אמא שלי ז"ל הייתה אושיית האופנה הראשונה שהכרתי בחיי והיא ללא ספק הייתה הדבר הכי קרוב ל it girl  או אם לדייק – it mom מיבנה עד לרומא ;-). כמו כל ילדה קטנה, אהבתי גם אני לשרוץ בארונה בין שלל שמלות האייטיז רחבות הכתפיים, נעלי העקב בשלל צבעים ואפילו מעיל אחד מפרווה שהיא קיבלה בירושה מאמה. כשגדלתי מעט ועשיתי את עבודת השורשים הראשונה שלי בבית הספר שאלתי אותה מה היה הדבר הקשה ביותר שהיא חוותה כשעלתה בשנות ה-60 בהיותה בת 16 מארגנטינה לישראל. התשובה שלה (שחרוטה עד היום בזכרוני) הייתה שהקושי הכי גדול עבורה היה להגיע מבואנוס איירס מקום של שפע, מבחר ואופנה עלית משובחת למקום שכל מה שיש בו הם מכנסי חאקי וסנדלים תנ"כיים…

השנים חלפו ומדינתנו התפתחה ולמרבה השמחה אנחנו יכולות היום להנות ממבחר ומגוון משובח של אופנה ואפילו אופנה עילית ישראלית. הפעם בפוסט מתארחת רלי שינה בעלת הבוטיק Audrey by Rely שממוקם בהוד השרון ומתאפיין בפריטי אופנה עילית של מעצבי על מרחבי אירופה ועדיין שומר על קו מחירים הגיוני. לצידה מתייצבת בפוסט הצורפת והמעצבת דליה ישראלי שהתארחה בעבר בבלוג בפוסט שבו הציגה את תכשיטיה הנהדרים.

הפוסט הזה מוקדש באהבה רבה וגעגוע לאמי שעזבה אותנו מוקדם בהרבה מהצפוי…

אופנה עילית

צילום: ורד פרקש; טבעת זהב משובצת יהלומים: דליה ישראלי; שמלה וכפפות: Audrey by Rely

איפה אפשר למצוא בארץ אופנה עלית משובחת

תיבת האוצרות מהוד השרון

את הבוטיק Audrey by Rely הכרתי דרך האינסטגרם שבו מעלה רלי שינה מידי יום תמונות של פריטים חדשים ושווים שהיא מביאה לבוטיק אחת לכמה שבועות ומגיעים אליה היישר משואורומים שווים, סודיים ונחשקים ברחבי אירופה. בוקר שישי אחד (אם אפשר לקרוא לחמש לפנות בוקר, בוקר….) התעוררתי וכהרגלי בקודש הושבתי את השעון המעורר האנושי והחמוד שלי (המכונה גור לוי) מול הטלוויזיה עם בקבוק חלב (אלוהי החטאים הקטנים…) והתיישבתי עם ספל הקפה לזמן איכות וכמה דקות של התייחדות עם האינסטגרם. התמונה הראשונה שקפצה לי הייתה של תיק פורלה בצבע ורוד פוקסיה מבריק. מייד ביררתי פרטים וכשרלי השיבה לי שמחירו עומד על 500 ש"ח ביקשתי שתשים לי אותו בצד ועם סיום פיזור הילדים בגן ובבית ספר התייצבתי אצלה בבוטיק שהתגלה כתיבת אוצרות לחובבות אופנה אירופאית בכלל ואופנה עילית בפרט, במחירים בהחלט סבירים.

לובשת אופנה עילית

צילום: ורד פרקש; גלביה מקורית של משכית משנות ה- 60 (1,000 ש"ח) ונעליים (550 ש"ח): בוטיק Audrey by Rely; תכשיטים: דליה ישראלי; משקפי שמש:  Private Vintage Collection

צילום: ורד פרקש; תכשיטים: דליה ישראלי; בגדים ותיק: בוטיק Audrey by Rely 

רלי שינה בוגרת "שנקר" מגדירה את עצמה כ"סטייליסטית מלידה" ופתחה את הבוטיק Audrey by Rely אחרי 30 שנות עבודה במקום שלדבריה היה לה לבית. רלי חלמה על מקום משלה שבו יהיה לה את החופש האומנותי להביא אליו רק את מה שהיא עצמה אוהבת ומתחברת ושיהיה חף משיקולי מסחריות. ההשראה לבוטיק, לשמו, לפריטים ולרוח ששורה בו היא לא פחות מאשר אודרי הפבורן – שהייתה אושיית אופנה פורצת דרך ואישה מיוחדת במינה בזכות עצמה.

אישה ג'ינג'ית ואופנה עילית

צילום: ורד פרקש; שמלת נקודות של מרקס אנד ספנסר (650 ש"ח) וכפפות: בוטיק Audrey by Rely; תכשיטים: דליה ישראלי; נעליים: שני בר

צילום: ורד פרקש; חולצה מקולקציית 2019 של מיסוני (550 ש"ח) וחצאית דמויית עור מפריז (375 ש"ח): בוטיק Audrey by Rely; תכשיטים: דליה ישראלי; מגפונים: שופרא

חייה החלומיים של רלי כוללים נסיעה אחת לחודש לתצוגות אופנה באירופה המיועדות לקניינים זרים שמגיעים מכל רחבי העולם שמהן בוחרת רלי את הפריטים ומביאה אותם לבוטיק. רלי מקפידה על בדים איכותיים (כותנה, משי, במבוק, צמר ואנגורה) ותפירה עילית כאנטי תזה ל"אופנה המהירה" המוכרת לנו בשנים האחרונות שמגיעה ממדינות המזרח.

צילום: ורד פרקש; שמלה של golden goose (במחיר 650 ש"ח) ונעליים מפורטוגל (זוג אחרון מידה 38 640 ש"ח): בוטיק Audrey by Rely; תכשיטים: דליה ישראלי

צילום: ורד פרקש; שמלה של  Anna Meyer שמוכרת גם בגאלרי לאפייט (375 ש"ח): בוטיק Audrey by Rely; עגילי זהב ושרשרת: דליה ישראלי; מגפונים: שופרא

ועכשיו לחלק המשמח מכל: על אף שמדובר באופנה עילית ובפריטים שחלקם קולקציות חדשות, בזכות העובדה שרלי קונה את הפריטים היישר מהתצוגות המחיר נמוך משמעותית ומחירם של מרבית הפריטים נע בין 150 ל-650 ש"ח, ומחיר חלק קטן מפריטים של מעצבי על או פריטי אספנות עולים בין 500 ל-1,500 ש"ח.

איפה אפשר לרכוש את הפרטים של Audrey by Rely

הבוטיק Audrey by Rely ממוקם בהוד השרון רחוב שער העמקים 15א' בתיאום מראש עם רלי בטלפון 054-445-4611. בתיאום טלפוני הבוטיק פתוח בכל שעה ואפילו 22:00 בלילה או 7:00 בבוקר הן שעות לגיטימיות.

והדובדבן שבקצפת: כל מי שתגיע לבוטיק של רלי ותספר שהגיעה דרך הבלוג תקבל במתנה עם כל קניה מטפחת משי לצוואר. ייאי

ניתן ליצור קשר עם בוטיק Audrey by Rely גם באמצעות עמוד הפייסבוק או האינסטגרם.

הדובדבן שבקצפת (ובנעל 😉 ): מטפחת משי מתנה על כל רכישה. צילום: ורד פרקש; נעליים (550 ש"ח): בוטיק Audrey by Rely; טבעת זהב עם אבן אקוואמרין: דליה ישראלי

צילום: ורד פרקש; שמלת סריג של מיסוני קולקציית חורף 2019 (850 ש"ח): בוטיק Audrey by Rely; תכשיטים: דליה ישראלי; נעליים: שני בר

הצורפת ומעצבת התכשיטים דליה ישראלי

לפני שנה התארחה בבלוג הצורפת דליה ישראלי ושיתפה על המסלול המקצועי שלה, הדרך שעברה ותהליך היצירה שלה. בשנה שחלפה מאז התחדשה דליה באתר חדש וחתיך שפונה הן לקהל הישראלי והן לקהל דובר אנגלית וכרגע המחירים הם בדולרים ובקרוב מאוד יתווסף התמחור גם בשקלים.

צילום: ורד פרקש; תכשיטים: דליה ישראלי; שמלה מנומרת: בוטיק Audrey by Rely

צילום: ורד פרקש; טבעות: דליה ישראלי

דבר נוסף שאפיין את פועלה של דליה ישראלי בשנה שחלפה הוא שלל שיתופי פעולה עם נשים מעניינות (ולשמחתי הרבה אחת מהן היא אני אם כי "מעניינת" זה ללא ספק ענין של העדפה אישית 😉 ) שמביאות את הסיפורים שלהן אל תוך התכשיטים. במהלך השנה יעלו באתר עוד ועוד שיתופי פעולה שכאלה כמו למשל עם הבלוגרית קרן מהבלוג "אמא כמוך". פרויקט מענין נוסף שאפין את השנה החולפת הוא איסוף שמות ילדים והסיפור שמאחוריהם וגם פרוייקטים של צילום עם סטודנטים מוכשרים לצילום מהתכניון.

צילום: ורד פרקש; שרשרת אבן סיטרין ושרשראות ילדים: דליה ישראלי

לארסנל התכשיטים המרשים התווסף תכשיט חדש: שרשרת עם תליון עיגול קעור משובץ יהלום ובהיקף של העיגול ניתן לחרוט מילים לפי הזמנה: שמות הילדים או הנכדים או מילות השראה.

צילום: ורד פרקש; תכשיטים: דליה ישראלי; גלביה של משכית (1,000 ש"ח): Audrey by Rely

תכשיט חדש ומענין נוסף הוא שרשרת תליון פעמון התחרה שהשתתף בתערוכת עיצוב ביחד עם טבעת תחרה משובצת אבני אמרלד בתערוכת תכשיטים באוסטרליה.

 Audrey by Rely צילום: ורד פרקש; שרשרת: דליה ישראלי; שמלה: בוטיק

אחד המאפיינים העיצובים שמזוהים מאוד עם העיצובים של דליה הוא טבעות העיגולים. דליה אוהבת לעבוד עם יהלומים (שזה עובד נהדר עם העובדה שאני אוהבת לענוד אותם… 😉 ) ולטבעות העגולות משובצות היהלומים בהיקף הצטרפו גם טבעת עם יהלומים ירוקים ועוד כמה עיצובים יחודיים ומשמחים לבב אישה.

צילום: ורד פרקש; טבעת זהב משובצת יהלומים בתפזורת: דליה ישראלי; כפפות רשת לבנות: בוטיק Audrey by Rely

צילום: ורד פרקש; טבעת זהב משובצת יהלומים ירוקים: דליה ישראלי; משקפי שמש: Private Vintage Collection

איפה אפשר למצוא את התכשיטים של דליה ישראלי

את התכשיטים של דליה אפשר למצוא ולרכוש בחנות אונליין שלה, או ליצור איתה קשר בטלפון 052-4545138 או במייל dalyaisraeli@gmail.com.

אפשר למצוא את דליה ותכשיטיה גם בפייסבוק וגם באינסטגרם ולהתעדכן בפריטים החדשים שיוצאים ובמכירות המיוחדות שמתקיימות מידי פעם.  

צילום: ורד פרקש; טבעת זהב ועגיל משובץ יהלום: דליה ישראלי

מה חשבת על הפוסט? על הבגדים, התכשיטים והתמונות? ספרי לי למטה בתגובות ומבטיחה להשיב לכל שאלה ולשתף בכל הגיג פילוסופי קיומי שתחפצי.

בנוסף ואם את חשה עצמך נדיבה, אשמח אם תפרגני ב"לייק" קטן בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ומוזמנת גם לבוא לבקר בפיד המתולתל והצבעוני שלי באינסטגרם.

צילום: ורד פרקש; שמלת מיסוני (850 ש"ח) ומשקפי שמש וינטאג': בוטיק Audrey by Rely; תכשיטים: דליה ישראלי

אפשר לשמור איתך על קשר?

אם נהנית ואת רוצה לקבל למייל גם את הפוסטים הבאים ולהכיר מעצבות ומעצבים ישראלים חדשים,

אם את רוצה להכיר יוצרים מקומיים, לדעת על מבצעים, ולהשתתף בהגרלות שמיועדות רק לקוראות הבלוג,

בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של “תלתלים” (עוד קצת למטה, יש חלונית להרשמה) ותהיי הראשונה לדעת על הנחות, מבצעים והגרלות שמוצעים רק לקוראות הבלוג. ואם החלטת שלא, לא לא, אל תרגישי רע, זה לא שאני נעלבת או משהו…;-)

16 תגובות

  1. המתלבטת

    הגעתי למסקנה שרק את מוצאת את כל פינות החמד והמעצבות המיוחדות.
    שילוב מקסים בין הבגדים והתכשיטים.
    על הנעלים , אני לא מדברת..:)

    השאר תגובה
    • הילה בן חנוך-לוי

      אני מודה שזה כשרון שירשתי מאמי שהעבירה לי שיעורים חשובים בנושא.

      השאר תגובה
  2. שגית

    הטבעות זהב משובצות יהלומים יפיפיות! והכתיבה שלך משהו הילה

    השאר תגובה
    • הילה בן חנוך-לוי

      תודה רבה שגית. הטבעות בהחלט משגעות. סימנתי אחת מהן שתהיה מתנה לעצמי ליומהולדת 40. נראית לי מתנה ראויה

      השאר תגובה
  3. ציפי

    רלי נראית כמו משהי בעלת טעם משובח ואני מתארת לעצמי שאגיע אליה לרחרח קצת. השידוך שלך עם התכשיטים של דליה ישראלי מושלם. אני אוהבת יהלומים, וזהב ובעצם את הכל. תודה על השיתוף היפה ככ.

    השאר תגובה
    • הילה בן חנוך-לוי

      ציפי את נהדרת. אם את מגיעה לרלי לא לשכוח להזכיר שהגעת דרך הפוסט כדי לקבל צעיף ממשי מתנה.

      השאר תגובה
  4. נעמי דוד

    התכשיטים והפריטים מלאי שייק וסטייל. מקסים! שמחה שאני קוראת את הבלוג שלך ונחשפת ליוצרים ומקומות חדשים💕 הצילומים שוס!

    השאר תגובה
    • הילה בן חנוך-לוי

      איזה כיף נעמי. בקרוב ממש אנחנו 😉

      השאר תגובה
  5. שירה גנני

    זה גילוי מפתיע ומרגש! לא הכרתי את הבוטיק ואני ממש שמחה ששיתפת! על התכשיטים של דליה אני כבר מעולפת מזמן

    השאר תגובה
    • הילה בן חנוך-לוי

      לא סתם אמרתי שזה בוטיק סודי…

      השאר תגובה
  6. אורטל אקרמן

    אוהבת אותך ואוהבת את רלי! ושמחתי מאד להכיר בשנית את דליה.
    פוסט מקסים, צילומים מרהיבים ואת מהממת !

    השאר תגובה
    • הילה בן חנוך-לוי

      איזה כיף לקרוא את התגובות המפרגנות שלך לא סתם יש לך כזה עור פנים 😉

      השאר תגובה
  7. רלי

    ריסקת לי את החב לחתיכות קטנות.
    אוספת את השברים וחוזרת לקרוא את הפוסט עוד 19854 פעמים .
    את מהממת,את כותבת נפלא מצטלמת מצויין .
    תודה לאלוהי הפייסבוק (והאינסטגרם )
    שהפגיש בינינו

    השאר תגובה
    • הילה בן חנוך-לוי

      את מרגשת! ושמחה שהכל קרה ביום שהוא גם משמעותי עבורך ואת יכולה לחזור לנשום.

      השאר תגובה
  8. דליה ישראלי

    תמיד כיף לקרוא את מה שאת כותבת,איך שאת מפרגנת ולהסתכל בצילומים הנפלאים שלך. את נהדרת והצלמת ורד פרקש מוציאה את כל הטוב שבך. אני מאושרת שהכרנו והתאהבנו

    השאר תגובה
    • הילה בן חנוך-לוי

      גם אני!!! ושמחה לא פחות למלא את רשימת המשאלות והמתנות העתידיות בפריטים שלך.

      השאר תגובה

שלח תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת