אמהות שוקעות בסטייל (ובוטיק בגדים קסום עם מעצבת תכשיטים נפלאים)

שבוע קשה עבר על כוחותינו, שמונה ימים שבהם בעלי נסע לעבוד בניו יורק ואני נשארתי בבית בהרצליה עם שני ילדים בעלי חושים כשל חיות טרף, שחשו את חולשתי והבינו חיש מהר כי איומים כמו חול, אבל אין לאמא כוח (ובבית גם אין מה לאכול…). ביום שבת עת נכנסתי לתפוס תנומונת קלה מול הטלוויזיה נפלתי במקרה על הסרט "ואז הגיעה טלי", סרט שתפס אותי אל מן השניה הראשונה וגרם לי להקריב את שנ"צ הסופ"ש היקר מפז. הסרט מספר את סיפורה של מארלו (ת'רון) שלראשונה בחייה (וחיי כולנו) נראית אישה "רגילה" כאחת הנשים ולא האמזונה היפהפיה שכרתה ברית עם השטן לטובת נעורי נצח וגוף מושלם לעד, אמא מותשת לשלושה, שמסתכלת על חייה מהצד ובין התפרצות אחת לשניה על הילדים ברכב או כשהיא ממהרת לעבודה (מוכר בסך הכל…), עוצרת רגע לנסות להבין מה קרה עם חייה ובעיקר, מה קרה לה. אם נתעלם רגע מהעובדה שבסופו של הסרט מתברר (אזעקת ספוילר) ש"טלי" המטפלת אינה קיימת והיא יציר דמיונה של מארלו, יש הרבה שאפשר ללמוד ולקחת לחיינו אנו. הנה פנינים מהסרט שבאותה מידה, יכלו להיות גם פנינותיי ופנינות כולנו, שמטובלות כהרגלי בקודש באופנה מקומית משובחת שנלקחה הפעם מבוטיק GALA וממותג התכשיטים shicoo. 

"אם היה לי חלום שלא הגשמתי לפחות הייתי יכולה לכעוס על מישהו" -ת'רון

לפני כמה שנים, לקחתי חלק במפגש נשים מענין שבו כל אחת סיפרה על עצמה ואיך הגיעה לעסוק במה שהיא עוסקת. לידי ישבה אישה מרשימה שסיפרה שעבדה כשכירה בתאגיד גדול ובמסגרת אירוע שנערך להם בחברה כל אחד מהם התבקש לכתוב את החלום שלו, וכשעצרה להרהר בדבר הבינה שאין לה שום חלום. המחשבה על כך, שהנה היא בת 40 ואין לה חלומות הבהילה אותה וגרמה לה לצאת למסע חיפוש עצמי שבסופו החליטה שהיא רוצה ללמוד עיצוב אופנה ועזבה את העבודה לטובת הלימודים. 

אין תורת ניו אייג' או משפט השראה או שקר כלשהו אחר שלא חרט על דגלו את המשפט האלמותי של וולט דיסני "אם אתה יכול לחלום את זה, אתה גם יכול להגשים" אבל אם נתעלם לרגע מהעובדה שהמשפט הזה הוא לא אמיתי, מה קורה כשבגלל האמהות או החיים בכלל, החיים שלנו כל כך גדושים ומעייפים שבחלק גדול מהפעמים, אפילו לחלום לא נשאר לנו כוח? וברוח זו, גם אני רוצה להציע משפט השראה, אבל במקום קלישאה קבלו אחד מהסוג שאומר את האמת: "כדי לחלום חלומות צריך קודם כל לישון". ועכשיו, תרים יד כל מי שבשנים האחרונות ישנה כמו שצריך….

הדרך להורות מאושרת וסקס עם הבעל עוברת דרך אחות לילה

כמו שאמרתי (אזעקת ספוילר שניה) בסוף הסרט מסתבר שמי שהייתה "אחות הלילה" המושיעה היא בעצם הסכיזופרניה של ת'רון שמתוך העייפות והתשישות המציאה במוחה אחות לילה שהיא למעשה היא עצמה בגיל 26. יש שיאמרו שהתפנית המפתיעה הזו הופכת את הסרט ל"מועדון קרב" גרסת חופשת הלידה. אבל הרשו לי להציע מסר מרענן אחר שאפשר לחלץ ממנו: כסף אולי לא יעשה אותנו מאושרות אבל הוא יאפשר לנו לקנות אופר או מטפלת לילה או מיינקת ואז נוכל לישון. ושינה, דווקא עושה אותנו מאוד מאושרות. המסקנה המתבקשת ובניגוד גמור לערכים החברתיים שמלמדים אותנו היא שכסף=שינה=אושר!

בעל שלא רוצה אישה עם אחות לילה דמיונית צריך לקום בלילה

היום כולם מדברים על "הורות שוויונית" ואכן, האבות של היום הרבה יותר פעילים מהאבות של פעם אבל את תפקיד האבות של הלילה, הם עדיין לא הפנימו… ולכן בואו, שוויוני זה לא. השוויון יהיה כשגם ההריון יהיה שוויני, הלידה תהיה שווינית, סימני המתיחה, עודפי העור שנשארים גם כשהבטן מצטמצמת חזרה, צלוליט, חילוף חומרים שנדפק, אובדן היכולת לישון טוב גם כשהילדים כבר ישנים כי כל רחש קל מקפיץ אותנו. לכן אבות יקרים, אם אתם רוצים שוויון, תתחילו בבקשה לשמוע אותם בלילה ואל תחכו למרפק בצלעות כדי לקום. אחרת, גם אתם עשויים לגלות שהנשים היקרות שלכן זימנו לעזרתן חברה דמיונית…

אפילו שרליז ת'רון יכולה להראות רע

רק אלוהים יודע כמה פחממות, שומן גולמי, ו- 200 גרם חמאה לארוחת בוקר נאלצה ת'רון לאכול כדי לעלות מספיק במשקל  כדי לשחק אמא אחרי 3 הריונות, עם בטן נפוחה אחרי לידה וחזה עצום וגדוש חלב המאיים להתפקע מחזיית ההנקה. אין שום לקח חיובי שאפשר אמנם להסיק מזה, אבל תודו שיש משהו מנחם בלדעת שכשת'רון מפרה לרגע את הברית שכרתה עם השטן ונאלצת להתמודד עם קשיי היומיום כאחת מאיתנו, היא נראית בדיוק כמו כל אחת אחרת, רק גבוהה (ועם מלא כסף)…

האופנה המשובחת שבפוסט

הבגדים של בוטיק GALA

הבגדים המשגעים שבפוסט נלקחו מבוטיק האופנה GALA שממוקם ברחוב הסנונית 18 נס ציונה, וכן, אם אני הדרמתי עד שם גם אתן לגמרי יכולות ;-). 

הבוטיק שייך לגלית המקסימה, אמא לשניים שבוקר אחד החליטה לעזוב את העבודה המפנקת והנוחה שלה ששימשה לה בית במשך 16 שנה כדי לממש את אהבתה הגדולה לאופנה (מזכיר לכם מישהי? 😉 ). החלום שלה היה לפתוח מקום פסטורלי, נעים ומזמין שיאגד מגוון של פריטים שמתכתבים עם הטעם האישי שלה. מה אומר לכן, הצליח לה! ואם אתן באזור, ממליצה בחום לתת קפיצה לבוטיק שממוקם בשכונה משגעת שגרמה לי לרגע לבדוק את מחירי הנדל"ן באזור (ספוילר: יקרים…) וגם לעקוב בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם שבהם היא מפרסמת אירועים שווים, מציגה פריטים חדשים והנחות ומבצעים. 

מותג התכשיטים SHICOO

את מותג התכשיטים shicoo הכרתי לראשונה לפני שלוש וחצי שנים כשהבלוג עוד היה בתחילת דרכו הבתולית וצלם הבית של הבלוג היה בעלי\אח שלי\מי שעבר במקרה ברחוב והצליח להחזיק את המצלמה ביד יציבה. במסגרת שיתוף הפעולה עם shicoo שהיה אחד הראשונים שעשיתי, קיבלתי במתנה שרשרת לבחירתי והצגתי אותה בגאון ובשמחה תוך שאני מתגלגלת על הדשא בגינה ביבנה ומעמידה את אחי על כיסא לצלם. עוד יום שגרתי ;-). 

המותג shicoo שייך לשירה בוגרת לימודי עיצוב תעשייתי שתמיד נטתה לעולם האופנה. אחרי הלימודים נסעה ללונדון שם התמחתה בסטודיו לעיצוב תכשיטים. בהמשך התחילה לעצב תכשיטים בעצמה ובעיצוביה המיוחדים היא משלבת טכניקות מהעולם התעשייתי כשהכל נעשה בעבודת יד. 

המאפרת תמי מרגלית

זוהי הפקה שלישית שבה אני זוכה להתעטר באיפור של המאפרת תמי מרגלית שהופכת אותי ואת ההפקות להרבה יותר יפות ומוצלחות. וכנראה שאני לא הקליינטית המרוצה היחידה כי השבוע קיבלה תמי תעודת הוקרה של מגזין "את" אחרי שנבחרה על ידי אלפי נשים בסקר שערך המגזין למאפרת המועדפת עליהן. ובכן, בצדק! אז אם חשקה נפשכן במאפרת, מוזמנות לפנות אליה דרך עמוד הפייסבוק שלה או בהודעה דרך האינסטגרם

איך הופכים לחיית רשת

לפני כמה חודשים שיתפתי אתכם כאן בבלוג על ההחלטה שלי לעזוב את ה- day job ולהפוך להיות בלוגרית במשרה מלאה. אנשים רבים סביבי זקפו גבה, לרבים לא פחות היה גם מה לומר בנושא (ולא תמיד היו אלה מילים מרימות) אבל בנחישות רבה החלטתי לצאת לדרך החדשה כשאני מצוידת כבר בנסיון של כ-5 שנים ברשת מהיום שבו פתחתי את הבלוג והאינסטגרם. 

התחלתי את הבלוג טכנופובית לחלוטין ונטולת הבנה בעולם הדיגיטל וברשתות כשבאמתחתי מוטיבציה גדולה ועקב בצד אגודל למדתי את המדייות השונות, למדתי לצלם ולערוך, סיגננתי וגיבשתי את סגנון הכתיבה שלי ויצרתי תשתית חזקה ומשמעותית שתאפשר לי להפוך את התשוקה והתחביב למקצוע של ממש. 

מסלול דומה עברה גם אושיית הפייסבוק, מלכת הסרטונים וכוכבת היוטיוב הבלוגרית שירלי טמיר שבמשך 4 שנים מייצרת את הסרטונים הכי מצחיקים ברשת, סרטונים שחצו את קו ה-4 מיליון צפיות!!

ארזנו את כל הידע המצטבר שלנו בכל אחת מהמדיות לכדי קורס אונליין אחד בשם "חיות (ב)רשת", קורס אינטראקטיבי שיתנהל אונליין בקבוצת פייסבוק סגורה, במשך 8 שבועות ומידי שלישי בערב נעלה לשיעור ב"לייב" בקבוצה שבו גם תוכלו לקחת חלק פעיל ולשאול שאלות, אבל מי שלא יכול לראות, השיעורים יהיו זמינים לצפיה במשך כל תקופת הקורס. הקורס משלב חומר תיאורתי עם משימות והפעלות והגידול האורגני בחשיפה של התכנים ניכר כבר בתקופת הקורס. רק אומרת ;-). 

הקורס הבא שלנו מתחיל ביום שלישי ה- 2.4.19 ואת כל הפרטים כולל רשימת השיעורים תוכלו למצוא בקישור הזה. 

אפשר לשמור איתך על קשר?

אם נהנית מהפוסט, ובא לך לקרוא עוד כאלה,

אם את אוהבת להכיר בוטיקים קסומים ומעצבים חדשים שלא היכרת,

ואם את רוצה לשמוע על הגרלות שנערכות רק לקוראות הבלוג (שבוע שעבר הגרלתי שמלת פיאטים שחורה של pioo pioo והפתעות רבות עוד לפנינו),

אז בואי והרשמי לרשימת תפוצה של "תלתלים". עוד קצת למטה ותמצאי חלונית להרשמה. 

ואם את חשה עצמך נדיבה, אשמח ל"לייק" בעמוד של "תלתלים" ואשמח לראות אותך באינסטגרם המתולתל והצבעוני שלי

ועכשיו תורך לספר לה מה חשבת למטה בתגובות. 

Summary
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת