השראה פנים רבות לה. לפני כך וכך שנים, עשיתי תואר שני במנהל עסקים ועל הדרך התמודדתי עם אימת אלו שכמותי המכונים הומניים – הקורס ביסודות המימון. כאילו שלא היה די בלימוד והבנה של מונחים כמו "תוחלת" ו"לחלץ ביתא", "בורכתי" בנוסף במרצה מהזן מה נקרא: full of himself שזילזל בקשיי תפיסה שכמוני ואף הצליח להותיר בנפשי הצינית צלקת קטנטנה כשהגעתי בסוף אחד השיעורים לשאול על נושא שהתקשתי להבין ובתגובה זכיתי למבט מזלזל ומשפט שיזכר לדראון: "אני חושב שכדאי שתשקלי לעבור להתמחות של ייעוץ ארגוני במקום מימון". אין מה לומר, קסם של בחור. 

חלפו הימים והסימסטר הסתיים והביא איתו את בחינת הסיום. לרגל המאורע אחוזת חרדה לקחתי שבוע חופש מהעבודה כדי להקדיש יום וליל ללימודים. אבל הלחץ והאינטנסיביות עשו את שלהם וראשי התמלא עשן שלא מהסוג הטוב שיוצא מסיגריות ירקרקות ;-). הבנתי שאין כל תועלת להמשיך וללמוד במצב כזה והחלטתי להפסיק את הלימודים באותו יום והתיישבתי לראות את הסרט "קוקו לפני שאנל" שמתאר את שנותיה הראשונות של האישה, האגדה והשמלה השחורה הקטנה. סיימתי את היום עם אנרגיות חדשות ולמתעניינים, את הבחינה צלחתי בציון 100 המתוק ביותר שהשגתי בחיי. 

צילום: ורד פרקש; תיק: כיסים; אוברול: נפתול

וכל זאת על שום מה? על שום קולקציית החורף של מותג התיקים "כיסים", שמייצג בעיני סיפור מעורר השראה לא פחות על יצירה ישראלית מקורית, מעניינת, איכותית שמצליחה לשרוד באקלים האופנתי כלכלי מקומי כבר 18 שנים! לפני כמה חודשים הצגתי כאן בבלוג פריטים מקולקציית הקיץ של מותג התיקים "כיסים" ועל אף שסימני החורף מבוששים לבוא, קולקציות החורף כבר תלויות בגאון על גבי הקולבים. 

צילום: ורד פרקש; תיק: כיסים; שמלה: שירואטו

"כיסים" – תיקים וארנקים איכותיים מתוצרת מקומית

מה צופן לנו החורף עם קולקציית החורף של כיסים? 

קולקציית החורף החדשה של "כיסים" עוסקת במפגשים: מפגשים בין אנשים, המפגש בין רגש לעיצוב, בין חומר לרוח ובין אדם לאדם. יעל בעלת המותג "כיסים" אומרת כי המפגשים היומיומיים האלו בין שהם צפויים או בלתי צפויים הם אלו שהופכים את החיים שלנו להזדמנויות קטנות. ועם בהזדמנויות עסקינן, ברגעים אלו ממש מתחולל החג האהוב עלי מכל הלוא הוא shopping IL – יומיים (7-8בנובמבר) של שכרון חושים וארנקים עם למעלה מ-1,000 אתרים ישראלים שמציעים מבצעים והטבות אטרקטיביות במיוחד וגם "כיסים" לוקחים חלק בחגיגה הזו ומציעים 25% על כל האתר במבצע שימשיך גם בסופ"ש שאחרי. 

צילום: ורד פרקש; תיק צד צהוב: כיסים; שמלה שחורה: שירואטו; שרשרת רקדנית: מלכה תכשיטים

צילום: ורד פרקש; ארנק עור אדום: כיסים; טבעת זהב 14 קראט ואבני אמרלד ירוקות: זהב במושב; צמיד: נוריתמי

קולקצית קפסולה לכבוד יומהולדת 18 למותג התיקים "כיסים"

השנה חוגג מותג התיקים "כיסים" 18 חורפים להיווסדו וזו ללא ספק סיבה למסיבה ולקולקציה חגיגית במיוחד ואיך אפשר חגיגות יומהולדת בלי מעט נצנצים. לכבוד המאורע המשמח יוצאת בימים אלו ממש קולקציית חורף חגיגית במיוחד ומנצנצת.

צילום: ורד פרקש; תיק קלאץ' טבעוני מנצנץ: כיסים

הקולקציה החגיגית תתהדר גם בפריטים איקוניים שכיכבו בקולקציות השונות של "כיסים" לאורך השנים במהדורות מיוחדות. אחת הדוגמאות היא תיק הקוביה של כיסים שזכה למעמד לא פחות מאייקוני והפעם בגרסה כסופה מנצנצת. לצידו מושק היישר מהאייטיז (תחזיקו חזק!) – הפאוץ' שלמרבה השמחה, גם הוא אינו בוחל בנצנוצים. 

יעל, אני ואורח. צילום: ורד פרקש; תיקים: כיסים

שובו של הפאוץ'

העולם מתחלק לשניים: אלו שאוהבות את הפאוץ' ואלו שסבורות שיש לאפסנו עמוק בארכיון האופנה ביחד עם כריות הכתפיים ועגילי פלסטיק גדולים עם קליפס (שאני באופן אישי מעריצה). תהא דעתכן על הפאוץ' אשר תהא, הוא חזר כדי להשאר וכדברי אמרת החכמים If you can`t beat them, buy them ואם לקנות פאוץ', אז שיהיה בצבע שחור ומקטיפה 😉

צילום: ורד פרקש; פאוצ'ים: כיסים

תיקי גב

כבר כמה עונות שתיקי הגב מלווים אותנו בגאון ובתור אמא אגרנית כפייתית שלא מסוגלת לצאת למכולת ללא מוצץ, 2 חבילות מגבונים, 4 סטים של בגדים להחלפה ושמיכי, אין שמחה ממני על שובם לזירה של תיקי הגב הגדולים שמעבר להיותם פרקטים להפליא, ניחנים בכוח העל לגרום ללובשת אותם להפחית כמה וכמה שנים מגילה ולהראות כאחרונת הסטודנטיות (לפחות מאחור…).  

צילום: ורד פרקש; תיקי גב: כיסים

צילום: ורד פרקש; תיק גב מעור בצבע ירוק זית: כיסים; גופיה: שירואטו

צילום: ורד פרקש; תיק גב כחול: כיסים

קלאסיקה מנצחת

עם כל הכבוד לטרנדים (ואלוהים יודעת שיש לי לא מעט כבוד אליהם, בעיקר כשמדובר בטרנדים מנומרים או מקטיפה…), אין תחליף לקלאסיקה מנצחת מהסוג שתולים על הכתף ומגיעה בשלל צבעים בלתי מנוצחים. 

צילום: ורד פרקש; תיק עור חום: כיסים; שמלה (בת לא מעט שנים אך כיאה לאופנה משובחת, לא נס ליחה): Little Street

איפה אפשר למצוא את התיקים של "כיסים"

 

את התיקים של KISIM תוכלו למצוא קודם כל בחנות אונליין שמשתתפת בחגיגות ה- shopiing IL ומציעה 25% הנחה על כל החנות בין ה-7 ל-8 לנובמבר. 

בנוסף תוכלו למצוא אותם בחנות ברחוב החשמל 8 בתל אביב או ברחוב בזל 37 בתל אביב.

ממליצה בחום לעקוב גם אחרי עמוד הפייסבוק וחשבון האינסטגרם של KISIM ולהתעדכן במבצעים והנחות ולשטוף את העיניים בדגמים החדשים כשהם יוצאים.

אפשר לשמור איתך על קשר?

אם נהנית ואת רוצה לקבל למייל גם את הפוסטים הבאים ולהכיר מעצבות ומעצבים ישראלים חדשים,

אם את רוצה להכיר יוצרים מקומיים, לדעת על מבצעים, ולהשתתף בהגרלות שמיועדות רק לקוראות הבלוג,

בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" (עוד קצת למטה, יש חלונית להרשמה) ותהיי הראשונה לדעת על הנחות, מבצעים והגרלות שמוצעים רק לקוראות הבלוג. ואם החלטת שלא, לא לא, אל תרגישי רע, זה לא שאני נעלבת או משהו…;-)

מוזמנת גם לפרגן ב"לייק" לעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ולהצטרף ל-17,900 העוקבים שלי באינסטגרם.

צילום: ורד פרקש; תיק גב טבעוני מקטיפה: כיסים; שמלה: Little Street

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת