הגיעה עת מסיבות הסיום שזה הזמן הזה בשנה שבו אנחנו נדרשות לג'נגל בין 25,865 מסיבות סיום של בתי הספר, כיתות וחוגים, לא לשכוח חלילה לשלם לאף אחת מהמתנות לאנשי הצוות ולמהר ברגע שמתפרסמת רשימת הכיבוד לתפוס "שני בקבוקי מים" ולא להתקע חלילה עם פלטת פירות וירקות….וכך בין מסיבה למסיבה, מי בבורקסים ומי בפשטידות יש לנו זמן לבחון היטב את האמהות שבקרבנו ובעיקר לבחון את עצמנו ולגלות אחת ולתמיד איזה מן אמא אנחנו. כדי לסייע במשימה, עמלתי והכנתי רשימה פתוחה ובלתי ממצה של האמהות שכולנו מכירות, צוחקות ובעיקר, היינו רוצות להיות…  

אמהות, מסיבות סיום, קולקציית הקיץ של המעצב אסף פלג והתכשיטים של ANIKA BEAD

האמא המצליחנית

היא מנהלת בכירה בארגון גדול או שותפה בפירמת עורכי דין ותמיד בדרך ל-אנשהו או חוזרת מ-איפשהו. הילדים שלה הכי חכמים בכיתה והיא זאת שלא מספיקה לקרוא את 789,456,000 ההודעות שזורמות מידי יום בוואטסאפ של הגן. היא אלופה בג'ינגול ומלכת ניהול הזמן של העולם. היא זאת שכולנו מרכלות עליה שאין לה אף פעם זמן ושגם עם הילדים היא תמיד בטלפון (כאילו שאנחנו לא…). אבל בתוך תוכנו מקנאות בה על זה שהיא לא רואה אף אחת ממטר, על הפרגונים שהיא מקבלת בליידי גלובס ובעיקר, על המשכורת הנדיבה שהיא מביאה הבייתה. 

כך נזהה אותה

בגדים איכותיים מחויטים אבל עם טוויסט. חליפה בחורף, ומכנסיים וחולצת כפתורים בקיץ. רכב חדש עם לוגו של חברה, שרשראות עם צבע ונוכחות כיאה לאישה שלא חוששת להטביע את חותמה בעולם ותיק יד ממותג מהסוג שאנחנו חומדות שיהיה לנו בארון. 

האמא המשקיענית

היא בשלנית לתפארת ואמא למופת. היא זאת שמכינה עוגת יום הולדת מ-7 שכבות, מזרקה של שוקולד לבן באמצע ודובדבנים מרחפים מעל. היא תתנדב לכתוב את ברכת סוף השנה לצוות ותמיד תמצא חרוזים גם למילים הכי לא חריזות. היא בועד ההורים, ועד הילדים והועד המוסדי. היא סבלנית, היא רגועה, היא אף פעם לא צועקת והיא תמיד מצליחה להכיל את הילדים גם כשהם צורחים, קופצים לה על הראש ותולשים את השיער. היא זאת שתמיד גורמת לנו להרגיש שאנחנו לא אמהות מספיק טובות ואנחנו שונאות אותה על זה, אבל כשאנחנו צריכות עזרה, היא תמיד תהיה שם להושיט לנו אותה (ואז אנחנו מרגישות עוד יותר רע גם על זה שריכלנו עליה…)

כך נזהה אותה

היא לובשת בגדים בצבעים חמים כי "לכל צבע יש אנרגיה וחשוב שהילדים יקבלו אנרגיה חיובית". האקססוריז שלה עשויים מחומרים טבעיים כדי "שכל מה שהילדים יחוו יגיע ישר מהטבע" והיא זאת שתמיד מחייכת.  

האמא הלוהטת

היא באותו משקל מאז גיל 18 ותמיד שואלים אותה אם היא הבייביסטר וכשהיא מחייכת ועונה "לא, אני האמא" היא מנערת את שיערה ופתיתי זהב נושרים ממנו. אצלה בבית אין ממתקים, ואין חטיפים ובזמן שהילדים שלנו תוקעים בגינה במבה, ביסלי ומה שבא ליד (והיה במבצע בסופר), הילדים שלה אוכלים פירות, חטיפים בריאים שאמא הכינה בעצמה וסלט קינואה. היא מתעוררת בחמש וחצי ומספיקה לרוץ 10 ק"מ לפני שהיא חוזרת הבייתה להעיר את הילדים. בערב תמצאו אותה מתאמנת עם גומיות בגינה או עושה תרגילי כוח במרפסת. היא זאת שכולנו מקנאות בה ודואגות לתפוס מרחק (כי מי רוצה לצאת לשופינג עם חברה שנראית ככה) אבל כשמגיע משבר גיל העמידה או כשבדיקות הדם מראות שהגיע הזמן לקצץ בפחממות הפשוטות, היא תהיה הטלפון הראשון. 

כך נזהה אותה

את האמא הלוהטת קל לזהות מרחוק בשל העובדה הפשוטה שהיא האמא הכי לוהטת בגינה. היא לובשת שמלות שמדגישות עד כמה היא לוהטת ושלא כמו עבדתכן הנאמנה בסשן צילומים זה, היא לא צריכה להחזיק את הבטן פנימה בשמלה כזאת…. 

האמא האופטימית

היא תמיד מחייכת, היא תמיד מחויכת והילדים שלה תמיד נראים שמחים. היא שמחה כשמגיע חודש אוגוסט, שמחה כשמתחילים גן חדש, שמחה על השגרה, שמחה משבירת השגרה, שמחה לטפל בילדים כשהם חולים, ושמחה להדבק ולהיות חולה בעצמה כי "חופשת מחלה היא אהבה עצמית". היא שמחה לקחת חלק בארגון מסיבת הסיום ומרימה במוזיקה ים תיכונית הרמות שלא היו מביישות את עומר אדם בכבודו. בגינה תמצאו אותה קופצת עם הילדים, מתיישבת איתם בנדנדה ומשחקת איתם מחבואים בקולות צהלה. היא זאת שאנחנו נהנות להסתכל עליה מהספסל במבט מתנשא-ציני-ממורמר אבל בתוך הלב מתות שהיא תהיה חברה שלנו ומשהו מהשמחה המתפרצת הזו ידבק גם בנו… 

כך נזהה אותה

היא לובשת צבעים בהירים, בעיקר צבעי פסטל, עם חיבה מובהקת לורוד, ואם אפשר, היא תהיה עם כמה פריטים ורודים בו זמנית. היא תמיד נמרצת, תמיד זקופה, תמיד צוחקת ובעיניה כוכבים. 

האמא הארטיסטית 

היא אמנית בכל רמ"ח אבריה ועוסקת בצילום, או ציור או עיצוב כלשהו. היא מדברת בקול נינוח ושלו. את הילדים שלה אפשר לזהות בפורים לפי התחפושות הכי מושקעות\מוזרות\אלה שאי אפשר לשבת איתם. היא זאת שמגיעה לכל מקום על אופניים וגם אותם היא קישטה וצבעה בשלל צבעי הקשת. בסוף השנה כשמתחיל הדיון מה לקנות לצוות, היא זו שמציעה שבמקום לקנות וליפול שבי לעולם הקפטיליסטי האכזר (זה שמפרנס אותה מצוין כדי שהיא תוכל לעסוק באומנות שלה 😉 ), נכין מתנה ביחד עם הילדים שתהיה מזכרת מרגשת למורה, תשקף את ערכי הקיימות שהיא מאמינה בהם ובעיקר, תהיה בלתי פרקטית בעליל ותגרום למורה לזכור לעד את המחזור שבמקום לתת לה את הגיפט קארד שהיא חיכתה לו, תקע אותה עם מיצג תלת מימדי של חיות החווה. 

כך נזהה אותה

האמא הארטיסטית לובשת רק שמלות מבדים רכים ומתנפנפים עם איורים וציורים לא פחות ארטיסטים ממנה. השיער שלה תמיד פזור ומעט פרוע סמל לנשמתה הפרועה והחופשיה. היא אוהבת שרשראות עם חרוזים ובקיץ אפשר לזהות אותה ממרחקים כי בגינה היא האמא היחידה שאוחזת במניפת בד מצוירת (בעבודת יד כמובן 😉 ). 

רגע של רצינות: אני אמא. מה כוח העל שלך??

האופנה הישראלית שבפוסט והמעצבים הישראלים שעיצבו אותה

התכשיטים של ANIKA jewelry

רונית המעצבת שעומדת מאחורי התכשיטים של אניקה יוצרת שרשראות וצמידים עשויים מאבני חן, קריסטלים ופנינים. היא אוהבת לעבוד עם אבנים שמקורן מהטבע וכל בוקר מחדש חושבת על התכשיט הבא שהיא הולכת ליצור כשאת ההשראה לתכשיטים היא מקבלת מהטבע שמסביב, מהציפורים, מהנסיעה באוטו, מירקות חתוכים צבעוניים ואפילו מכוס הקפה. 

צילום: ורד פרקש; תכשיטים: ANIKA; סנדלים: United Nude

את התכשיטים של ANIKA תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק אחרי מכירות שמתפרסמות בו וגם באינסטגרם שבו מתעדכנות מידי יום היצירות הקסומות החדשות. ברגעים אלו למשל יש מבצע על השרשראות כמו זו שבתמונה. הורודה היפה הזו למשל עולה כרגע 150 ש"ח במקום 185 ש"ח. ובגרסתה הארוכה היא עולה כרגע 200 ש"ח במקום 250 ש"ח. 

צילום: ורד פרקש; שרשרת: ANIKA

הבגדים של אסף פלג

מה עוד אומר שעוד לא נאמר (גם על ידי) על מעצב האופנה אסף פלג, המעצב שיודע לעצב ולהלביש נשים, לא נערות, נשים! מאז שהתחלתי לעבוד איתו מספרות לי יותר ויותר קוראות על הנסיון הנהדר שלהן עם הבגדים של אסף פלג בין אם מדובר בבגדים ליום יום או בשמלת ערב מרהיבה. 

את הבגדים, התיקים והאקססוריז של פלג אפשר לרכוש מהחנות אונליין או באחת החנויות שלו ברחוב הרצל 175 ברחובות, בשדרת המעצבים בקניון רננים ברעננה או בטיילת המלך שלמה באיילת. ואם בא לכן עוד קצת מהיפה היפה הזה, מוזמנות גם לעמוד הפייסבוק שלו ולאינסטוש. 

אפשר לשמוך איתך על קשר?

אם צחקת, או רק חייכת ונהנית מהפוסט

אם את אוהבת להכיר מעצבים חדשים, יוצרים צעירים ורוצה לעזור ולתמוך בבעלי עסקים קטנים

אם את נהנית לקרוא את הגיגי הבלתי קיומיים והאסקפיסטיים

ואם את רוצה לדעת על הנחות, הטבות והגרלות שוות במיוחד כמו אלה שבפינת "הארון השווה שלי" השמורות לקוראות הבלוג בלבד,

בואי ותצטרפי לרשימות הדיוור של תלתלים. עוד קצת למטה תמצאי את חלונית ההרשמה. 

ובמרחק לחיצת כפתור ממתין בשקט (בחושך) גם עמוד הפייסבוק של "תלתלים" שישמח ל"לייק" ואם בזריקת צבע יומית חשקה נפשך, מחכה לפגוש אותך גם באינסטוש שלי

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת