עם בוא החופש הגדול הבא עלינו לבהלה, החלטתי להקדיש את הפוסט החודשי בסדרת ה"עודף ממאה" למוצרי ופריטי ילדים שאולי, רק אולי, יהפכו את הייאוש הגדול לקצת יותר נוח ואם לא יותר נוח, לפחות ליותר פוטוגני.

מוצרים ומשחקים לילדים במחירים זולים ובעיצוב מעצבים ויוצרים ישראלים

המוצרים הכייפים של Roome – חדרי קונספט לילדים

אני לא זוכרת מה הייתה המדיה שבה נתקלתי לראשונה במוצרים המתוקים של Roome –  האם היה זה דרך עמוד הפייסבוק או שמה היה זה דרך חשבון האינסטגרם אולם תהא המדיה אשר תהא, הייתה זו אהבה ממבט ראשון והשילוב של יצירתיות, הומור ומחירים נוחים כבשו מייד את ליבי.

הנה כמה מוצרים נבחרים:

סט מדבקות מתג ב- 30 ש"ח:


מדבקות קיר לחדר ילדים


כריות שעושות שמח:

כרית חתול ב- 60 ש"ח

כרית לחדר ילדים
כרית גולגלות ב- 50 ש"ח

מדבקות שם ב- 35 ש"ח

אמנם טבלת הייאוש מלמדת אותנו שארוכה הדרך עד ספטמבר אבל ברוח אווירת המונדיאל, מי שאינה רוצה להמתין עד הדקה ה- 90 עם מדבקות השם למחברותקופסאות אוכלבקבוקיםכל תשובות נכונות, תוכל למצוא כאן מדבקות שם מקסימות, יצירתיות, מלאות הומור ומה שלא פחות חשוב, עמידות באופן מעורר הערצה.

מדבקות שם איכותיות
מדבקות שם ב- 35 ש"ח
מדבקות שם מקוריות
סתיו בודקת את המדבקות החדשות שלה 😉

לאתר של Roome

שמלת אננס של pioo pioo

יש לי חולשה רבת שנים לבגדים השמחים של מותג השמלות המגניב pioo pioo והוא כיכב בעבר באחד הפוסטים הקודמים של "עודף ממאה" עם כמה פריטי נשים במחיר שווה לכל כיס. אבל כאמור הפעם אנחנו כאן בשביל הילדים ואת ליבי שבתה במיוחד שמלת האננס המתקתקה הזו שתעלה לכן 100 ש"ח:


שמלת אננס של pioo pioo

פיית האותיות

לאחרונה התוודעתי למותג ילדים יפהפה בשם "פיית האותיות" שמפזר אבקת פיות קסומה על לימוד האותיות בעברית או באנגלית. סתיו שלי עולה לכיתה א' והיא קיבלה ערכה נהדרת שכוללת את הספר שמלמד את האותיות בחריזה ושיר שנכנסים היישר ללב הילדים ודפי צביעה עם איורים משגעים מתוך הספר. הערכה הזו שקיבלה את השם הראוי "הערכה הקסומה" נמכרת כרגע במחיר מבצע של 68 שח:

לימוד חוויתי של אותיות א' ב'

לערכה הקסומה של פיית האותיות

משפחות מרובות ילדים (ובמונחים שלי הכוונה גם לשניים…) יכולות להנות מהערכה שכוללת גם את הספר ללימוד אותיות ה- א' ב' וגם את הספר ללימוד אותיות ה- a b c הכל בערכה אחת שנמכרת במחיר מבצע של 86 ש"ח:


ספר ללימוד עברית

לערכה ללימוד עברית ואנגלית של פיית האותיות

אפשרות נוספת וקסומה לא פחות היא פאזל מגנט שמגיע אף הוא באותיות a b c  או א' ב' ונמכר במחיר מבצע של 40 ש"ח:


פאזל ללימוד עברית


פאזל ללימוד אנגלית

לפאזלים ללימוד עברית או אנגלית

הפעלות חינוכיות בחופש הגדול
סתיו מחכימה ונהנית.

המוצרים המשמחים של YOLO

מאווררי גלידה צבעוניים ב- 35 ש"ח

בקיץ חם. ודביק. אבל ילדים כידוע, חסינים לחום וללחות ולעד יעדיפו להתרוצץ בגינה לוהטת ככל שתהיה. אבל על אף סדרי העדיפויות המעט מעוותים שלהם ;-), ילדים, או לפחות הילדים שלי, מתלוננים אף הם מעת לעת על חום. בדיוק בשביל זה חשבו ב- YOLO על מאווררים צבעוניים בצורה של גלידה שלא פחות מאשר בשביל הילדים, הם יעבדו מצוין גם לפריים או שניים באינסטגרם.


מאווררים בצורת גלידה
המאווררים של YOLO

תיקי גן ב- 79 ש"ח

אמנם ארוכה הדרך לעבר ספטמבר המושיע אולם אין זה אומר שלא מגיע לנו לחלום. ואם כבר לחלום על ה-1.9 אז לפחות שיהיה זה עם תיק גן חדש שיגרום לכל ילדי הגן האחרים לקנא (או לפחות לאמהות שלהם שזה בינינו מה שבאמת חשוב 😉 ).


תיקי גן של YOLO

מסכת עיניים בצורת חד קרן

כאמא לילדים קטנים חיי הם קלישאה של עייפות ואני מבלה חלק ניכר מזמני בפנטזיות על שינה ערבה. אמנם רחוקה ממני השינה כמרחק עד סוף החופש אבל זה לא אומר שאיבדתי את הזכות לפנטז. ואם כבר לפנטז על שינה, אז מן הראוי שיהיה זה במסיכת שינה בצורת חד קרן במחיר הפעוט של 24 ש"ח.


כיסוי עיניים חד קרן

לאתר של YOLO

שלטי העץ של UNICO

בשלטי העץ המקסימים של UNICO נתקלתי לראשונה באינסטגרם והשילוב של שלט העץ עם שלל הכיתובים והאיורים הנפלאים כבש אותי מהר יותר מהמהירות שאורכת בין הרגע שהילדים יוצאים לחופש ועד לרגע שקשירת חצוצרות מתחילה להשמע כמו אפשרות סבירה ;-). בחנות תוכלו למצוא שלל שלטי עץ מעוצבים עם שלל משפטים ואיורים שמתאימים כמעט לכל רגע בחיים. בקטגוריית הילדים אפשר למצוא שלל שלטי עץ מקסימים במחיר 96 ש"ח האחד. הנה כמה דוגמאות מלבבות:


תמונה לחדר ילדים


עיצוב חדרי ילדים

והנה גם אחד שזכה לבית חם בחדר השינה שלי:


תמונה מעץ
מתוך ההפקה שצולמה עבור מותג התיקים "כיסים"

משהו קטן בשבילנו

אין ספק שהקיץ הזה מאתגר במיוחד. כאילו שחודשים יולי אוגוסט אינם עונש כבד מספיק, השנה קיבלנו דובדבן נוסף – המונדיאל. ולכן, במקום להטביע יגוננו בפחממות וסוכרים הבה נפנה לנחמה האמיתית שמחזיקה יותר מחבילת גלידה וכבונוס, אינה משמינה: תכשיטים. תרים יד מי שלא סבורה שהרווחנו את זכותנו לענוד ביושר.

עגילי טיפה של INBAL

את התכשיטים של INBAL זכיתי להכיר במסגרת הפקת אופנה ישראלית שבה התארחו חמש מעצבות ישראליות מוכשרות וביניהן גם INBAL. מאז אני נהנית לעקוב אחריה ולבחון מידי עונה את הקולקציות שהיא מוציאה בחנות אונליין שלה. בקטגוריית ה"עודף ממאה" איתרתי הפעם זוג עגילי טיפה עדינים שנמכרים כרגע במחיר מבצע של 84 ש"ח. ניתן למצוא אותם בכסף או בזהב.


עגילי זהב עדינים


עגילי כסף עדינים

עגילים צמודים מנצנצים

חובבות זא'נר העגילים הצמודים תוכלנה להנות מעגילים צמודים עם אבן פיקוק גולמית מנצנצת.


לפוסטים הקודמים בסדרת ה"עודף ממאה" – בגדי מעצבים ותכשיטים במחירים זולים

נהנית מהקונספט ובא לך להכיר עוד מעצבים ישראלים ולמצוא פריטים שווים נוספים במחיר של כמה עשרות שקלים ולא יותר ממאה ש"ח? בקישור הזה תוכלי להגיע לפוסטים הקודמים בסדרה.

נהנית ואת רוצה לקבל למייל גם את הפוסטים הבאים ולגלות עוד פריטים שווים שעולים פחות ממאה ש"ח? בואי ותצטרפי לרשימת הדיוור של "תלתלים" ותהיי הראשונה לדעת על הנחות, מבצעים והגרלות של פריטי אופנה שווים שמוצעים רק לקוראות הבלוג.

מוזמנת גם לפרגן ב"לייק"לעמוד הפייסבוק של "תלתלים" ולהצטרף ל-16,000 העוקבים שלי באינסטגרם.

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת