תכירו את מעצבת האופנה היצירתית הזו

אי שם בשנות ה-80 בבית הספר היסודי "מעיין" ביבנה, נקבע יום אחד בשבוע כיום לימודים ארוך שכלל 3 חוגי העשרה בזה אחר זה בשעות הצהריים שלאחר סיום הלימודים. השיעור הראשון היה למרבה המבוכה שיעור "כלכלת בית" שבו אם זכרוני אינו מטעני (וייתכן שהוא מטעני…) נכחו רק בנות. השיעור השני היה שיעור התעמלות והשיעור השלישי היה השיעור האהוב עלי מכולם – שיעור מלאכה. שנים אחר כך נצרתי איתי את החיבה למלאכת יד ובמהלך השנים מילאתי את הבית בפסלי חימר עקומים, יצירות מקרמה נטולות כשרון או מעוף וציורים שלעיתים נראו כאילו נעשו על ידי "כף רגלי השמאלית". 

איך לשזור זרצילום: ורד פרקש; זר: בוטיק Funtasy במחיר 55 ש"ח. 

אישה יפהצילום: ורד פרקש; חולצה: בוטיק Funtasy במחיר 149 ש"ח. 

בשלב מסוים הבנתי שלא ניחנתי בזוג ידיים טובות ותיעלתי את האנרגיות היצירתיות שלי לכיוונים שהתאימו לי יותר כמו כתיבה ושופיניג ;-). אבל חיבתי למלאכת יד לא פסה ועד היום אני מסתכלת בקנאה אל עבר אלו שבורכו בזוג ידיים טובות איתן הן יוצרות שלל מטעמים כמו צורפות, תפירה או איור ואני תמיד מתרגשת לארח נשים כאלו בבלוג. 

חדר במלון נורדויצילום: ורד פרקש; עליונית: בוטיק Funtasy במחיר 279 ש"ח; חדר: מלון נורדוי

הפעם אני שמחה ונרגשת להציג את מיקי אילון שהיא אמנית, ציירת, יוצרת תכשיטים, מעצבת גרפית, בונה אתרי אינטרנט ומאיירת ספרים. אם לסכם, עשרה קבין של כישרון ירדו לעולם, תשעה מהם קיבלה מיקי שהחליטה בצדק רב לנצל אותם לטובת הקמת מותג חלומי שכל חובבת חדי קרן תאהב, שמשלב את חיבתה לאיסוף פרטי וינטאג' רומנטיים מכל העולם ושדרוגם על ידי הוספת רקמות נפלאות, חרוזים,  אבני סוורובסקי, פרחים ופייטיים. 

חולצת תחרה בצבע לבןצילום: ורד פרקש; חולצת תחרה: בוטיק Funtasy, מלון נורדוי

מיקי חיה חיים חלומיים שכוללים טיולים ברחבי העולם שמהם היא חוזרת עם פריטים קסומים שאיתם היא מתחזקת את המותג שלה. בין טיול לשזירת חרוזים תפסתי אותה לשיחה קצרה על אופנה ויצירה. 

עציץ פרחים דקורטיביצילום: ורד פרקש; שמלת תחרה: בוטיק Funtasy במחיר 349 ש"ח; מלון נורדוי

מאיפה הגיע העיסוק באופנה?

מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי לעסוק באופנה ומגיל צעיר סיגננתי לעצמי את הבגדים ותמיד התלבשתי בדרך מקורית ומעניינת. במקביל למסלול הלימודים הרגיל שלי, למדתי תפירה, גזירה ועיצוב אופנה ותמיד חלמתי לפתוח בוטיק משלי אבל החלום הזה נדחה פעם אחר פעם בגלל (או בזכות) חלום אחר שאני מגשימה: נסיעות וטיולים לחו"ל. 

חולצת פסים ופרחצילום: ורד פרקש; חולצה: בוטיק Funtasy במחיר 109 ש"ח; מלון נורדוי 

שמלת תחרה בצבע שחורצילום: ורד פרקש; שמלת תחרה שחורה: בוטיק Funtasy; מלון נורדוי

לטפס למעלהצילום: ורד פרקש; שמלה\גלביה: בוטיק Funtasy במחיר 349 ש"ח; מלון נורדוי

טיפוס במדרגותצילום: ורד פרקש; חולצה: בוטיק Funtasy; מלון נורדוי

מאיפה צמח הרעיון לעיצובים שלך?

אני מסתובבת הרבה מאוד בעולם ויצא לי לחיות תקופות קצרות בקנדה, ארצות הברית, קוסטה ריקה, אירופה ועוד שלל מקומות מעניינים וככה ספגתי הרבה מאוד תרבויות, סגנונות חיים וכמובן: גוונים ורבדים שונים של אופנה. לאחרונה החלטתי לעשות הפסקה מהנדודים וזה הרגיש לי כמו עיתוי מצוין להשקיע בחלום הבא ולהביא אליו את כל מה שספגתי בנדודי בעולם. 

גלביה שחורה עם הדפס צבעוניצילום: ורד פרקש; שמלה/גלביה: בוטיק Funtasy; מלון נורדוי

איך להכין קוקטייל פירותצילום: ורד פרקש; חולצה: בוטיק Funtasy מחיר 109 ש"ח; מלון נורדוי   

מה הקונספט של המותג?

הרעיון הוא לייבא בגדים מכל טיולי בעולם שיהוו בסיס ליצירה ועליהם אני תופרת ורוקמת אפליקציות, ציורים, רקמות והדפסות יחודיים שעוזרים לייצר את ה DNA המיוחד של המותג. אני מוסיפה פאטצ'ים, רוקמת פנינים, אבני סברובסקי ומוסיפה תחרות איכותיות. כל פריט הוא יחיד ומיוחד שנעשה בהמון אהבה ותשומת לב. אולם למרות זאת, מאוד חשוב לי לשמור על רמת מחירים הוגנת ולכן טווח המחירים של הפריטים נע מ-20 ש"ח ועד 350 ש"ח בלבד לפריט היקר ביותר. 

צילום הפקת אופנהצילום: ורד פרקש; חולצה: בוטיק Funtasy; מלון נורדוי  

איך היית מתארת את קו הפריטים שלך?

אלו פריטים מאוד רומנטיים ונשיים והבדים הם בדים רכים ומלטפים כמו תחרה ושיפון. השילוב הוא שילוב של וינטאג' עם נגיעות עכשוויות. 

עליונית שיפון בצבע ורודצילום: ורד פרקש; עליונית שיפון: בוטיק Funtasy במחיר 279 ש"ח; מלון נורדוי 

עולם ורודצילום: ורד פרקש; חולצה: בוטיק Funtasy במחיר 149 ש"ח; מלון נורדוי 

מי הלקוחה שלך?

נשים בכל הגילאים והמידות שאוהבות את המראה הרומנטי ולא חוששות מקצת צבע ואמירה אישית. 

איך לבחור וילוןצילום: ורד פרקש; עליונית שיפון: בוטיק Funtasy; מלון נורדוי 

הסטודיו של מיקי ממוקם בראשון לציון וניתן לקפוץ לשם כאשר נערכות מכירות או בתיאום מראש בהודעת sms טלפון: 052-3967525 או במייל:   minneypunk@hotmail.com.

בנוסף כדאי מאוד להתעדכן בעמוד הפייסבוק שלה על מכירות שנערכות במקומות שונים ומי שמאופניית כמוני בחיבה גדולה לרכישה אונליין מוזמנת לרכוש ישירות מהחנות האינטרנטית שלה. 

חולצת שיפון ורודהצילום: ורד פרקש; חולצה: בוטיק Funtasy במחיר 149 ש"ח; מלון נורדוי 

שמלת תחרה שחורה לאירועצילום: ורד פרקש; שמלת תחרה שחורה: בוטיק Funtasy; מלון נורדוי 

תודה רבה למלון נורדוי הורדרד והמקסים שאירח אותנו לתפארת ונתן לנו לצלם בו את הפוסט הקסום הזה.

מלון נורדוי בתל אביב

מלון נורדוי בתל אביב

אם נהנית, צחקת, אהבת או אפילו רק סימפטת, אשמח מאוד לשמוע את התגובה שלך למטה, וישמח אותי לא פחות, אם תפנקי ב"לייק" בעמוד הפייסבוק של "תלתלים"

Summary

Copyrighted Image

נגישות

אהבת את מה שקראת?

ואת רוצה לקבל הודעה על כל פוסט חדש

להיות הראשונה לדעת על ההגרלות השוות 

ועל ההנחות שמקבלות באופן בלעדי המנויות לבלוג,

 

הרשמי למועדון תלתלים.

נרשמת בהצלחה. כיף שהצטרפת