כסף שעל אף גודלם (ובענייני תכשיטים הגודל לגמרי קובע 😉 ) מצליחים לשדר קלילות, ושילבתי עם טבעות זהב משמחות לבב ואצבע ואם כל זה לא מספיק, תראו: יש לי גם ינשוף!

המראה הבובתי

אולי זה בגלל התלתלים, או צבע העור החיוור שלי, או העובדה שבילדותי קיבלתי מתנה בובת פורצלן אמיתית מאיטליה (שבעיקר הפחידה את חברותי שטענו שהיא מזכירה את צ'אקי…), מאז ומעולם אהבתי שמלות במראה וגזרה בובתית. את השמלה הזו של המעצב אסף פלג אני אוהבת במיוחד כי חוץ מהגזרה המחמיאה שלה, הצבע הכחול שלה פשוט יפהפה והיא מנצנצת. ייאי. בנוסף, היא עדיין תגרום לך להראות חיננית גם בסוף האירוע כשרמות האלכוהול בדמך ירקיעו שחקים ותמצאי את עצמך ישובה על הרצפה משל היית בת 20 והשנה היא שנת 2000…

לשבירת המראה המתקתק בחרתי בעגילים של "העולם המופלא של גיא גיל" עם אמירה, עם נוכחות ובעיקר עם הרבה הרבה יופי ויצירתיות שיעוררו לא פחות ענין משמלתה של כלת האירוע. 

לאירוע ארטיסטי בגלריה

להלן הצעת הגשה לאירוע שמתרחש בגלריה בתל אביב וכולל בין היתר שירת אופרה ספונטנית וסימפוזיון קטן בפסנתר. וקטני האמונה ביניכם שאינם מאמינים שאירוע שכזה קיים, מוזמנים לשאול את בעלי היקר מהי החתונה המוזרה ביותר שהתארחנו בה…

אירוע שכזה הוא הזדמנות נהדרת לתת דרור ליצירתיות הפאשניסטית החבויה בנו ולשלב בחינניות פריטים שבימים כסדרם נחשבים (שלא בצדק) כפחות מתאימים. זאת גם הזדמנות לאתגר את הגוף עם שלל פוזיציות מעניינות ומבט רציני ומלא חשיבות עצמית כיאה לארטיסטים\צינים\היפסטרים\מגניבים מכדי לחייך שכמונו ;-). 

לרוב בגדים שכאלה לא מותירים הרבה מקום לתכשיטים שעשויים להבלע בתוך הבגד ולכן הפעם בחרתי בטבעות מזהב לבן משובצות יהלומים ואבנים טובות ומשמחות נוספות, צמיד תואם ועגילי חישוק עדינים. 

הבגדים, האופנה, ומוזיאון העיצוב חולון

הפוסט הזה הוא חלקו השני של הפרויקט שלי "כשאופנה פוגשת אומנות" שצולם במוזיאון העיצוב חולון. המוזיאון הוא מוקד פעילות בינלאומי ליצירה וחידושים בתחום העיצוב והתצוגות המתחלפות שמוצגות בו מרהיבות ומרתקות כל פעם מחדש. המוזיאון שם לעצמו מטרה לייצר חווית עיצוב כוללת עבור הקהל הרחב תוך יצירת דיאלוג עם הקהל. 

נכון להיום מוצגות במוזיאון התערוכות "אי זוגי", "שיח גנטי" ו"צורות של חיוך". את עיקר הצילומים בהפקה הזו בחרנו לעשות בשני החללים שמרכיבים את התערוכה "אי זוגי", תערוכה קבוצתית שמבוססת על חילופי רעיונות, אינטראקציות ורגשות. התערוכה מתפרשת על פני שני חללים שונים שכל אחד מהם מייצר אינטראקציה עם הקהל בין אם על ידי צליל, צורות, מגע ותנועה.  פרטים נוספים על התערוכה תוכלו למצוא בקישור הזה. 

התכשיטים של DEGALO

גל אברהם בעלת מותג התכשיטים DEGALO היא צורפת מוכשרת שיודעת ליצור ולכופף כסף וזהב כמו שביבי מכופף את כולנו… ;-). תכשיטי הכסף המרהיבים שהיא יוצרת כבר הופיעו בעבר בהפקה בבלוג אבל הפעם החלטתי ללכת צעד גלאמי קדימה ולענוד תכשיטי יוקרה וטבעות מזהב צהוב וזהב לבן בדרך בה אלוהים התכוון שנשתמש בו. 

את התכשיטים המרהיבים שלה תוכלו למצוא בחלקם בחנות אונליין שלה או דרך עמוד הפייסבוק שלה שבו גם מתפרסמות מכירות בהן היא משתתפת ומבצעים שווים. 

הבגדים של CLOTHE

את מותג האופנה CLOTHE הכרתי לפני כשנתיים לגמרי במקרה דרך פוסט אקראי באינסטוש (התשובה המוחצת לכל מי שתהתה אם הפרסום בסושיאלס עובד…) ומאז אנחנו סיפור אהבה גם אם חד צדדית…;-). בשבוע האופנה של שנת 2018 התהדרתי בשלושה פריטים שונים של CLOTHE שהצליחו להתבלט גם בין שלל שוחרות האופנה ומידי עונה מתווסף לארוני לפחות פריט אחד נוסף, עם עדיפות ברורה לפריט עשוי פיאטים ;-). 

הבגדים של בוטיק LUNA

הבגדים המרהיבים של בוטיק LUNA כיכבו פה גם בפוסט הקודם בנושא מיתוסים אפנתיים שהגיע הזמן לנפץ ובו היללתי את האופנה האיטלקית המשובחת ששרית לוי, בעלת הבוטיק, בוחרת במו ידיה ומביאה אליה לבוטיק אחד אחד. 

הבוטיק ממוקם בביתה של שרית ברחוב ששת הימים 32 בראשון לציון וכל מי שחושבת לעצמה שלנסוע עד ראשון לציון זה רחוק, אשיב כי זה עדיין קצר יותר (וזול יותר) מנסיעה לשופינג באיטליה… 

מוזמנות לעקוב גם אחרי עמוד הפייסבוק וחשבון האינסטגרם שבו מתעדכנים הפריטים החדשים, מכירות מיוחדות ומבצעים. 

העולם המופלא של גיא גיל

גיא גיל ועולמו המופלא והצבעוני הוא הסוד השמור של פאשניסטות ומבינות ענין שיודעות מה טוב. מדובר באחד המעצבים הססגוניים והמיוחדים שארצנו הקטנטונת זכתה בהם והוא גם אחת התחנות בסיורי האופנה והתרבות בתל אביב שעורכת זויה פוקס. גיא גיל מעצב תכשיטים גדולים, צבעוניים ומלאי נוכחות שאי אפשר להתעלם מהם ובעיקר, בלתי אפשרי שלא לאהוב אותם. 

החנות הקסומה ממוקמת ברחוב ברנר 2 בתל אביב אבל אם אתן כמוני מעדיפות להמנע מנסיעה בפקקים וחיפושי חניה, תוכלו למצוא חלק מהמבחר הקסום שלו גם בחנות אונליין ולעקוב אחר הנעשה בחנותו ובמוחו הקודח והיצירתי גם בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם

השמלות של אסף פלג

ידיד הבלוג והנשים המעצב המוכשר אסף פלג כיכב למרבה שמחתי בבלוג כבר פעמים רבות ולאחרונה השמלות חובקות הגוף והנפש שלו כיכבו כאן בפוסט "בחני את עצמך – איזו מן אמא את". בדיוק כמו כל הבגדים והגזרות שהוא מעצב, גם שמלות הערב הללו מחמיאות מאוד לכל מבנה גוף שהוא ועושות נעימי לגוף וללב. 

את הבגדים של אסף פלג אפשר למצוא באתר ובחנות אונליין וחובבות הקניה המסורתית יכולות למצוא אותו בחנות הדגל ברחוב הרצל 175 ברחובות, בקניון רננים ברעננה או בטיילת המלך שלמה באיילת. 

אשמח לשמור איתך על קשר

אם נהנית מהפוסט, צחקת בפה מלא או אפילו רק חייכת קלות

אם את אוהבת להכיר מעצבים חדשים, לשמוע על הנחות שוות ולקבל הודעות על הגרלות בלעדיות לקוראות הבלוג כמו אלו שבפינת "הארון השווה שלי",

אם את נהנית לקרוא את הגיגי אשמח אם תצרטפי לרשימות הדיוור של "תלתלים" כאן למטה בחלונית ההרשמה. 

מוזמנת להשאיר תגובה ומבטיחה לפרגן בתשובה חיננית ואם את חשה עצמך נדיבה במיוחד אשמח ל"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ולראות אותך גם בחשבון האינסטוש המתולתל שלי

הגעת עד כאן ולא תמשיכי להציץ בפוסטים שהאלגוריתם של גוגל שמכיר אותנו טוב יותר משאנחנו את עצמנו מציע? 😉 ואם זמנך קצוב ויש לך זמן רק לעוד פוסט קטן אחד, המלצה ממני: לכי על הפוסט הזה

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת