לאחרונה הצטברו על שולחני כמה וכמה פריטי ביוטי שקיבלתי לצורך סיקור, צילום או להתנסות מהקוסמטיקאית שלי וחשבתי שהשבוע האחרון של השנה הוא זמן אידיאלי לסקור את כל מה שעשה לי נעימי לאפידרמיס ולתלתל. 

סקירת מוצרי ביוטי וקוסמטיקה חדשים על המדף ומייבש השיער החדש של דייסון

סדרת המוצרים של BriAA ישראל

כשמגיעים לגילי המקשיש מבלים חלק ניכר מהזמן הפנוי (והלא פנוי) בחיפוש אחר מוצרים משפרי אפידרמיס מוצלחים. הסיפור שלי עם מוצרי "בריאה" הוא סיפור שהתחיל מתמונה באינסטוש ונגמר במה שמסתמן כמו התמכרות אמיתית בעקבות מפגש הכרות אליו הוזמנתי כדי לשמוע על הייחוד של המוצרים ולהתנסות בהם. 

המוצרים של בריאה מכילים ריכוז יחסית גבוה של חומרים פעילים ועשויים מרכיבים טבעיים בלבד ללא חומרי שימור סינטטיים ופרבנים. במסגרת המפגש הוזמנו להתנסות בסדרת המוצרים המלאה הכוללת סבון לניקוי יום יומי, מסיכת פוליש לניקוי יסודי, מסיכה לפתיחת נקבובויות והולכת הזנה, מסיכת הצערה, קרם יום וקרם לילה. 

הכרות והתנסות עם מוצרי האנטיאייג'ינג של בריאה

כמובן שאחרי שימוש אחד אני לא יכולה לדווח על הצערת העור והשבת הנעורים אבל הסבון בהחלט נעים ולא מייבש, ולאחר שימוש במסיכות ובקרם הלילה העור היה נעים מאוד למגע ובעל בוהק רענן ויפה. 

בחודש הקרוב אמשיך להשתמש במוצרים ומבטיחה לדווח על התוצאות, רק קחו בחשבון שבכל הנוגע לטיפוח העור בלילה אני לוקה בבעיית ההתמדה שנובעת מהעובדה שאני נרדמת מול המחשב או מול הטלוויזיה בשעה מוקדמת עד כדי להביך מבלי שאני מספיקה לסיים את שגרת הטיפוח הלילית…

  מתנסה במסיכת הפנים של בריאה

מייבש השיער החדש מבית דייסון

אמי תמיד אמרה שצדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים. אמנם אינני מתיימרת לראות עצמי כ"צדיקה", אבל רצה הגורל והפעם, נפתרה מצוקתי בעזרת אחרים וב"אחרים" אני מתכוונת לחברת "דייסון". 

מייבש השיער החדש והחתיך של דייסון

דפיוזר הוא ידידה הטוב ביותר של המתולתלת ובחודשים האחרונים באדיבותו של גור הקטן שלי שגילה את חדוות פירוק מייבש השיער מהדיפיוזר, דפיקת הדיפיוזר הכי חזק שאפשר על כל מה שעושה רעש (עדיפות ניתנה על ידו לקרמיקה של האמבטיה) ונסיונות כושלים של הרכבתו מחדש, נאלצתי לבחון את החלפתו של המכשיר. כשראיתי את מייבש השיער החדש של דייסון בסניף "אפריל" בקניון שבעת הכוכבים שליד הבית שלי, בהיתי בו בכמיהה כי בתמונה הוא כה חתיך, ולכן כל כך שמחתי כשהמוצר נשלח אלי להתנסות. 

התלתלים שלי לאחר השימוש בפן של דייסוןהתלתלים שלי לאחר השימוש הראשון במייבש השיער. צילום: ורד פרקש; עגילים: tamarita

דייסון היא האפל של מוצרי החשמל והמוצרים שלה מאופיינים בעליונות טכנולוגית ועיצובים חתיכיים. המחיר בהתאם ועם יד על הלב המחשבה הראשונה שעברה לי בראש היא מי תשלם כמעט 2,000 ש"ח על מייבש שיער אבל אחרי יותר משבוע של התמכרות אני יכולה לכתוב בוודאות גמורה שהוא שווה כל שקל, ואפילו אנמק:

1. הוא עצמתי מאוד, ופעם ראשונה שנפח התלתלים שלי נשמר גם יומיים אחרי שחפפתי את השיער והשתמשתי בו עם הדיפיוזר (כן, לפעמים עוברים יומיים ובחורף אפילו יותר מבלי שאני חופפת את השיער. Don`t shoot me ;-)). התעוררתי בבוקר, ניערתי אותו, שיחקתי קצת עם האצבעות ויצאתי לדרכי. 

2. זה נחמד מאוד שהוא שקט, אבל זה לכשעצמו לא מצדיק הוצאה כספית כזו עבור מי שאין לה ערימות של כסף נזיל. מה שיותר מצדיקים בעיני את ההוצאה הם המשקל והגודל, כי העובדה שהיד לא מתעייפת תוך כדי השימוש היא בעיני יתרון משמעותי שמאפשר גם להגיע לתוצאות טובות יותר ואלו מביניכן שלא יוצאות מהבית בלעדי פן, או מרבות לנסוע לחו"ל, יהנו מאוד מהקומפקטיות שלו. 

3. התוצאה שמתקבלת מקצועית מאוד ואם זה יחסוך לכן תור במספרה אז מדובר בהוצאה שתחזיר את עצמה מהר. 

התלתלים שלי אחרי שימוש בפןומזווית אחרת. צילום: ורד פרקש; שרשרת: tamarita

פילינג גרגירים

יש האומרים שאישה תעזוב את בעלה הרבה לפני שהיא תעזוב מעצב שיער טוב, רופא נשים טוב וקוסמטיקאית טובה. אני לשמחתי בורכתי בכל השלושה פלוס הבעל. אולם היות שלא התכנסתן עד הלום כדי לשמוע טיפים על חיי זוגיות (להביא לעולם ילדים שיודעים לישון 😉 ) או מתי לאחרונה עשיתי בדיקת פאפס, אפצח לרגע בשיר הלל לקוסמטיקאית הנהדרת והצנועה שלי גלינה סורשר, שמטפלת בעור שלי בעדינות מבלי להוציא אותי אדומה אחרי טיפולים ולא מנסה כמעט אף פעם למכור לי מוצרים מה שהופך אותה ליחידת סגולה, ולצערי בגלל שאין לה אתר או פייסבוק אני לא יכולה לפרגן לה פה כמו שהייתי באמת רוצה. 

שלא כהרגלה, בפעם האחרונה שביקרתי אצלה היא המליצה לי בחום רב מאוד על מוצר חדש שהיא קיבלה – פילינג של חברת France Laure עם אנזים פירות שעשוי כולו מרכיבים טבעיים. מידי בוקר מורחים אותו על העור, מחכים בין 3 ל-4 דקות, שוטפים, וממשיכים בשגרת הטיפוח. העור נראה נפלא מייד אחרי השימוש ומי שכמוני סובלת לעיתים על אף קרבתי לגיל המעבר מפצעונים, תגלה שהפילינג עוזר למנוע גם את אלו. מה שכן, אני לא בטוחה שהוא יתאים למי שעורה מאוד מאוד יבש. 

פילינג גרגירים מוצלח במיוחדעגילים: Toppatsu

קבוצת הפייסבוק "דולצ'ה ויטה (ואיי -הרב גם)"

לסיום, המלצה משנת חיים ולגמרי בחינם! את קבוצת הפייסבוק "דולצ'ה ויטה (ואיי – הרב גם)" גיליתי במהלך ההריון עם גור כשההורמונים עשו בי שמות ובין יתר נפלאותיהם החזירו את עור פני היישר לגיל ההתבגרות המחוצ'קן. מאז חלפו כמעט שלוש שנים ואני יכולה לומר בפה מלא שבעיני זוהי קבוצת הביוטי הטובה ביותר שמצאתי, ולא בכדי היא מונה כמעט 30,000 חברות (וגם כמה חברים). 

בקבוצה נערכים דיונים יסודיים מאוד על מוצרים שונים, חברות משתפות על תוצאות לאורך זמן ונותנות הרבה מאוד אנקדותות חשובות, מספרות על מבצעים שווים וקופונים ומגלות אחת לשניה כשהן מוצאות מוצר פלאי חדש. 

בזכות הקבוצה, נכנסה לחיי החומצה הגליקולית הטובה, גיליתי אתרי קוסמטיקה טבעיים נהדרים ולמדתי את רזי הקוסמטיקה הקוריאנית.  

קפה ופרחים אדומים.

זהו לבינתיים, ועד לפעם הבאה, אשמח מאוד אם תפנקו ב"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ואם אתן רוצות להמשיך ולהנות מתכני הבלוג וגם לקבל ישירות למייל קופונים, הטבות והודעות על הגרלות שייחודיות למנויות הבלוג, אתן מאוד מאוד מוזמנות להצטרף לרשימת הדיוור של "תלתלים" בכל אחד משלל הבאנרים שקופצים באתר או בחלונית ההרשמה ל"מועדון תלתלים" בחלקו התחתון הימני של הבלוג. 

Summary
Review Date

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת