לפני חודשיים הצגתי בבלוג את סיפורו וקולקציית הקיץ של מעצב האופנה אסף פלג ולשמחתי הרבה, מישהו שם למעלה חיבב את התוצאה והוזמנתי פעם נוספת הפעם להציץ, להציג, לתעד ולהתאהב, בקולקציית הסתיו היפהפייה החדשה של אסף פלג והחלטתי לנצל את ההזדמנות החגיגית שניתנה לי כדי לשתף אתכן בהגיגי האסקפיסטים אודות העונה האהובה עלי – הסתיו! אז ללא הקדמות נוספות, זו הרשימה הקטנה שלי שצפויה לשכנע אפילו את חובבי הקיץ המושבעים לעבור אלינו למחנה הסתיו.

קולקציית הסתיו החדשה של המעצב אסף פלג

כי אפשר ללבוש ג'קט

במדינה שבה 80% מהזמן יוקדת השמש, כדאי לנצל את מעט הזמן בשנה שאפשר לעטר את מלבושנו בפריט האחד שתמיד משדרג כל הופעה ומחמיא לכל אישה (ואיש), בכל גיל, משקל, גובה ומבנה גוף. ועל כן מוטב לכל אחת (ואחד) להתהדר מידי עונה בג'קט מוצלח אחד, שלא לומר עשרים…

אופנת הסתיו של אסף פלג
צילום: ורד פרקש; ג'קט (עכשיו במחיר מבצע של 404 ש"ח), מכנסיים, חולצה (215 ש"ח) ותיק: (269 ש"ח) אסף פלג; נעליים: אלן רובין

אופנת נשים
צילום: ורד פרקש; ג'קט (404 ש"ח), חולצה (215 ש"ח), מכנסיים ותיק (269 ש"ח): אסף פלג; נעליים: אלן רובין

הזמן להתחדש בגזרות שטרם ניסית

עונות מעבר הן זמן להתחדשות והתחדשות זה הזמן לנסות דברים שטרם ניסית ותמיד חלמת לנסות. ואם גזרות חדשניות מידי נראות לך מעט נועזות אימצי בחום את משפטו של החכם באדם א. איינשטיין (לא אריק. השני 😉 ) שאמר "אחרי שאתה יכול לקבל את העובדה שהיקום הוא חומר המתרחב אל תוך שום מקום שהוא בעצם משהו, ללבוש פסים עם משבצות בא בקלות" או במילים פשוטות: פרופורציות (ולא בהכרח בגודל החולצה).


צילום: ורד פרקש; חולצה (עכשיו במחיר מבצע 314 ש"ח) ומכנסיים: אסף פלג; נעליים: אלן רובן

חולצת אוברסייז בסגנון יפני של המעצב אסף פלג
צילום: ורד פרקש; חולצה, תיק (224 ש"ח) ומכנסיים: אסף פלג

תיק יד לבן
צילום: ורד פרקש; חולצה (314 ש"ח), תיק (296 ש"ח) ומכנסים: אסף פלג

העת להוציא את צווארוני הגולף

אם נגזר עלי להכתיר פריט לבוש אחד שהופך את כולנו למלכותיות משל היינו מייגן מרקל (למעט כובע), הרי שזוהי ללא ספק, חולצה עם צווארון גולף, ועל כך תעיד כל מי שקוראת בשקיקה את הגיגיה של הגברת הראשונה של עולם האופנה הישראלי הלוא היא "המלבישה" שלי גרוס.

אמנם מושבה הטבעי של חולצת הגולף שוכן לו אי שם במעמקי החורף אולם הסתיו מביא עימו חלון הזדמנויות קצר שבו אנחנו יכולות להתהדר בצווארון גולף מלכותי ועדיין להציג זרועות שזופות (אם כי במקרה שלי המילה "שזופות" היא מעט שאפתנית) שטרם הלבינו תחת מעטה של בגדי החורף.

חולצת גולף שחורהצילום: ורד פרקש; חולצה (314 ש"ח), מכנסיים ותיק (260 ש"ח): אסף פלג; נעליים: אלן רובן

שכבות רבותי, שכבות

שכבות זה למעשה שניים במחיר אחד. לצאת מהבית כשאת לבושה בבגד אחד ובהמשך להראות כמי שלבושה בבגד אחר והכל במחי פריט אחד נוסף. אשרינו.


וסט צהוב בעיצוב אסף פלג
צילום: ורד פרקש; מכנסיים, אפודה (עכשיו במחיר מבצע 379 ש"ח) וחולצה: אסף פלג; נעליים: אלן רובין; משקפיים: Private Vintage Collection

חולצה פרחונית של אסף פלג
מורידים את הג'קט ומקבלים הופעה חדשה. צילום: ורד פרקש; חולצה (215 ש"ח), מכנסיים וג'קט (עכשיו במחיר מבצע 404 ש"ח): אסף פלג; נעליים: אלן רובין

כי הסתיו מביא איתו ניחוח אירופאי

אם יש עונה שבה מדינתנו המזרח תיכונית נראית לפרקי פרקים כאחת הערים האירופאיות הפוטוגניות בהן בורכו דורי דורות של אומות אנטישמיות הלוא שזוהי ללא ספק עונת הסתיו. כשהמדרכות האפרוריות שלנו מתמלאות בשלל עלי שלכת בכל צבעי הקשת, ורוח נעימה מנשבת בעלים אפשר לרגע קט לעצום עיניים ולשכוח ש"פו פו פו פה, פה זה לא אירופה" ואולי לוותר על השיטוט התמידי ב sky scanner. או שלא.


סטריט סטייל תל אביב
צילום: ורד פרקש; חולצה ותיק: אסף פלג; משקפי שמש: רזילי

שמלה שחורה עם צווארון

שמלה בצבע שחור לבן

תיקים של המעצב אסף פלג
צילום: ורד פרקש; תיקים: אסף פלג

כי המשבצות חוזרות

בתור מי שהתבגרה בניינטיז והתחנכה על ברכי הגראנג' תמיד יוותר מקום חם בליבי לחולצות המשבצות ולמפגע האורתופדי המכונה נעלי ד"ר מרטינס. העונה למרבה השמחה חוזרות המשבצות לככב בשלל קולקציות חורף וסתיו בגזרות עדכניות ובעיקר, מחמיאות יותר מאלו ששלטו בנייטיז.

צילום: ורד פרקש; שמלת משבצות (עכשיו במחיר מבצע 386 ש"ח) ומכנסיים: אסף פלג; משקפיים: Private Vintage Collection

חולצת אוברסייז בצבע ירוק
צילום: ורד פרקש; מכנסי משבצות, חולצה ותיק: אסף פלג; נעליים: United Nude; משקפי שמש: רזילי

זמנם של התיקים הגדולים

גם אם ניחנת בכוח העל המאפשר לך להתנהל בעולם כשאת מסתובבת עם תיקון קטן ואלגנטי כשרוחה של שאנל מרחפת מעליו, וודאי תסכימי גם את כי עם ירידתן של הטמפרטורות ומזג האוויר ההפכפך אין דבר נוח, יעיל וחשוב יותר מתיק שיכול להכיל גם עליונית, מיטריה, כפפות, ולעת הצורך- מייבש שיער.


הפקת אופנה סתווית
צילום: ורד פרקש; חולצה, מכנסיים ותיק: אסף פלג; מגפונים: United Nude; משקפי שמש: רזילי

תיק בצבע כסף של המעצב אסף פלג

תיק גדול בצבע אפור וצהוב

כי סתיו זאת העונה שבה הפכתי לאמא

לפני 6 שנים קרו שני דברים גדולים ומשני חיים, לפחות את שלי: הדבר הראשון הוא שנולדה ביתי הבכורה. הדבר השני והגדול לא פחות, הוא שבאותו רגע, נולדה לה גם אמא. לציון המאורע החשוב בתוספת העובדה שאני ובעלי לא הצלחנו להסכים על שום שם אחר, נקבע שמה בישראל: "סתיו".


צילום: ורד פרקש; שרשרת ילדים: דליה ישראלי (לחיצה על התמונה תוביל אתכם לפוסט שבו היא התארחה עם תכשיטי הזהב והיהלומים הנהדרים שלה); שרשרת עם תליון שעוצבה במיוחד עבורי: נוגה ברנע – הלוחשת לאבנים

קולקציית הסתיו של המעצב אסף פלג

ביקשתי מאסף פלג שיספר מעט על קולקציית הסתיו היפהפיה הזו. הנה מה שהיה לו לומר בענין:

"הקולקציה החדשה היא קולקציה נשית, יצירתית ומעוררת השראה של עיר אפופה בגוונים מונוכרומטיים ושיק אלגנטי מוקפד. הקולקציה מאוד מגוונת שמשלבת בתוכה מכנסי שק, מכנסיים גבוהים, חצאיות גבוהות המעניקות צלליות מחמיאות לגוף, חולצות במגוון סגנונות מצמודות ועד אוברסייזיות בשילוב בדים עם הדפסים מקוריים, טוניקות וחולצות מכופתרות. בנוסף, כוללת הקולקציה מגוון של ג'קטים עשויים בדים ביבוא אישי שכל אחת תרצה בארונה.

שמלה שחורה קלאסית
צילום: ורד פרקש; שמלה (עכשיו במחיר מבצע 413 ש"ח) ותיק: אסף פלג; נעליים: אלן רובין

הקולקציה מיוצרת במידות 38 עד 44 והסטודיו גם נותן מענה להזמנות מיוחדות בכל מידה. בקולקציה הנוכחית יש מבחר שמלות ערב מחמיאות בצבעים מונוכרומטיים והדפסים אקזוטים עשירים. אפשר למצוא גם שמלות מבדים נשפכים עם ברק עדין למראה מלא גלאם.

הצבעים שמרכיבים את הקולקציה הזו הם שחור, לבן, זהב, כסף, מג'נטה, בורדו, ירוק בקבוק וחרדל. הבדים הם בדי משי, כותנה (חלקה או מודפסת), זמש, קטיפה וסריגים עשירים לחורף. הבדים הללו מיובאים בייבוא אישי והאיכות והייחודיות שלהם בהתאם."

המעצב אסף פלג
צילום: ורד פרקש; חולצה ועליונית: אסף פלג; משקפי שמש: Private Vintage Collection

איפה אפשר למצוא את הבגדים של אסף פלג

את קולקציית הסתיו המשגעת שקיבלתם פה ממנה טעימה קטנה ושמונה כ-100 (!) פריטים תוכלו למצוא בחנות ברחובות ברחוב הרצל 175 ובחנות של אסף פלג בקניון רננים ברעננה במתחם "שדרת המעצבים" וכמובן שבחנות האינטרנטית.

בחול המועד בסוכות בימים חמישי ה- 27.9 (בשעות 9:00 עד 19:00) ושישי ה- 28.9 (שעות 9:00 עד 15:00) תתקיים בסטודיו ברחוב הכישור 9 ברחובות (טלפון 077-5177025) מכירה מיוחדת של עודפים במחירים אטרקטיביים וגם של פריטים חדשים ופריטי one of a kind לאספניות.

מוזמנות להמשיך ולעקוב במובן החיובי והלא סטוקרי אחרי אסף פלג גם בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם שלו ולהרעיף אהבת חינם ופרגון שעושה רק טוב לעור הפנים.


צילומי קולקציית הסתיו של המעצב אסף פלג
צילום: ורד פרקש; חולצה (314 ש"ח) ומכנסיים: אסף פלג

אפשר להציע לך חברות?

נהנית ואת רוצה לקבל למייל גם את הפוסטים הבאים ולהכיר מעצבים חדשים? בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" ותהיי הראשונה לדעת על הנחות, מבצעים והגרלות שמוצעים רק לקוראות הבלוג. ואם החלטת שלא, לא לא, אל תרגישי רע, זה לא שאני נעלבת או משהו…;-)

מוזמנת גם לפרגן ב"לייק" לעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ולהצטרף ל-17,500 העוקבים שלי באינסטגרם.

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת