על אף שמו המטעה של הפוסט, הפינוקים שיוצגו לפניכן, בהחלט יכולים לשמש אתכן גם בשעת היום או שעת ערב מוקדמת, אולם על מנת שלא תוכלו להאשים אותי על חוסר אמת בפרסום, עודף ממאה ש"ח, דווקא תקבלו מכל אחד מהפריטים המפנקים שיוצגו כאן. השאלה האמיתית היא, כשמדובר בפריטים כה מפנקים ובמחירים נוחים לכל כיס, למה להסתפק באחד בלבד? 😉

מוצרי קוסמטיקה טבעיים, תיקי קייטנה, תכשיטים בעבודת יד, חולצות והכל עד 100 ש"ח

מוצרי הקוסמטיקה הטבעיים והאורגניים של עדי קצף

בחנות "קצף" של עדי תמיר תמצאו פינוקים מתחום הרוקחות הטבעית ומגוון מוצרים מפנקים כמו קרמים, סבונים ודאודורנט טבעי. למוצרים של עדי נחשפתי כשהיא שלחה לי חבילת מוצרים מפנקת להתנסות והרוויחה מכורה נלהבת ולקוחה חדשה. עדי בוגרת לימודי רוקחות טבעית וארומתרפיה הוליסטית (ובבקשה נא לא לשאול אותי מה זה אומר…;-) ) ואת המוצרים שלה היא מכינה מצמחים ושמנים טבעיים שמגיעים היישר מהטבע. אבל הפינוק האמיתי הוא המחיר, כי מכל אחד מ-40 המוצרים שמוצעים בחנות אונליין של "קצף", תקבלו עודף ממאה, כי טווח המחירים הנוח נע בין 7 ב-98 ש"ח בלבד ובנוסף החליטה עדי להוסיף עוד פינוק לכן הקוראות הנה כמה מוצרים לדוגמה.

סבונים טבעיים בשלל ריחות בין 26 ש"ח ל-30 ש"ח:

באתר "קצף" יש מגוון מרשים של סבונים מוצקים שעשויים משמנים טבעיים ומגיעים בשלל ריחות וחובבי הריחות הפירותיים ימצאו גם אחד בריח וניל ופירות יער. מבין אלו שהרחתי התאהבתי במיוחד בסבון בריח פרוסקו שאחת ממרכיביו הוא שמפנייה!

קרם פילינג לידיים ב- 45 ש"ח:

על אף השמחה שאוחזת בי על צניחתן של הטמפרטורות והמבשרות על בוא החורף מביאה איתה העונה המשמחת הזו גם כמה רעות חולות כמו יובש בלתי פוסק בידיים שגורם להן להראות כידי איכר המעבד את אדמתו מבוקר עד ליל. היות שחלק מהעבודה שלי היא בין היתר להצטלם ענודה בשלל עדיים וטבעות, אני תמיד מחפשת מוצרים איכותיים וטובים שיעזרו לי להמשיך ולבצע את עבודתי כהלכה. הוכיח עצמו עד כה בצורה נפלאה. הוא עשוי מגרגירים שמכילים גם תה ירוק שידוע בכישורי האנטי אייג'ינג שלו ואגוזי מלך שמסייעים בהסרת העור היבש. מחירו 45 ש"ח בלבד והתמורה מרגישה כמו מיליון דולר לפחות. דיל אטרקטיבי לכל הדעות ;-).

פצצת אמבט ב- 25 ש"ח:

בשמונה השנים שחייתי בדירות שכורות בתל אביב ידעתי גם ידעתי חורבות שאינן ראויות למגורי אדם אולם לא משנה כמה גדולה הייתה החורבה אם יש דבר שעליו לא וויתרתי הוא שתהיה בה אמבטיה, ואפילו אם היא נראית כאילו נלקחה מהסט של פייט קלאב. אמבטיה הייתה מאז ומעולם אחד הפינוקים האהובים עלי, והיא הייתה שם בשבילי בתקופות קשות: שברונות לב, צירי לידה, החלמה מלידה או סתם רגע לעצמי כשאין אף אחד בבית. אם גם אתם חולקים איתי את אותה החיבה, פצצת האמבטיה שמכניסים פנימה לאמבטיה והיא "מפוצצת" אותה עם ניחוחות מפנקים היא בדיוק מה שארון התמרוקים שלכן מבקש.

פילינג גוף:

הפילינג עשוי חומרים טבעיים, מאיץ יצירת תאי עור חדשים. הוא מכיל תמציות של תה ירוק וקמומיל ושלל שמנים ארומטיים כמו חמאת שיאה ושמן זרעי ענבים. הפילינג מגיע בשני גדלים: 150 מ"ל ב-48 ש"ח או 250 מ"ל ב-68 ש"ח.

תיקי הקייטנה של מעיין אורבך ב- 85 ש"ח:

מותג התיקים הטבעוני My Orbach Bags הוקם בשנת 2013 על ידי מעיין אורבך בוגרת המחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל שמייצרת אותם בעצמה בסטודיו התל אביבי שלה ולכן הכמות מכל דגם היא קטנה. כל המוצרים טבעוניים ומעין מקפידה על תהליך יצור ידידותי לסביבה. בחנות אונליין שלה תוכלו למצוא מגוון נאה של תיקי גב ומגוון קטן של תיקי קלאץ'. בגזרת ה"עודף ממאה" שלנו מצאתי את "תיקי הקייטנה" הנוסטלגיים שבוודאי היו מגיעים ביחד עם שוקו ולחמניה אלמלא היו טבעוניים ;-).

התכשיטים של Sarina jewelry from the Galilee

את התכשיטים של Sarina jewelry from the Galilee הצגתי כאן לראשונה בפוסט שחיבר בין תכשיטי העץ, סיליקון, אקריל ופוליאסטר לבין מותג התיקים UNALALA. סרינה דוגלת בתמחור נגיש וטווח המחירים של התכשיטים שלה נע בין 40 ל-140 ש"ח. הנה כמה פריטים שישאירו אתכם עם עודף ממאה בכיס:

שרשרת חרוזי עץ ב- 80 ש"ח:

צמידי סיליקון ב- 40 ש"ח:

שרשרת תליון פרח:

לסרינה אין עדיין חנות משלה ואת התכשיטים שלה אפשר למצוא בבוטיק "הג’ינג’ית" בקיבוץ איילון, במרכז המבקרים בכפר מסריק ו"בריבוע" באמירים. אפשר גם ליצור איתה קשר בטלפון 052-615-0667‏ ולבצע רכישה טלפונית.

תוכלו להמשיך ולעקוב אחריה גם בעמוד הפייסבוק שלה או באינסטגרם.

מוצרי הקוסמטיקה המתקדמים לפנים של רונליזה

על מוצרי הקוסמטיקה המתקדמים והמצוינים של רונליזה כתבתי פה ובעיקר באינסטגרם כבר כמה וכמה פעמים. למוצרים שלה נחשפתי במסגרת שיתוף פעולה שיווקי באינסטגרם וכבר כמה חודשים שאני משתמשת בהם ומוקסמת כל פעם מחדש. המוצרים עשויים מחומרים טבעיים ולא נוסו על בעלי חיים והם נמכרים באתר שלה באופן ישיר אלינו הצרכניות ולכן המחירים סבירים כי אין עלויות מתווך באמצע. אבל היות שבעודף ממאה עסקינן, הפעם אני מציגה לכן את הדבר הכי קרוב לנס פך השמן: לרגל החג ועד ה- 12.12.18 בלבד, נמכרים חלק מהמוצרים ב-79 ש"ח. הנה כמה דוגמאות משמחות:

מסכת זהב ב- 79 ש"ח:

המסיכה כשמה כן היא, מכילה אבקה מוזהבת ומסייעת להגברת האלסטיות של העור.

קרם לחות עדין ב- 79 ש"ח:

קרם לחות עדין ומרגיע המונע אדמומיות ומתאים במיוחד לעור עם נטיה לסבוריאה. מחיר מבצע עד ה- 12.12.18 79 ש"ח במקום 199 ש"ח.

חומצה להבהרת עור ב- 79 ש"ח:

חומצה המכילה חומר קוז'יק שמסייע בהבהרת העור ולקטו שמסייע בהמסת השכבה הראשונה של העור ומסייע בפיגמנטציה. המחיר שלו עד ה- 12.12.18 79 ש"ח במקום 199 ש"ח.

הגופיות של עמותת "הופכות את היוצרות" שמסייעת לנשים לצאת ממעגל הזנות

למיזם החשוב הזה של עמותת "הופכות את היוצרות" נחשפתי לראשונה בשבוע האופנה האחרון בו הוצגה תצוגה מרגשת במיוחד של בגדים שנתפרו על ידי נשים שיצאו ממעגל הזנות וכל ההכנסות מיועדות לעבודת הקודש שהן עושות ולרווחתן שלהן. אחד הפריטים המזוהים עם הפעילות שלהן הוא החולצה עם הכיתוב I`m no for sale ואפשר לרכוש אותן גם באתר של גילדת המעצבים. הגופיות עולות 100 ש"ח ואין ספק שאין מטרה ראויה מזו להתחדש עבורה בחולצה חדשה.

הטייצים המחטבים והמעוצבים של Outside Skin Urban Leggings

צניחתן של הטמפרטורות הן הזדמנות מצוינת לחדש את מלאי הטייצים שבארון בעיקר אם מדובר בטייצים מחטבים ובעיקר עוד יותר כשהם כאלה יפים כמו הטייצים המחטבים של מותג טייצים שהתוודעתי אליו רק לאחרונה של Outside Skin Urban Leggings.

טייץ גולגלות ב-79 ש"ח:

טייץ ורוד מבריק ב- 69 ש"ח:

אשמח לשמוע למטה בתגובות מה חשבת על כל שלל המציאות שעברתי קשה כדי למצוא וגם לשמוע ממך על מוצרים שאת מכירה או ממליצה שמתאימים לקטגוריית ה"עודף ממאה".

אפשר לשמור איתך על קשר?

אם נהנית, ואת רוצה לשמוע על מציאות אחרות שעולות פחות מ-100 ש"ח, להכיר מעצבים חדשים, לקרוא את הפוסטים שלי ולשמוע על מבצעים, מתנות והגרלות שמוצעות לקוראות הבלוג, אשמח מאוד אם תרשמי לרשימת דיוור של “תלתלים”. עוד קצת למטה ותמצאי חלונית להרשמה.

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת