כל מה שחשוב לדעת על שבוע האופנה בתל אביב 2017

לרוב החיים אינם מזמנים לי אירועים שמאפשרים להבליח לרגע החוצה מחיי האפרוריים דרך כלל ולחיות לרגע קט בסרט. למרבה השמחה שבוע האופנה 2017 מספק הזדמנות נהדרת לחיות קצת בסרט במובן האסקפיסטי והטוב ביותר של המילה. 

שבוע האופנה  2017

צילום: מאי דהן ; אני בחצאית של זויה סנדלר לגילדת המעצבים, חולצת וינטאג' מניו יורק, נעליים של couple of. 

אז אחרי שכאחרונת קלישאת דור ה -Z (ואני כידוע נציגה גאה של דור ה- X…) הפגזתי את פיד האינסטגרם, הסטוריז והפייסבוק בתמונות וסרטונים לייב מהאייונט הגיע הזמן לקחת נשימה עמוקה ולסכם את החוויה המרנינה במסקנותי, הגיגי ומחשבותי המתולתלות. 

שבוע האופנה גינדי 2017Photo by Segal Studio; תיק של פורלה

אחת התופעות הידועות בשבועות האופנה היא תופעת ה"ציץ המציץ". כלומר בגדים שקופים ודוגמניות נטולות חזיות, גוזיות ושאר מכסים. שנים הנחתי שמדובר באמירה אופנתית חברתית שאת פשרה לא הצלחתי להבין. אלא שלראשונה הבנתי שלא באמירה מדובר כי אם בפרקטיקה הגיונית. במהלך התצוגה נדרשות הדוגמניות להחליף אאוטפטים במהירות מסחררת. אם בנוסף היה עליהן להחליף כל פעם חזיה סביר להניח שחרדתן הגדולה של הדוגמניות ליפול מהעקבים הייתה מוחלפת בחרדה מסוג חדש שבה קרס החזיה מסרב להפתח או נתפס בחולצה שמעליה (או שרק לי זה קורה??). 

דוגמנית - שבוע האופנה 2017

צילום: מאי דהן; מתוך התצוגה המשגעת Upcoming designers חממת מפעל הפיס לאופנה. 

למרבה הצער נראה עדיין שרוב המעצבים מעדיפים אותנו שדופות. יוצאת הדופן: אנה לוצקי שבלטה באופן מעצים ומעורר השראה כשהעלתה על המסלול שלל נשים נהדרות ויפות, בכל מגוון קשת המידות והגילאים. 

כצפוי הבחירה של אנה להעלות על המסלול נשים אמיתיות עוררה לא מעט מחלוקות בנושא. היטיב לכתוב את דעתו במילותיו הנהדרות ארז עמירן – גבר סטרייט בעולם האופנה (יש כזה דבר!!) שהייתה לי הזכות לפגוש סוף סוף מחוץ לגלי המרשתת. 

אני אינני מתיימרת לכתוב את דעתי על עולם האופנה, מעולם לא למדתי לימודי אופנה רשמיים ולכן רק על עצמי לספר ידעתי. אולם אציין בכל זאת דבר אחד. הנשים השדופות שהוצגו במרבית התצוגות עוררו בי רצון מודחק לאמץ הפרעת אכילה כלשהי. התצוגה של אנה מאידך (שגם אופיינה באינפלציה שופעת של נשים מתולתלות ;-)) גרמה לי להרגיש נפלא עם עצמי, עורי ומשקלי. והאם זו לא אמורה להיות אחת ממטרותיה הרצויות של אופנה? 

אופנת פלאס סייז בשבוע האופנה 2017

עם הבלוגרית בת ה- 18 שחר קרסניק. לא שדופות ולא מתנצלות על זה! אני עונדת שרשרת של גלית רונדין לגילדת המעצבים. שחר לובשת שמלה מ- Asos, נעליים של מליסה, תיק וינטג' וקשת פרחים שהיא עיצבה.

לראשונה פגשתי בכמה דמויות שלתומי חשבתי שחיות רק באינסטוש. טעיתי. יש להן גוף בשר ודם. אחת מהן אפילו חיבקתי והיא לא התפוגגה כאילוסטראציה. 

מדרגות נעות

צילום: מאי דהן;

אם אושיית אינסטגרם מתחת לגיל 25 שואלת לשמך היא לא מתכוונת לשם שנתנו לך אביך ואמך. היא מתכוונת לזה: hilataltalimi@

תצוגת האופנה של אנה לוצקי

 בר טימור – בלוגרית,דוגמנית ולוהטת באופן כללי בתצוגה של אנה לוצקי

צלמות אופנה הרבה יותר יפות ומעניינות ממרבית הדוגמניות שהן מצלמות. 

צלמת האופנה איילת תמרי

אחת מצלמות האופנה המופלאות שיש – איילת תמרי שמצלמת את מיטב הדוגמניות אבל נפלאה, משגעת ובעלת סטייל יותר מכולן. לצידה התגלמות סטייל גברי משובח של אבירם פימה. 

אישה עם חצאית טול שחורה

הצלמת מאי דהן עם חצאית מהחלומות של דורין אטיאס, ראסטות מרשימות ובעיקר חיוך ממיס. 

גם לדוגמניות ממש ממש ממש ממש רזות, יש צלוליט. רק אומרת. 

נשים שמחות

אני ולירון. לירון עם בגדים בעיצובה. אני עם שמלה של יפית אוחיון

תמיד תהיתי לעצמי מה המקור להבעה האטומה ונטולת כל שביב של חיוך שעוטות על עצמן דוגמניות על המסלול. אולי הן עייפות, אולי הן מתוחות, אולי גם הן כאחת האישה חשות לעיתים חוסר ביטחון עצמי ואולי הן פשוט רעבות. תהא הסיבה אשר תהא, בעיני חיוך הוא האקססורי המוצלח ביותר שיש והגיע הזמן לאמץ אותו גם על המסלול. 

סבינה מוסיוב בשבוע האופנה גינדי

צילום: מאי דהן; שמלה משגעת של סבינה מוסיוב בתצוגה של Upcoming designers חממת מפעל הפיס לאופנה. 

רמי קליישטיין החמיא לי על השמלה. לא מדובר במסקנה, אלא ניים דרופינג שכיף לי לכתוב לסיום 😉

שמלה שגולה של יפית אוחיון

Photo by Segal Studio

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת