החודש חגגתי יומהולדת 39 וכניסתי לשנה האחרונה של גילאי ה-30 פלוס מביאה איתה כצפוי משבר אמצע החיים (בסך הכל עזבתי את העבודה – קריירה מבטיחה בת 12 שנה שבשבילה עשיתי תואר ראשון ותואר שני לטובת לופט גשפט של חיי הבלוגרית. הכי בקטנה ;-)) וגם הרבה חשבון נפש מהסוג שנעים להתפייט עליו בפוסטים ארוכים להחריד באינסטוש. אז החלטתי לחסוך לכם את ההתפייטות הארוכה (כי החיים קצרים מידי לפוסטים ארוכים…) ולעבור היישר לשורה התחתונה של המסקנות החשובות ביותר שמביא איתו סיומו של העשור הרביעי לחיי. ולקוראותי הצעירות – עמכן הסליחה על הספוילר. אבל זה עדיף מלגלות מה היה בסוף הגרוע יש לומר של משחקי הכס, לא ככה? 

משקפי שמש, קונסילר טוב, בגדים מחמיאים והשלמה עצמית – כל מה שצריך לקראת גיל 40

אם עברת את גיל 30, משקפי ראיה שיקיות, משקפי שמש, קונסילר ואודם אדום הם חבריה הטובים של האישה

כשהבת היפהפיה שלי אומרת לי שהיא רוצה להיות יפה כמו אמא ומבקשת להתאפר אני מסבירה לה שאם הייתי יפה כמוה, לא הייתי צריכה להתאפר… זה כמובן לא משכנע אותה אבל אנחנו הנשים הבוגרות יודעות שככל שחולפות השנים המראה הטבעי איך לומר בעדינות, פחות עובד.  

במקום לבחון כל קמטוט חדש בראי (ואלוהים יודעת שאלו מתרבים כמעט כמו קצב התרבות השיער הלבן על הראש…), הצטיידי במשקפי שמש מהסוג שיגרום לך לחוש עצמך בהפקת אופנה א-לה ווג, ואם התמזל מזלך להרכיב גם משקפיים אופטיות הצטיידי בזוג עם נוכחות שיקח את תשומת הלב מהעפעפיים העייפים. את העיגולים השחורים העלימי עם קונסילר טוב ויחד עם אודם אדום תגלי שאפשר לדחות לפחות לעוד כמה שנים הרהורים על בוטוקס ומיני מזרקים ;-). 

במקום להתייסר בדיאטות, תמצאי בגדים שמחמיאים

הגיל, ההריונות הלידות ושוב ההריונות עושים את שלהם, ויש לי את הצלוליט והתוכעס שישמחו להעיד. במהלך השלוש וחצי שנים שחלפו מאז נולד הקטן (והאחרון!) שלי התייסרתי כמעט בכל פעם שהבטתי במראה על מה שנשקף מן העבר השני, עודפי העור והתוכעס שצמח. למרות שאני עושה ספורט באופן קבוע הגוף שלי רחוק מלהיות מוצק כפי שהיה לפני ההריונות ובשנים האחרונות גם ניסיתי שלל דיאטות וחורף שעבר אפילו הצלחתי להוריד 4 קילו, שחזרו בינתיים חזרה עם ריבית קטנה. 

לצערי הבנתי שאם אני רוצה לחזור ולהראות כמו שנראתי לפני ההריונות אני צריכה לעבוד ממש ממש קשה ולוותר על חיבתי הרבה למתוק שהוא בימים אלו הדבר הקרוב ביותר למאהב שיש לי… לכן בשלב זה של חיי, במקום להתייסר ולוותר על אחד מתענוגות החיים, אני פשוט מוצאת את הבגדים שגורמים לטוכעס ולפולקעס להראות במיטבם, ובוחרת בבגדים שמשאירים עוד קצת מקום בבטן לאיזה פרלין קטן לקינוח 😉

אם אני לא אגיע לקרוז, אביא את הקרוז אלי

בתור מי שרכשה את ה"ווג" הראשון שלה בגיל 17, נחשפתי בשלב מוקדם למראה הריזורט האמריקאי, שכולל מראה שמתאים לשיט בקרוז מפנק וכולל הרבה פסים, הרבה לבן, תיקי קש גדולים ויאכטה. את ענין היאכטה טרם הצלחתי לפתור (הצעות יתקבלו בברכה) אבל את אווירת הקרוז הכללית החלטתי לאמץ מכף רגל עד תלתל לבושה בבגדי כותנה נעימים שמשרים רוגע ונינוחות ומורידים (כך על פי מחקרים מהימנים) בממוצע בין שנתיים לחמש מהגיל. 

צבע הוא הפתרון ל-70% מהבעיות

בתור מישהי שהתבגרה על ברכי הפאנק, בגיל ההתבגרות שחור, וייניל וגרביון רשת היו חברי הטובים. אבל מה שעבד לפצעי הבגרות פחות עובד לפיגמנטציה ולקמטים ולמדתי שהצבע הנכון יכול להאיר את הפנים, את היום ואת הלב ולאט לאט נגמלתי מההרגל המגונה של ללבוש (או לקנות) רק שחור. ואם את תוהה לעצמך האם הכלל הזה תקף גם לגביך זכרי שמה שלא נפתר בצבע, ייפתר בהרבה צבע 😉. 

את הכי יפה כשנוח לך

אי שם בעברי הרחוק של גילאי ה-20 וקצת נכנסה לחיי קארי בראדשו ונפלתי גם אני שדודה לרגליה עטויות הסטילטו של מנולו בלאניק. בנסיון כושל לצעוד ברחבי העיר (יבנה) על נעלי סטילטו ניסיתי להתרגל לצעוד בעקבי סיכה וכך הסתובבתי בבית יומם וליל על עקבי סטילטו ונראתי מגוחכת להחריד. 

ככל שחלפו השנים ואיתן גם בעיות הגב זנחתי את הנסיון הקלוקל והשארתי אותו הרחק בתחילת המילניום יחד עם מסיבות הטבע של אותם הימים ונשבעתי כי לעולם לא אצעד בנעל לא נוחה ולעולם לא אדחס עוד למכנסיים דמויי עור בחודש אוגוסט. 

את הכי יפה כשמוח לך

בימי התואר הראשון ההוללים יצאתי עם מישהו שאמר לי שהאיבר הכי סקסי שלנו הוא המוח. זה לגמרי עבד לו ועל המשך אותו לילה לא ארחיב עוד במילים 😉 אבל אין ספק שככל שחלפו השנים הבנתי את כוחה של החכמה ולכן כמו שכל סטייליסטית טובה ממליצה להדגיש את היתרונות שלנו, מצאתי שהדרך הטובה ביותר להדגיש את המוח היא לקשט את מה שסביבו במיטב העדיים. 

ואם בחכמה עסקינן, מראה הספרנית האינטיליגנטית תמיד התכתב עם פנטזיה מסוג מאוד מסוים שמדגישה יותר מהכל את היותנו נשים חושבות ;-). 

אופנת המעצבים הישראלים שבפוסט

זיכרונות מאפריקה – הכפכפים והתיקים של "קננה חיבוק מהסוואנה"

המותג "קננה חיבוק מהסוואנה" הוא בנה של חגית המקסימה שחיה 8 שנים באפריקה בהן חוותה את התרבות האפריקאית במלוא עוצמתה. כשחגית ומשפחתה חזרו לארץ היא החליטה להביא את הקסם הזה היישר אלינו והתחילה לעבוד עם יוצרות אפריקאיות מקומיות שמכינות בעבודת יד סנדלים וכפכפים מעור וחרוזים שזורים, סלים וכובעי קש מחומרים טבעיים ומגוון של תכשיטים. כל מוצר שנמכר מגיע ללקוחה עם כרטיס שבו הפרטים והתמונה של היוצרת האפריקאית שיצרה את הפריט מה שהופך את הרכישה ללא פחות מאשר חוויה תרבותית שלמה. 

את המותג "קננה חיבוק מהסוואנה" אפשר למצוא באתר ובחנות אונליין, ובעמוד הפייסבוק שבו גם מתעדכנים אירועי מכירה, חנויות פופ אפ, הנחות ומבצעים שונים. 

אהבתי פעם נערה במשקפיים – Eye – mazing

כמעט 7 שנים שאני גרה באותה הדירה, באותו הבנין באותו הרחוב בהרצליה, ורק לפני חודש גיליתי להפתעתי ובעיקר לשמחתי שבמרחק של בנין אחד ממני שוכן לו אוצר, ואם לדייק – שוכנת. ה"אוצר" המדובר הוא שרית האופטימטריסטית שפתחה עסק למשקפי ראיה ומשקפי שמש העונה לשם הגאוני Eye – mazing

שרית היא אופטימטריסטית מוסמכת אך לא פחות חשוב, חובבת אופנה ומבחר מסגרות משקפי הראיה השווה שיש לה גרם לי לשבריר שניה להצטער על ניתוח הלייזר שעשיתי לפני כמה שנים…;-). אבל חוץ ממבחר נאה ביותר של משקפי ראיה (למבוגרים או לילדים), יש לה גם מבחר מרשים של משקפי שמש שניתן כמובן גם לעשות להם עדשות אופטיות. את כל המוצרים שלה היא בוחרת בעצמה ומייבאת בייבוא אישי מתערוכות אופטיקה באירופה. את המסגרת אפשר להזמין דרך החנות אונליין שלה ולהעביר אליה את המרשם האופטי לצורך הכנת העדשות שעשויות מהחומרים האיכותיים ביותר שיש ועומדות בתווי התקן המחמירים. אפשר כמובן גם להגיע ישירות אליה להרצליה ועל הדרך לקפוץ להגיד לי שלום מרחק בנין אחד ;-). 

התכשיטים של eios jewelry

כשתכנסו לאתר ולחנות אונליין של eios jewelry תגלו (לשמחתכם אני מניחה…) תמונה מרהיבה של ה-עיר ניו יורק. חדי העין ביניכם גם יבחינו ששמות הפריטים בקולקציה החדשה לקוחים גם הם מהעיר ניו יורק כמו שרשרת soho (שלא התאפקתי ורכשתי גם לעצמי) ועגילי ה- Bronx. בתור חובבת גדולה של העיר הזו [שלצערי בשנים האחרונות אני חווה רק דרך תמונות הוואטסאפ של בעלי שנוסע לשם מידי כמה חודשים לנסיעות עבודה (בעיניים? 😉 ) בעוד שאני נשארת עם שני העוללים בודדה בהרצליה] התעניינתי בסיבה ועינת המעצבת והצורפת המקסימה סיפרה לי על החיבור המאוד גדול שיש לה לעיר הזאת עוד מאז שעמדה בגיל 8 על המרפסת בקומה ה-103 של בנייני התאומים ז"ל אחרי שצפתה לראשונה בחייה במיוזקל והחליטה שהיא רוצה להיות רקדנית. כשהייתה חיילת נסעה עם הוריה לטיול בעיר ובלי לגלות לאף אחד היא ניצלה את ההזדמנות לגשת לאודישן לבית הספר של הרקדנית והכוריאוגרפית מרתה גרהם. שבועיים אחרי הצבא היא החלה שם את לימודיה וחיה את החלום! 

במקביל לריקוד התחילה עינת שתמיד נמשכה גם לעולם האופנה להכין לעצמה תכשיטים. ככל שעבר הזמן העיסוק בתכשיטנות וצורפות הלך וגדל ובהמשך ניהלה שואורום גדול ונוצץ של אופנה עד שהרגישה שהגיע הזמן להפרד סופית מהריקוד ולצאת לדרך חדשה וכך נולד לו מותג התכשיטים eios jewelry. חוץ מאשר באתר ובחנות אונליין שלה מוזמנות לעקוב ולהנות מהתכשיטים היפהפים האלה גם בפייסבוק ובאינסטוש

הבגדים של בוטיק Gala

אם השם "בוטיק Gala" מצלצל לכן מוכר זה מפני שהבוטיק הנהדר הזה שמצדיק הוצאת דרכון ונסיעה לנס ציונה 😉 כיכב לפני כמה חודשים בהפקה כאן בבלוג עם חליפה בסגנון יפני שלא הייתי מסוגלת להחזיר (ומאז חרשתי עליה היטב) ושמלת נקודות חומה שחלקכן הרוויחו ביושר את מקומן בגן עדן כשהחמיאו לי (ולשמלה) עם רפרנסים של ה-אישה היפה ג'וליה רוברטס בסטיילינג דומה מתוך הסרט. 

אז עם ריצ'רד גיר אני כבר לא אתחתן וכנראה שגם לא אהפוך ליצאנית צמרת אבל אם לא להרגיש כמו ג'וליה רוברטס אז לפחות להרגיש כמו אישה יפה והבוטיק Gala מציע שלל גודיז שיהפכו את הקיץ, החום והלחות להרבה יותר נסבלים ואם לא נסבלים, אז לפחות פוטוגניים. 

הבוטיק Gala מאגד תחתיו כמה מותגים בעיקר ישראליים שגלית בעלת הבוטיק בוחרת ואוספת אחד אחד. לבוטיק אין אתר אינטרנט וכדי להנות מטעמה המשובח של גלית ולבחור בין שלל הגודיז שבחנות תצטרכו להגיע לנס ציונה אבל בתור מי שהגיעה לשם כמה וכמה פעמים היישר מהצפון הרחוב שבהרצליה ;-), אתן יכולות לסמוך עלי לגמרי אם אני אומרת שהנסיעה שווה את זה. 

שווה לעקוב גם אחרי עמוד הפייסבוק או פיד האינסטוש שבהם מתפרסמים המבצעים (כמו מבצע ה- mid season שמתרחש לו ברגעים אלו ממש עם הנחות עד 40% למרות שהעונה עוד בשיאה) ושלל אירועי אופנה שכוללים גם סוגים שונים של תוכן שגלית עורכת בבוטיק. 

אפשר לשמור איתך על קשר?

אם נהנית מהפוסט, מהתובנות, ההגיגים והקשקושים ובא לך לקרוא עוד כאלה,

אם את אוהבת להכיר בוטיקים קסומים מעצבות ומעצבים חדשים שלא היכרת,

ואם את רוצה לשמוע על הגרלות שנערכות רק לקוראות הבלוג (כמו ההגרלות שאני עורכת בפינת "הארון השווה שלי"),

אז בואי ותרשמי לרשימת תפוצה של “תלתלים”. עוד קצת למטה ותמצאי חלונית להרשמה. 

ואם את חשה עצמך נדיבה, אשמח ל”לייק” בעמוד של “תלתלים” ואשמח לראות אותך באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי

 

ועכשיו אחרי שדיברתי מספיק, אשמח מאוד לשמוע מה חשבת למטה בתגובות. 

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת